visitor analyticsvisitor analytics

REKTÖR DANIŞMANLIĞINA ATANDI

REKTÖR DANIŞMANLIĞINA ATANDI
26 Mayıs 2015 Salı 11:42

Önceki Rektör Hasan İbicioğlu döneminde SDÜ'ye Rektör Danışmanı Olan Selim Sözeri Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Rektörü İlker Çarıkçı, çalışma ekibine Danışman olarak atadı.

İl Özel İdaresinde eski İl Genel Meclis Üyesi olan ve 2 dönem önce Belediye Başkanı danışman olarak görev yapan Selim Sözer, Rektör Çarıkçı’nın danışmanı oldu. Yaptığı proje ve uygulamalara ses getiren Selim Sözer’e başarılar dileriz.

yanlış

erk
31 Mayıs 2015 Pazar 00:58

şu ana kadar yapılan en kötü atama.herhalde seçim diyeti oldu.yoksa rektör 3e 3 dükkanı işletemeyen birine ne danışacak ki.Akp nin biz Sdü de hakimiz dedirtmek için yaptırdığı bir atama gibi görünüyor.Hele bu şahsın üniversite ahlak bozuyor türünden sözlerini hatırladıkça bu atamaya şaşırmamak elde değil.adam zihniyet olarak üniversitelere karşı ama rektör danışmanı.tam memelekete has bir dururm

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boşuna yorulmayın

Hamdi
26 Mayıs 2015 Salı 22:56

Üniversitede danışman atayınca sanki danışmanlar rektörü yönetecekmiş gibi algılanıyor. Oysa alakası yok. Rektör danışmak istediği konuyu herkese danışabiliyor. Boşuna çenenizi yormayın

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YANLIŞ ÇOK YANLIŞ.

YANLIŞ
26 Mayıs 2015 Salı 21:30

HİÇ BİR KATKISI OLMAYAN DANIŞMANLIKLA ALAKASI OLMAYAN BİRİSİNİ GETİRDİNİZ YA.. DİĞERLERİNDEN FARKINIZ VAR DİYE DÜŞÜNÜYORUMHER YANLIŞIN BİR DÖNÜŞÜ VAR. GENÇ DİNAMİK ARAŞTIRMACI BİR KİŞİLİĞİ GETİRİN

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

danışMA

sdu
26 Mayıs 2015 Salı 21:06

Sanırım Selim Bey, okulun züccaciye danışmanı olacak. Ne de olsa eski işi.Gelen gideni aratacak gibi görünüyor.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selim Hocam

Ali Bilir
26 Mayıs 2015 Salı 20:40

Uzman Selim Sözer beyi kutlarım. Selim bey ısparta belediye başkanı hasan Balaman bey'in hasan ibicinin danışmanlığını yapmış değerli bir abimizdir

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

AKADEMİSYEN
26 Mayıs 2015 Salı 17:55

hocam biz doktor beyi biliriz,biz ona inandığımız için ilker hocamıza çalıştık.doktor bey olmasaydı işler çok farklı olabilirdi.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarı

Büyük Koalisyon
26 Mayıs 2015 Salı 16:38

Belediye ye ne kadar katkı verdi ki, üniversiteye katkı versin?

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

?

hermes32
26 Mayıs 2015 Salı 13:36

Danışman olan Selim Sözer in en başarılı işi geçen dönem yönetiminde üniversiteye girmek olduğunu düşünüyorum. Öncesindeki başarıları nedir bilmiyorum?

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam deyil

ispartali
26 Mayıs 2015 Salı 12:21

Tek hedef basari basari hele saglikta gorecegiz. Her sey basari icin olsun.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla