visitor analyticsvisitor analytics

REKTÖR ÇARIKÇI'YA ZİYARET

REKTÖR ÇARIKÇI'YA ZİYARET
01 Haziran 2015 Pazartesi 15:47

Isparta Genç İş adamları Derneği (IGİAD) Heyeti, Süleyman Demirel Üniversitesi(SDÜ)’nün yeni Rektörü Prof.Dr. İlker ÇARIKÇI’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

 Samimi  bir havada geçen ziyarette; sanayi,iş dünyası ve üniversitenin ortak hareket edebilmesi gerektiği, tam manasıylaiş dünyası ile akademi dünyası buluşmasının şehirde farklı bir sinerjioluşturacağı, bunun için çalışmalar yapılması gerektiği konusunda görüşbirliğinde bulunuldu.

 Şehrin ve kamu oyunun “ÇARIKÇI” ismininrektör olmasını çok istediğini ve bunun gerçekleştiğini  belirten IGİAD YönetimKurulu Başkanı M.Hakan GÖKDOĞAN başarı temennilerini iletti.

Paralel görmek istiyosan

Adem Bey ve Iyaş
02 Haziran 2015 Salı 09:57

Paralel görmek istiyorsan sen bi Iyaşın yönetim katına çık ne kadar adem ve badem var görürsünüz. Ulaşamadığınız çiğeri bari mundar etmeyin başka ihsan istemeyük. Ehh SDÜ elinizden gitti başka mama bulun alın bulabilirseniz.....

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cemaat+menfaat

Derneklerin hası
02 Haziran 2015 Salı 00:29

Ya kardeşim cemaat Hükümetle kötü olmadan önce memleketimizde elinde elinde viski şişesiyle arabasında gezen arkadaşlar hiç bir cemaat sohbetini kaçırmazdı,, Say'ın Adem bey ve ASLI rumuzlu Şahıslar eminim sizde zamanında bu sohbetçilerdendiniz..ama şunu unutmayın igiad ın hiç bir zaman Fetullah Gülen cemaati değil diğer cemaat ve siyasi topluluklarla bile işi olmamıştır tamamen Isparta'ya katma değer Sağlamak Amacıyla kurulmuş Birliğin simgesidir.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adem bey muhtemelen seçim mağlubu

tatar ramazan
01 Haziran 2015 Pazartesi 20:49

Adem bey konuşmuş yapacak birşey yok agzı olan konuşur..

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hade ordan

aslı
01 Haziran 2015 Pazartesi 18:13

fettuşun derneklerinden biri hala sdü ye girip tebrik falan ediyorlar.bırakın bu boş işleri kimler nasıl kurdu neler yaptı unutmadık paralel şemsiyesi dernek

0 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

yönetimlerinde -0- paralel var , devrim yaptılar

aamad
01 Haziran 2015 Pazartesi 17:31

yönetimlerinde -0- paralel var , devrim yaptılar, başka derneklerle karıştırma yakından tanıyoruz igiad ı

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KONU

ADEM BEY
01 Haziran 2015 Pazartesi 16:06

PARALELİN SON DAMLALARI BUNLAR.HİÇBİR FAALİYETLERİ YOK.

0 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla