visitor analyticsvisitor analytics

REKTÖR'DEN DAMGA VURAN SÖZLER

REKTÖR'DEN  DAMGA VURAN SÖZLER
15 Şubat 2016 Pazartesi 15:54

REKTÖR'DEN DAMGA VURAN SÖZLER

Süleyman Demirel Üniversitesi Doğu Yerleşkesinde bulunan ve 2013 yılından beri ibarete açık tutulan “Üniversite Doğu Kampüsü Cami'nin resmi açılışı bugün Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez tarafından yapıldı.

Açılış törenine Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Başkanı Rıfat Hisarcıklı oğlu, Isparta Valisi Vahdettin Özkan, Burdur Valisi Hasan Kürklü, AK Parti Isparta Milletvekili Sait Yüce, Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Prof.Dr.İlker Hüseyin Çarıkçı, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Adem Korkmaz ve çok sayıda davetli katıldı.

Programın açış konuşmasını SDÜ Rektörü Prof.Dr.İlker Hüseyin Çarıkçı yaptı. Rektör Çarıkçı, “25 sene önce ODTÜ’de öğrenciydim. Orada namaz kılmanın nasıl bir problem olduğunu ben biliyorum. 25 sene sonra üniversitede rektör olarak bu camiyi açmak benim için ayrı bir mutluluk vesilesi. Çok şükür bugün herkes istediği yerde ibadet edebiliyor bugün rektörler cami açılışında konuşuyor. O açıdan benim için ayrı bir mutluluk” dedi.

Kavuk sallanır

Günümüzde Akademisyen
17 Şubat 2016 Çarşamba 03:13

Rektör...pardon Reaktör erken sızdı.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Görelim bakalım kiminki daha büyük

Ispartanın Veletlerii
16 Şubat 2016 Salı 19:39

O zaman yarın çay içmeye bekliyorum. Tabi seninki yerse...

12 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen nerenin veletisin

32
16 Şubat 2016 Salı 16:32

Bu ıspartanın veletleri diye yorum yazan terbiyesiz adamın kim oldugunu çok iyi biliyorum bak terbiyesiz adam bir nefes kadar yakınım sana.....

10 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şekerpare

Ispartanın Veletleri
16 Şubat 2016 Salı 14:20

Beraber iş tuttuğu hocası ibişoğlanda böyle şovlar yapardı. İbişoğlan Serkomser Ziver ise bu da Hurşit

13 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erbakan Hocamız

MGV
16 Şubat 2016 Salı 11:52

Eskiden m görüş mitinglerinde " ben imam hatipteyken " denirdi millet de oleeeeey derdi bilmem aklıma geldi işte

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

global
16 Şubat 2016 Salı 11:30

Ne cok ru hastasi var yorumlara bak hepiniz Allaha havale.......

11 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Torpil

Vatandaş
16 Şubat 2016 Salı 10:59

kimere torpille yerleştirdiklerini yazdığım için face sayfanda beni engelledin hoca. Sen bilmediğimizi mi sanıyorsun? MAdem alah korkun var torpilleri engellesene. Niye engellemiyorsun. Şov yapıyorsun şov. Keşke öbür dünya diye bir yer olsa da hepiniz yansanız ama yok işte. Anca bu güzelim ülkee yaşammızı zehi ediyorsunuz.

12 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahh

ahhh
16 Şubat 2016 Salı 09:35

yer yüzü müslümaların insanlığın mescididir dörtduvara gerek yok önemli olan şekilde değil özde müslüman olmak gerisi fasofiso showwww

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kıskanmanın anlamı yok

VELİ
16 Şubat 2016 Salı 08:57

ilimize diyanet işleri başkanı gelmiş getirilmiş.her devlet büyügünün gelmesinde bereket ve fayda vardır.rektör hoca ve ekibinden ALLAH razı olsun yeni caminin açılışınada TC.BAŞKANININ gelmesini, açılışının yapmasını diliyoruz.ilker hocam senin KARARLILIGIN yeter. DESTEK ISPARTALIDAN, saglık bilimlerine öneminizi artırmanızı isteriz. görüyorsunuz ıspartada çok hasta var.

12 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİZMETE DEVAM...

OSMAN ARSLANLI
16 Şubat 2016 Salı 08:22

İnsanlar bilmediği ve yetişediğine düşmandır. Allah yar ve yardımcınız olsun.Dualarımız hep sizinle.

11 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Laf etmiş

Çarıklı
16 Şubat 2016 Salı 01:18

Allah'ın çarıklısı nerelere geldi

14 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilhami bilime cevap

SDÜ
15 Şubat 2016 Pazartesi 23:24

ilhami bilim sen sakın namaza filan başlama..sen ilham alamzssın çünkü senden bi cacık olmaz..İMANIN OLMADIGI YERDE ŞEYTAN İHTİLAL YAPAR..

11 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müslüman mahallesinde salyangoz satanlar

hilal
15 Şubat 2016 Pazartesi 23:22

yorumlara bak yorumlara hazımsızlara bak hazımsızlara cami açılışı yapılmış yorumlara bakarsak bi memnuniyetsizlik, herhalde kilise filan açılsa bayram edeceksiniz..

17 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

sizce ben de rektor olabilirmiyim

hocam
15 Şubat 2016 Pazartesi 22:39

hocam odtu de okuyorum zor sartlar altinda namaz kiliyorum sizce ben de rektor olabilir miyim

24 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

cok ilham aldım

ilhami bilim
15 Şubat 2016 Pazartesi 22:38

ilham veren üniversite maşallah çok ilham aldim yarin namaza basliyorum belki ilerde rektor olurum

21 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

odtu

odtu metu
15 Şubat 2016 Pazartesi 22:36

Allah nazardan saklasin hem odtulu hem de 5 vakit arasan bulunmaz

11 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

iki mesaj

iki mesaj
15 Şubat 2016 Pazartesi 22:24

odtü-namaz politik konuşmalar ilker beye yakışmaz. Zira riya kokar kimsenin öğrencilik yıllarındaki namaz kimseyi ilgilendirmez. Üstelik bu cami sizden önce açıktı kapatacak halinizde olmadığına göre buyrun siz bir tane daha yaptırın size özgü hani o öğrencilik yıllarınızdaki dar günlerin anısına

31 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr

Dr
15 Şubat 2016 Pazartesi 22:21

İlker hocam seni seviyoruz. Allah yar ve yardımcın olsun.

13 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

vasküler

kardio
15 Şubat 2016 Pazartesi 21:39

Caminin altınida dükkana kiraya verecekmisin sayın rektör, tostcu , dönerci, kitapçı, evet evet kitapcı.bu vesile ile derslikleri rahat bırakırsiniz belki.

20 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

konuşma

yanlış
15 Şubat 2016 Pazartesi 21:04

Gündem de ODTÜ olduğu için saraya nazire yapıyor hoca. Cami ne guzel bir ibadethane ise yalan da o kadar aşağı bir ameldir ve gün gelir ruzgarin yönü degisir ustad.

19 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ö

N
15 Şubat 2016 Pazartesi 21:00

Nerdeneeeen nereye çok şükür. Gerçi kampüsün bir köşesine iliştirilmiş de olsa hayırlı olsun.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

10 yıl

başka odtülü
15 Şubat 2016 Pazartesi 19:48

15 yıl önce biz odtü'de ibadeterimizi çok rahat yerine getirebiliyorduk. Namazımızı da, orucumuzu da.. Kimseden kötü muamele görmedik. SDÜ'de derslik problemi ne zaman çözülecek?

37 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

İbadet Özgürlüğü

Ispartalı
15 Şubat 2016 Pazartesi 18:32

Sayın Hocam,Biz de sizler gibi üniversite okuduk ve sizin gibi akademik kariyer yapamasak ve rektör olamasak da, üniversite yıllarını ****et iyi biliriz. Siz, gerçek vazifenizi unutup, iktidar ve saraya mesaj verme uğruna anlamsız ifadeler kullanıyorsunuz. Allah aşkına, siz, namazı şov için mi kılarsınız, Allah'ın emri olduğu için mi? Koltuğun vergisini bu şekilde mi vereceksiniz?

35 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hocamm?

Ismet
15 Şubat 2016 Pazartesi 18:24

Namaz kılmak ısterse ınsan her yerde kılar! Bılım uretın bılım, bu ulkenın hacıya hocaya ıhtıyacı yok!

40 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla