visitor analyticsvisitor analytics

RECEP ÖZEL’DEN FLAŞ AÇIKLAMALAR

Recep Özel’den flaş açıklamalar
12 Mayıs 2015 Salı 01:50

Isparta Ak Parti Milletvekili ve 2'inci sıra milletvekili adayı Recep Özel Kanal32 Anahaber bülteninin konuğu oldu.

 

Isparta Ak Parti Milletvekili ve 2'inci sıra milletvekili adayı Recep Özel Kanal32 Anahaber bülteninin konuğu oldu.

 

Seçim çalışmaları hangi aşamada?

 

Zirai dondan zarar gören üreticilere destek verilecek mi?

 

Isparta kamuoyunda tartışmalara neden olan duble yol projeleriyle ilgili neler söyledi?

 

Muhalefetin eleştirilerine nasıl yanıt verdi?

 

 

 

 

Sidreli'ye Cevap

Sidreli
14 Mayıs 2015 Perşembe 09:53

Eyyy Sidreli deyişinize hayranım. Lider kültü bu olsa gerek. En tabandakine bile kullandığı kavramları ezberletmek. Eksik olmayın. Sahi size bir sorum olacak yeri gelmişken. İçinizdeki Latif Erdoğan sayısı ne kadar? Verilen oy kadar demeyin lütfen.

1 Beğendim
62 Beğenmedim
 
Yanıtla

işte anket

işte anket
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:44

sadece bu habere göre anket yaparsanız yazılan yorumlar ve beğeni durumuna göre:: ak parti 3 milletvekili chp ise 1 millet vekili çıkarır.

0 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynı hamam

aynı tas
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:38

seçim vaatlerinde hem MHP ye bakıyorsun hem chp ye bakıyorsun kaydadeğer bir açıklama yok.. yok maaşlar şu kadar olacak..yok çalışmayana evde derebeyi gibi yatana maaş vercez diyooo...eeee mart ayı eylül ayında güzel şeyler olacak deniyo ama kim inanır bunlara kim se inanmaz....

0 Beğendim
62 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİDRELİ YE CEVAP

EYYY SİDRELİ
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:12

HAYIRDIR YORUMLARI HAZMEDEMEDİN HERHALDE İŞİNİZE GELDİĞİ GİBİ YORUMLAR HOŞUNUZA GİDİYOR.AMA GÖKKUBBE ITKM GİBİ KONULARI YORUM YAZILDIMI OLMUYOR DİYORSUNUZ ZATEN ŞU YAZILAN YORUMLLARA BAKARSANIZ ISPARTA DA MHP DE ÇOK SIKINTI GÖZÜKÜYOR BUNU MHP DE BİLİYOR.ALLAH HER ŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN BU VATAN İÇİN TEK ÇİVİ BİLE ÇAKAN DAN ALLAH RAZI OLSUN.....

1 Beğendim
82 Beğenmedim
 
Yanıtla

Niye Açılmadı

Polis Okulu
13 Mayıs 2015 Çarşamba 01:05

Isparta'ya Polis Okulu niye açılamadı?

23 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Jöleli

Akp
13 Mayıs 2015 Çarşamba 00:56

Jöleliye aylık yüzbin tl,TRT de program ve aylık para,Türktelekom'dan yıllık 1 trilyon ödeme,emekliye gelince yok,BÜTÇE de Ödenek yok

54 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler Admin

Sidreli
12 Mayıs 2015 Salı 20:14

Emekli vatandaş yorumuna 100 beğeni katkı sağladığın için teşekkürler. Yandaşları kolladığınızı bizlere hissettirin.

8 Beğendim
50 Beğenmedim
 
Yanıtla

Admin'e Sevgilerimle :)

Sidreli
12 Mayıs 2015 Salı 16:14

Bazen es geçiyorsunuz. Bazı yandaş yorumlarının beğeni saysını yükseltmiyorsunuz. Ayıp ama. Emekli Vatandaş yorumuna 100 beğeninizi bekliyorum.

3 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALBUKI

vatandas
12 Mayıs 2015 Salı 14:33

HANGI ELESTIRILERE , ÖZELIN HABERLERININ ALTINA VATANDASIN ELESTIRILERINI BILE YAYIMLANMIYOR HALBUKI!

30 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

emekli vatandaş dalga geçme

emekli vatandaşla dalga geçme
12 Mayıs 2015 Salı 12:34

aşağıda yorum yapan arkadaş ağzına sağlık MHP ve MHP yönetimi Isparta da 10 yıldır naptı.seçim yaklaşıyor.oy verecek parti yok.yine ak partiye oy verecez en iyisi ak parti başka parti yok.birine bakıyorsun maaşları 5 bin lira 10 bin lira yapıyor.hep insanlarla dalga geçiyorlar...emekli insanlar chp yi de MHP yi de iyi biliyor.kimse kanmaz bunlara emekli lerle dalga geçmeyin.......

103 Beğendim
277 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşşallah kırkbinkere

Ak Ispartalı
12 Mayıs 2015 Salı 10:21

Sayın vekilim ne kadar güzel konuşuyorsunuz. Diğer partilerin adamları konuşamıyorlar. Bu sefer 400 vekil. Başkanlık sistemi çok güzel olacak.

52 Beğendim
99 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herkese günaydın

Sidreli
12 Mayıs 2015 Salı 10:18

8 Haziran günü AKP nin yönetmediği bir ülkeye uyanmak dileğiyle.

346 Beğendim
113 Beğenmedim
 
Yanıtla