visitor analyticsvisitor analytics

RECEP ÖZEL'E HERKES ULAŞIR AMA...

RECEP ÖZEL'E HERKES ULAŞIR AMA...
28 Eylül 2015 Pazartesi 19:24

MHP Milletvekili Adayı Ziya Nuhoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada AKP'yi hedef aldı. Nuhoğlu, Said Yüce üzerinden AKP'ye yüklenerek "Hizmet etmedikleri yetmezmiş gibi bir de ithal aday getiriyorlar" dedi.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Milletvekili Adayı Ziya Nuhoğlu, dün basın mensuplarıyla bir araya gelerek gündemi ve süreci değerlendirdi. Açıklamasında ülkenin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından bilerek seçime götürüldüğünü ileri süren Nuhoğlu, terör konusuna da değindi. Ayrıca partilerin adaylarını ve şu anda vekil dağılımı konusunda şahsi düşüncelerini de dile getiren Nuhoğlu, AK Parti’nin 2’nci sıra milletvekili adayı Said Yüce’ye yüklendi.

RECEP ÖZEL'E HERKES ULAŞIR AMA...

Recep Özel’in yeterli ya da yetersiz görünmesinin kendilerini ilgilendirmediğini ancak onun yerine bu memleketin sorununu,sıkıntısını bilen, bu memlekette yaşayan, kendine rahatça ulaşılabilen birini koymalarının Ispartalıya karşı daha saygılı olacağını belirten Nuhoğlu, ‘’Recep Özel’le samimiyetim yok ama vatandaş gözüyle söylüyorum; Recep Özel’e bu memlekette herkes ulaşılır. Tabi olarak ‘Biz geleceğiz, gideceğiz’ diyecektir ama şahsım olarak buna inanmıyorum ve gezdiğim sokakta vatandaşa da inanmıyor. 7 Haziran’da başka bir ilden milletvekili yapılan bir kişi 3 ayda ne yaptı da oradan tekrar aday gösterilmedi? Bırakın aday gösterilmeyi aday adayı olmayacak pozisyona geldi! Demek ki AKP Isparta’yı sahipsiz gördüler ondan gönderdiler.Ama 1 Kasım’da Ispartalı onlara sahipsiz olmadığını gösterecektir’’ dedi.

YEREL ADAY GÖSTEREN

PARTİLERİN OYU ARTIYOR

Öte yandan listesinde yerli aday gösteren partilerin oyunu artırdığını belirten Nuhoğlu, ‘’7 Haziran’dan okuduğumuz; Vatandaşımız daha çok yerel adaya yöneliyor. Yerel aday gösteren partilerin oy kazandığını gördük.İthal aday noktası bu seçimde başka bir boyuta geçti. Eskiden ithal adaylar iyi kötü Isparta’da doğmuş en azından bayramdan bayram gelirdi yani bir bağlantısı vardı. Şimdi hiç olmayanlar geliyor. Sahada adaylarıyla MHP açık ara birinci parti olarak gidiyor’’ diye konuştu.

Hff

Bhj
30 Eylül 2015 Çarşamba 13:11

Zaten ıspartalı adaylar ıspartanın sorunlarını bilği için ısparta sorunsuz şehir değilmi laz oğlu heralde trabzon da ıspartanın en uzak ilçesi :)

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum

irfan
30 Eylül 2015 Çarşamba 02:32

kim neden saldırıyor anlamadım. adam açıklama yapmış. varsa cevabı recep özel versin. size ne oluyor?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

Isparta lı
29 Eylül 2015 Salı 23:44

La git sen nerelisun Laz uşaği

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mhp 2015 faalıyet raporu

Blgn
29 Eylül 2015 Salı 15:11

merkez faalıyet: akp iktidar olmasın, filanlar koalısyon kursun, yerel faalıyetı: yuce bırı akp adayı olmasın, cüce bırı olsun

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KADIN DÖVEN VEKİL ADAYI

ZIYA DARPÇI
29 Eylül 2015 Salı 12:03

YA BU ADAM ESKİ ARKADASI BIR HANIMI DÖVÜP HASTANELİK ETMEKTEN CEZA ALMADIMIYDI.KADIN DÖVEN ADAMDAN HAYIR MI GELİR. BİRDE VEKİL OLACAKMIŞ. AYNAYA BAKSANA SEN KARDEŞİM BİR. SENDE HİÇ VEKİL OLACAK SURAT VARMI.IKI KELIMEYI BIRARAYA GETIRIP MECLISTE KURSUDEN KONUSABILECEKMISIN? YOKSA SEN KADIN MILLETVEKILLERINI DOVMEK ICINMI MECLISE SOKULMAK ISTENIYORSUN.

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

önemli mi?

Nereli?
29 Eylül 2015 Salı 12:00

Sayın Nuhoğlu Recep bey'e herkes ulaşabilir diyor. ulaşsa ne olacak ulaşmasa ne olacak merak ettim. her ısparta lı sabah kalkıp Vekili mi arayacak. adam mahalle bakkalı açmıyor ki. Ispartanın sorunlarına çözüm bulacak mı bu önemli. yoksa nereli olduğu önemli değil.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özün neresi senin

Lazuşağı
29 Eylül 2015 Salı 11:57

Sayın nuboğlu sizin kimliğinizde trabzon of mu yazıyordu acaba

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen nereliydin

Karaağaçlı
29 Eylül 2015 Salı 11:54

sen nerelisin açıkla bakalımda insanlar duysun

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

:D

BAkBİİİ
29 Eylül 2015 Salı 11:52

AMASYALI İYİDİR İYİİİİİ SİZ KAFANIZI YORMAYIN:D

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğru söze ne hacet

Mehmet Dikici(atabey)
29 Eylül 2015 Salı 11:37

Valla MHP arkadaşınız doğru söylemiş.Recep vekilden ne kadar hazmetmesekte sonuçta ıspartalı olması bir nebzede olsa sorunlara daha objektif olarak eğilemsine neden olacaktı.Ayrıca Ak partili diğer tüm aday adaylarına hakarettir.Çünkü sizler işe yaramazsonız o nedenle dışardan aday getiriyorumn demektir zimnen.Yazık oldu Ispartya her zaman olduğu gibi..

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

nUHOĞLU

eRHAN
29 Eylül 2015 Salı 11:32

SEN NERDENSİN LAZOĞLU:)

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

nuhoğlu nereli acaba

size her yer trabzon
29 Eylül 2015 Salı 09:53

sayın nuhoğlu: sizin memleketiniz ısparta mı da konuşuyorsunuz?

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HırsıZsın

Ispartalı vatandaş
29 Eylül 2015 Salı 09:50

Sora da gelen müteahhitlerden ben yapamıcam ama komisyonumu verin devredeyim diyen? Bunca sahtekarlığı yapıp bir de MHP Den aday olmanız yok mu insan buna deli oluyor işte ? Acaba devlet Bahçeli beyefendi bunları biliyor mu ki sizi milletvekili adayı gösteriyor ? Şimdi bunları yapan Ada'm acaba vekil seçilse neler yapar neler düşünün ey hemşerilerim... Sayın d. Bahçeli beye

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartaya geleli kaç yıl oldu

sanki sen ithal değilsin
29 Eylül 2015 Salı 09:05

seni ıspartaya getirene bile çelme atmaya kalktın,,,

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

se nerelisin

muhbet
29 Eylül 2015 Salı 08:58

sen nerelisin acep ??????

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kel...

silkici...
29 Eylül 2015 Salı 08:20

sen nerelisin ziya?bi acıklayıversende anlamayanlar anlasa...hele sizin içinizdekı arkedeşler anlevese olmamı?

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bırakın bu ayak oyunlarını..... Yemezler...

Vatan sevdalısı...
29 Eylül 2015 Salı 08:16

Size mi kaldı arkadaş önce mecliste hdp lilere altın tepside servis ettiğiniz bakanlıkların, güneydoğuda HDP ye verdiğiniz oyların, ihraç ettiğiniz başbuğ n emaneti Tuğrul Türkeş in hesabını verin......

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

KULLANDIGI ARAMA İTHAL KENDİ YERLİ MAL

TEK MİLLET ODA İSLAMİYET
29 Eylül 2015 Salı 07:35

MİLLİYETCİLİĞİNİZE TÜKÜREYİM SİZİN KÜRT TÜRK DİYE AYIRDINIZ YETMEDİ ŞİMDİDE YERLİ İTHAL DİYE AYIRIYORSUNUZ AMASYA DAKİ İTHAL OLUYORDA ORADAKİ İNSAN BU MİLLETİN EVLADI DEYİLMİ KÖRMÜSÜN SENİN BAŞINDAKİ BAHÇELİ YANİ İTHAL OLANA (DIŞARIDA ERKEK MEÇLİSDE ÜRKEK 28 ŞUBAT DA GÖRDÜK) OY VERECEGİME ADAM GİBİ ADAMA OYUMU VERİRİM

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ziya beyi severim

meral akşener
29 Eylül 2015 Salı 02:37

Ziya kardeşim elin recepini düşündüğün kadar beni de düşüneydin azıcık.. (Meral Akşener)

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş

milliyetçi değilsin!
29 Eylül 2015 Salı 01:07

Ne demek ithal? Amasya Türkiye değil mi? Orası da bizim toprağımız değil mi? Bırak ayrım yapmayı.. Milliyetçiyiz diye geçinirsiniz, ama Amasya'yı yabancı ülke gibi görürsünüz.. Yazıklar olsun sizin gibi slogan milliyetçilerine..! SAİD YÜCE ADAMDIR.. OY'UM AK PARTİYE HELAL OLSUN..

4 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

biri
29 Eylül 2015 Salı 01:05

Ekmeleddin İhsanoğlu ithal değil miydi? Mısır'dan getirilmedi mi?

5 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla