visitor analyticsvisitor analytics

RECEP ÖZEL'DEN İDDİALI ÇIKIŞ

Recep Özel'den İddialı Çıkış
22 Nisan 2015 Çarşamba 11:40

AK Parti'li RecepÖzel, partisinin dördüncü sıra adayının MHP'nin birinci sıra adayına göre daha şanslı olduğunu ileri sürdü.

Ak Parti’de üçüncü dönem aday gösterilen Recep Özel, 7 Haziran seçimleri için iddialı ifadeler kullandı. Özel, “Bizim dördüncü sıra adayımızın şansı MHP’nin birinci sıra adayından daha fazla” dedi.

 

Adalet ve Kalkınma Partisi’nde üçüncü kez aday gösterilen Recep Özel, 7 Haziran seçimleri için iddialı ifadeler kullandı. Recep Özel,gazetecilerle bir araya geldiği kahvaltıda, partisinin 4 milletvekili hedefi ile çalıştığını kaydederek “Elbette bizim diğer partilerin listeleri ile ilgili değerlendirme yapma, yorum yapma gibi bir hakkımız ve haddimiz yok. Partilerin iç işlerine karışamayız. Ama size şunu söyleyebilirim, Bizim dördüncü sıra adayımızın şansı MHP’nin birinci sıra adayının şansından daha yüksektir. Diğer iki partinin kadın milletvekili adayı yok. AK Parti olarak kadınlarımıza verilen önem ve değerin de bir göstergesidir bu” ifadelerini kullandı.

Boş heves

mustafa
22 Nisan 2015 Çarşamba 23:17

Zaman herşeyin ilacı dır.son gülen iyi güler.hayırlı olsun 7..Haziran saat 8

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekler

hop
22 Nisan 2015 Çarşamba 15:53

mhp belediyeyi alınca çok fazla havaya girmiş.. ıspartada 3. parti olduğunu unutmasın.. chp belki çıkarır ama mhp çok zor.. her yerde HDP ile koalisyon yapan MHP 'dir !!!

2 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP li vekil zor

Ak Ispartalı
22 Nisan 2015 Çarşamba 14:56

Ak parti varken MHP vekil çıkaramaz ıspartadan. Ak parti herkeze yeter. CHP yede yeter. Ak parti 4 vekil çıkaracak.

1 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garip Kul

İnşallah
22 Nisan 2015 Çarşamba 14:55

Allahın izniyle Ayşe Hanımı'da meclise göndereceğiz

1 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

Recep

Mehmet Ali
22 Nisan 2015 Çarşamba 14:34

Güldürme insanı.Ben her alternatife hazırım derken bence daha doğru bir mantık yürütmüştün.Bir daha düşün bence gaza gelme:)

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla