10 Ağustos 2020 Pazartesi

ISPARTA
HER YENİ DOĞAN BEBEĞE 130 TON BETON DÜŞÜYOR

HER YENİ DOĞAN BEBEĞE 130 TON BETON DÜŞÜYOR

NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜNE YENİ BİNA

NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜNE YENİ BİNA

NİTELİKLİ DOĞAL KORUMA ALANI İLAN EDİLDİ

NİTELİKLİ DOĞAL KORUMA ALANI İLAN EDİLDİ

ÜZÜM PAZARI RESTORASYONU BAŞLIYOR

ÜZÜM PAZARI RESTORASYONU BAŞLIYOR

RAHATLIK DEVAM EDERSE GEREKLİ KARARLARI YENİDEN ALIRIZ

RAHATLIK DEVAM EDERSE GEREKLİ KARARLARI YENİDEN ALIRIZ

Isparta

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Kurban Bayramı süresince koronavirüs açısından oluşan olumsuz tablolar sonrasında "Bu rahatlık devam ederse tablonun olumsuz yönde gitmesi kaçınılmaz. Bölgesel olarak gerekli kararları yeniden alırız" diye konuştu.

Kurban Bayramı'nda Ramazan Bayramı'nın aksine koronavirüs nedeniyle sokağa çıkma yasağı uygulanmadı. Ancak bu durum rehavete ve vatandaşların rahat davranmasına neden oldu. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da bu durum nedeniyle "Bu rahatlık devam ederse tablonun olumsuz yönde gitmesi kaçınılmaz. Üzülerek söylüyorum normalleşmeyle birlikte tedbirler devre dışı kaldı, temas arttı" ifadelerini kullandı.

"AÇIK HAVADA HASTALIK DAHA AZ BULAŞIR DİYE BİR ALGI VAR"

Gazeteci Candaş Tolga Işık'a konuşan Bakan Koca şunları söyledi "Bu rahatlık devam ederse tablonun olumsuz yönde gitmesi kaçınılmaz. Biz yeniden ciddi kısıtlamalar getirmeden vatandaşlarımız rehavetten kurtulsun. Aksi halde bölgesel olarak gerekli kararları yeniden almak zorunda kalırız. Üzülerek söylüyorum normalleşmeyle birlikte tedbirler devre dışı kaldı, temas arttı. İnsanlarda açık havada hastalık daha az bulaşacağına dair yanlış bir algı var. Bu virüsten korunmanın tek yolu önce mesafe ardından da maske."

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

VATANDAŞIN BİRİ

04 Ağustos 2020 Salı 01:06

Yoksa Covid19 istatistiklerinin hergünkü 15.000 lik kısmı 3 günde bir test yapılan 43.000 Saray personelinin rakamları mı ? diye sordu Halk TV de bir vatandaş..!!!

Vatandaş ali

03 Ağustos 2020 Pazartesi 12:31

Vatandaşları serbest bırakın ölen olsün kalan kalsın

MD PhD

02 Ağustos 2020 Pazar 20:56

SAYIN VALİM VE SAĞLIK MÜDÜRÜ 65 YAŞ ÜSTÜ VE KRONİK HASTALIĞI OLANLAR İÇİN ZATÜRE AŞISI ISPARTA DA SAĞLIK OCAKLARINDA VE SAĞLIKLI YAŞAM MERKEZİNDE MAALESF YOK İLGİLENMENİZ İÇİN BİLGİNİZE

De

02 Ağustos 2020 Pazar 10:00

Bilimakıl yüzde 65 hasta olmadan bağışıklık olmaz.Bu da Turkiyede 50 milyon eder. Bu da yüzde 2 ölüm varsa 1 milyon. ölüm demektir. Turkiyede 1 milyon kişi mı öldü??????? Sen esnafsın anlaşılan işlerinin açılmasını istiyorsun.

Bayram

02 Ağustos 2020 Pazar 08:47

350 bin kilinayasofyada ****et rahattı; sayın bakan o konuda bir eleştiri duymadık sizden?

Bilimakıl

02 Ağustos 2020 Pazar 01:39

BU ARTIK BAGIŞIKLIK KAZANDI ZATEN BU SICAKLARDA DA VİRÜS YAŞAMAZ ALLAHA ŞÜKÜR Kİ MUTASYONA UGRADI BÜYÜK OLASILIKLA DEGİLSE ÇOK İNSAN ÖLÜRDÜ YAKALANANLAR 2 HAFTAYA KALMADAN ATLATIYORLAR GENELDE. CORONA BAŞLAYALI 6 AYDIR ISPARTADA ÖLENLERİN SAYISI ORTADA 20 KİŞİ BİLE DEGİL. AMA YINEDE TEDBİREN KALABALIK TAZIYE DÜGÜN VB. YERLERE PEK YAKLAŞMAYALIM MESAFEYİ KORUYALIM ELLERİ KOLONYA İLE DEGİL SAF EL SABUNU İLE YIKAYALIM SADECE YETERLİDİR ZATEN.!!

VATANDAŞIN BİRİ

01 Ağustos 2020 Cumartesi 23:51

altı aydır mahallemden çarşıya inmedim şurası yapıldı burası yapıldı diyorlar burada görüyom sadece biz evde hapis bu ünlüler cemiyet şeyleri sosyete çözemedim bu işi

VATANDAŞIN BİRİ

01 Ağustos 2020 Cumartesi 23:50

o rahatlığı çaloşmayanlara para ödememek için siz yarattınız ve hükümetiniz hergün can kaybı varken turizm diyorsunuz rusyada hastalık korkunç boyutta rusyaya uçak seferlerini açıyorsunuz normalleşme dediniz millet olay bitti sanıyor hergün plajlardan yayın yapılıyor ne maske ne mesafe dün ünlüler plajdaymışta kıçkıça hepsi bu nasıl iştir bizemi maskeniz mesafeniz bakan bey orda yokmu acaba virüs bırakın mesafeyi hepsi aganini tv lerde bunları gören maske takarmı size inanırmı acaba

İsmail yel

01 Ağustos 2020 Cumartesi 21:52

Sayın bakan şu an ısparta sütçüler ilçesi aşağıyaylabel köyünde yaka mah. Yapılmakta olan hikmet kılınç ve Bahattin cihan ait düğünden görüntüler paylaşarak a haber TGRT k**** 32 k**** 7 televizyon k****larına yapılan düğünde haber haber paylaşımı yaptık bu konu ile ilgili ısparta 112 nın bağlı olduğumuz kasımlar karakol komutanının haberi olmasına rağmen haber k****larında isteyerek taktir hem sizin hem Türkiye'nin hemde.bu düğünü yapan yaptıran iştirak edenlerindir.

mz

01 Ağustos 2020 Cumartesi 20:43

1 hafta önce 2. dalganın ayak seslerini haber verirken bazıları yorumlarımızla dalga geçiyordu. Şimdi seyredin bakalım olacakları.

Halk

01 Ağustos 2020 Cumartesi 20:20

Çok geç kaldınız..Isparta'nın tamamı enfekte oldu bile.

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR