visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:48

PÜRLÜ’DEN KEÇİBORLU MYO’YA EĞİTİM İÇİN ÖNEMLİ DESTEK

PÜRLÜ’DEN KEÇİBORLU MYO’YA EĞİTİM İÇİN ÖNEMLİ DESTEK
27 Mayıs 2017 Cumartesi 15:40

PÜRLÜ’DEN KEÇİBORLU MYO’YA EĞİTİM İÇİN ÖNEMLİ DESTEK

Ülke ekonomisine kazandırdığı katma değeri, eğitim dünyasında başlattığı “Mesleki Eğitime Destek Programı” ile destekleyen TofaşTürk Otomotiv Fabrikası A. Ş., Üniversitemiz Keçiborlu Meslek Yüksekokuluna uygulama derslerinde kullanmaları amacıyla araç hibe etti.

Fiat Pürlü Otomotiv ile yapılan görüşmeler sonucunda hibe edilen sıfır model aracın uygulama derslerinde kullanılacağını dile getiren MYO Müdürü Doç. Dr. İbrahim Üçgül, "Otomotiv sanayisindeki teknolojik ve bilimsel gelişmelere öğrencilerin uyum sağlayabilmeleri açısından Mesleki Eğitime Destek Programı ile meslek yüksek okulumuza yapılan hibenin değeri bizim için çok büyük. Otomotiv sektöründe kalifiyeli elemana ihtiyaç çok fazla ve buinsan kaynağını sağlayacak olan en önemli kuruluşlar da meslek yükseklokulları.Bu açıdan meslek yüksek okulumuza verdiği destekten dolayı otomotiv sektörünün önde gelen temsilcilerinden Tofaş'a teşekkür ediyoruz." diye konuştu.

MYO bünyesinde bu tür faaliyetlerin devam edeceğini belirten Üçgül, yapmayı planladıkları projelerden bahsederek bu konuda da Keçiborlu Belediyesi'nin kendilerinden desteklerini esirgemediğini ifade etti.  Araç teslim töreninde konuşan Pürlü Otomotiv2. Kuşak Temsilcisi Veli Pürlü, müşteri memnuniyeti açısından eğitimli personelin öneminin yüksek olduğunu ifade ederek “Türkiye genelinde 48 ilde onlarca araç hibe ettik. Fabrikalarımızda en son teknolojiyle üretilen araçlar,öğrencilerin altyapıyı görmelerine ve iş hayatına atılmadan önce kendilerini geliştirmelerine katkı sağlayacak.” dedi.

admin

yayınla
29 Mayıs 2017 Pazartesi 13:18

admin sattıkları araçların komple boyalı çıktığını yazdığım yorumu niye yayınlamıyorsun!!! taraflı ve ilkeli gazetecisiniz ondan mı ?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uygulama yapcez

Serdar
29 Mayıs 2017 Pazartesi 08:56

Eğer uygulama dersinde kullanılacaksa tüm ayrıntıları gösteren maket araçlar tasarlayıp verse idiniz daha makbule geçerdi ,şimdi bu araba artık birilerinin makam aracı olarak kullanılacaktır bakında bi görün

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

. İnsanları Neden Yanıltıyorsunuz.

Kadirgiller
28 Mayıs 2017 Pazar 14:32

KOÇ ve Sanayi Bakanlığının tüm illerde uyguladığı bir anlaşması.. Merkez KOÇ Firmasıyla alakalı.. .

12 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koç'un Kararı

EFERECEP
28 Mayıs 2017 Pazar 10:15

Koç Firması tüm illerde bulunan Mesleki programlı okullara hibe araç verme kararı var. Bu hediye sadece Koç ile Sanayii ve Teknoloji bakanlığının bir anlaşması sonucudur. Koç ve Sanayi Bakanlığı nın iç anlaşmasıdır..

11 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atcez deyozz atameyozzz
27 Mayıs 2017 Cumartesi 18:48

Arabası olunca kesin o okuldakiler boğaziçi bilkent fln kazanıcak sevıyeye gelir! Tek eksık arabaydı zaten, bravo yaa kafalara bak! Yıl olmuş 2017 , bravo zühtü dayı!!

94 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla