visitor analyticsvisitor analytics

PROJELERİNİ ANLATTI!

PROJELERİNİ ANLATTI!
26 Şubat 2015 Perşembe 12:41

AK Parti Isparta Milletvekili Aday Adayı Pınar Taner Topsakal, evinin kapılarını Medyakdeniz Seçim 2015 için açtı. Milletvekili olma sebebini açıklayan Topsakal, Türkiye’nin geldiği durumu ve projelerini anlattı.

HALKIMLA BİRLİKTE İÇ İÇE OLABİLMEK

İÇİN TEKRARDAN ADAY ADAYI OLDUM

Tekrar aday olma sürecini anlatan Topsakal, “Bu benim için milletvekili seçimi olmaktan çok davamı anlatmak, halkla iç içe olmaktır.Dördüncü sıradaydım ama ben Isparta’mızın ilçelerinde, köylerinde vatandaşlarla karşılıklı iletişime geçebildim. İçimdeki derdi, davayı AK Parti’nin 12 senedir neler yaptığını tek tek anlatma fırsatı buldum. Ve ben onlarla kucaklaştıkça sevindim kucaklaştıkça güçlendim, huzur buldum. Bu dönemde aynı huzuru aynı şevki içimde hissettiğim için ve halkımla birlikte iç içe olabilmek için tekrardan aday adayı oldum.”

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SAYILARINI

ARTTIRMAK İÇİN YENİ BİR ÜNİVERSİTE AÇILABİLİR

Isparta’mızda nüfus az olduğu halde aslında yapılabilecek çok şeyin olduğuna dikkati çeken AK Parti Milletvekili Aday Adayı Topsakal,“Şimdi Antalya bize çok yakın bir bölge ve bence işsizlik sorununu çözmek için burada Antalya’nın turizminden faydalanıp organize turizm sanayi fabrikaları açılabilir. Birçok kişi bu sayede iş sahibi olabilir.Doğalgaz Isparta’mıza geldi ‘’şükürler olsun’’ fakat hava kirliliğinin önemli bir sorun olduğunu düşünüyorum. Doğalgazı daha aktif kullanabilmek için halkımıza çeşitli desteklemeler yapılabilir. Çevre yolu her zaman bir ili genişletir, ilerletirve artık bu çevre yolunun yeterli olmadığını ve yeni bir çevre yolu açılması gerektiğini düşünüyorum. Onun dışında Isparta üniversite şehri, asker şehri.Üniversite öğrencileri burayı seviyor çünkü burası rahat yaşam bakımından güzel, ucuz bir şehir. Üniversite öğrencilerinin sayılarını arttırmak için yeni bir üniversite açılabilir. Neden olmasın bu? Yani önümüzdeki dönemde ben Ankara yolunda giderken gördüğüm hızlı trenden buradaki halkın da faydalanmasını istiyorum. Isparta’mız için yapılacak çok şey var. Ben bunlara ön ayak olmak istiyorum."

SAĞLIKTA ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPILDI

Tıp Doktoru olan Topsakal, “İlk AK Parti’nin yaptığı icraatları görme açısından yöneticilik ve başhekimlik bana çok yön gösterdi.Sağlıkta SGK döneminden yeni bir döneme geçildi ve artık herkes istediği hekime gidebiliyor. Bakıyorum helikopter ambulans dağdaki hastayı alıyor. Bakıyorum uçak ambulans buraya hasta getiriyor ve buradan hastayı götürüyor. Evindeki vatandaş hızlı bir şekilde hastanelerimize ulaştırılabiliyor. Yani bu değişimler benim AK Parti hükümetini ilk bakışta ne kadar icraat yapılıyor fikrini kafamda oluşturan zaten bir çok değişim sağlık alanında yapıldı. Evde bakım hizmetlerinde birebir kendim de hizmet verdim. Çok güzel şeyler yapıldı.”

“BAYANLARIN SİYASETTE OLMASI HERKESİN DİKKATİNİ ÇEKECEKTİR”

Bayanların birleştirici bir yapıya sahip olduklarını dile getiren Topsakal, “Bir bayan nedir birleştiricidir ara bulucudur. Erkekler yapı olarak daha sert mizaçlı olabilirler. Hani küskünlüklerin azaltılması,iletişimin daha sıkı olması için ben bir bayanın şart olduğunu düşünüyorum.Artık bir profil olarak da bir bayanın siyasette olması bence herkesin siyasetede dikkatini çekecek. Özellikle bayan adaylar kendilerini güçlü hissedecek.Onun dışında siyasetin neden yapılması gerektiğinin çok önemli bir husus olduğunu düşünüyorum. Siyaset yapılmalı çünkü ülkemizin en gencinden en yaşlısına, köylüsünden şehirlisine kadar herkes ülkemizde bu siyasetle yönetiliyor.”

 

“Özgecan cinayeti

hepimizin canını yaktı”

Mersin’de katledilen üniversite öğrencisi Özgecan Aslan’ın katledilmesine de değinen Topsakal, “Bayanların kesinlikle mecliste olması gerektiğini düşünüyorum. Özgecan cinayeti hepimizin canını yaktı, içini yaktı.Yani bu konuda Türk halkı ne düşünüyorsa bende aynı düşünceleri paylaşıyorum.Ve ben bir bayan olarak şu an benim bu şekilde hani meydanlarda haykırışımın seslenişimin duyulmasının bile bu işlerin azalması yani bu cinayetlerin artık ortadan kalkması daha az üzülmemiz için bir sebep olduğunu düşünüyorum.”

 

Pınar Taner Topsakal Kimdir?

1978 Yılında Isparta’nın Eğirdir ilçesinde Sevim Taner ve İsa Taner’in 3 kız evlatlarından ikincisi olarak dünyaya gelmiştir. Eğirdir ilçesinden olan Babası İsa Taner’in Ziraat Bankasındaki memuriyeti sebebiyle Isparta’nın Şarkikaraağaç ilçesine taşınan Dr. Pınar Hanım 1985 yılında Şarkikaraağaç İnönü ilköğretim okulunda başladığı eğitim hayatının ancak 1.2 ve3 sınıflarını burada okumuş, yine babasının tayininin Isparta merkeze çıkması nedeni ile ilk okulun 4 ve 5 sınıflarını 1987 -1989 yılları arasında Isparta Selçuklu ilk okulun da tamamlamıştır. Annesi Isparta’da esnaf olan Dr. Pınar hanımın babası ise memuriyeti devam ettiği sırada, 1995 yılında 42 yaşında genç yaşta vefat etmiştir. Babası vefat ettiğinde Dr. Pınar Hanım Henüz 17 yaşında Gazi lisesinde okuyordu. Dr. Pınar Taner Topsakal, Ortaokulu ise 1989-1993 yılları arasında Isparta Anadolu Ticaret Meslek lisesinde okuyan Pınar hanım,liseyi ise 1993-1996 yıllarında Isparta Gazi lisesinde üstün başarı ile tamamladı. 1997 yılında Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesine başlayan Dr. Pınar Hanım, 2003 yılında buradan mezun oldu.

 

2003 yılında kısa bir süre Özel Isparta Şifa Hastanesinde danışman hekim olarak çalıştı. Dr. Pınar Hanım 2003 yılında Senirkent Devlet hastanesi başhekimi ve Senirkent İlçe Sağlık Grup başkanlığı da yapan Dr. Pınar Taner Topsakal, bu görevini 2012 yılına kadar sürdürdü. 2011 yılında yine Isparta dan Ak Parti 4. Sıra milletvekili adayı olarak seçimlere katıldı. 2012 yılında Isparta Kadın Doğum ve Çocuk hastalıkları Hastanesi Başhekim yardımcılığı görevine atanan Dr. Pınar hanım 2015 yılına kadar bu görevini sürdürdü. 9 Şubat 2015 günü 7 Haziran 2015 de yapılacak olan milletvekilliği seçimlerine katılmak için buradaki görevinden istifa etti.

 

Dr. Pınar Taner Topsakal Halen Isparta Gülkent Devlet Hastanesinde Üroloji uzmanı olarak 2006 yılından bu tarafa görev yapan Kahraman Topsakal ile 2005 yılında evlenen Dr. pınar Taner Topsakal 8 ve 6 yaşlarında iki kız çocuğu annesi .

 

KULEÖNÜ'DEN TAM DESTEK

ONUR
09 Mart 2015 Pazartesi 01:19

DR.PINAR TANER TOPSAKAL VEKİLİMİZ İÇİN ELİMİZDEN GELEN HER SEYİ YAPMAK İÇİN HAZIRIZ , CENAB-I HAK NASİP EDERSE İNŞAALLAH 2015 SEÇİMLERİNE ADAY OLARAK GİRECEGİZ HER SEY ISPARTA İÇİN HEDEF 2023 DURMAK YOK HİZMETE DEVAM..!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

komik

mert
01 Mart 2015 Pazar 01:27

Mazmatacı saçmalamışsın.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bence

ilkemmed
01 Mart 2015 Pazar 01:21

Pinar hocanin hakki vekillik umarim hakki yenmez caliskan dürüst basarili emaneti ehline verirler

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendine mi yoksa Isparta'ya mı hizmet?

Mazbatacı
27 Şubat 2015 Cuma 23:17

Geçen dönem 4. Sıradan aday idi seçilemeyince doğumevine Başhekim yardımcısı Yaptılar şimdide seçilemeyince il sağlık müdürü yada halk sağlığı müdürü yaparlar galiba.Ne kadar ekmek o kadar köfte suyundan da koy suyundan

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

mejlis

bilen
27 Şubat 2015 Cuma 17:55

Ankaradan haber vereyim.Pınar 2. sıradan aday.Herkesin haberi olsun.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

defollll

halil
27 Şubat 2015 Cuma 17:50

Dost tavsiyesimisin nesin bi git ya. Biz pınarla ilgili haberleri ve yorumları okumak için giriyoruz bu siteye.Senin saçma salak kendini entel göstermeye uğraşan yorumlarını okumak zorundamıyız.Varsa bir projen sıkıntın git kendisiyle konuş fikir ver.Yada çık cesurca adını yaz da bilelim.Yada aday ol bir boyunu posunu görelim. Takma isimle atma. Senin yorumlarını okumak zorundamıyız. bu fikirlerinle sakın aday olma ıspartanın da önünü kapatma git konyadan aday ol.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost Tavsiyesi (10)

Bir dost
27 Şubat 2015 Cuma 16:58

6)Hz. Mevlana'nın "Sen ne kadar konuşursan konuş, senin söylediklerin karşındakinin anladığı kadardır." sözünü düstur edindiğim için aday olmayı da düşünmüyorum. Sözlerim ukalalık olarak algılandı ise de herkesten özür dilerim...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost Tavsiyesi (9)

Bir dost
27 Şubat 2015 Cuma 16:55

5)Ben Üniversiteye geri demedim ki:) Ben sadece ilimizdeki üniversitenin akademik kalitesinin Türkiye hatta Avrupa standartlarının üzerinde olmasını isterim. Ben üniversite için gelen gençlerin paralarını ütmek isteyen tüccarlardan değilim ki:) Isparta'da üniversite okumuş gençlerin Isparta'yı hayırla yad etmediklerine, çevrelerine Isparta aleyhinde konuşma yaptıklarına bizzat şahit olmuş biriyim. Üniversite öğrencisini sağılacak inek olarak görenler, ileride kendi çocuları üzerinden sağılırlar!

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost Tavsiyesi (8)

Bir dost
27 Şubat 2015 Cuma 16:45

4)Ben Isparta'ya fakir demedim ki:) Zengin adam 3'ün 5'in hesabını daha çok yaptığı için kömürden vazgeçmiyor zaten. O nedenle doğalgaz fiyatları kömüre oranla çok daha cazip hale gelmeden insanların kendi insiyatifleriyle doğalgaza geçmelerini beklemeyin.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost Tavsiyesi (7)

Bir dost
27 Şubat 2015 Cuma 16:37

3)Bir işi ilk defa mı yapmak zordur yoksa 2. defa mı? Dere Boğazı yolu Demirel zamanında ilk defa yapılmıştır. Çok şey mi istiyoruz 2 şeritli bir yol daha isteyerek? Avrupa'yı Asya'ya hem 3. köprüyle hem de Tüp geçitle bağlamaya güç yetirebilen bir devletin, Demirel'in 20 yıl önce yaptığı yolnun yanına 2 şerit eklemeye mi parası yetmiyor da maliyetten bahsediyoruz? Sadece son bir yıl içinde bu yolda kaybedilen onlarca candan kımetli midir para?

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost Tavsiyesi (6)

Bir dost
27 Şubat 2015 Cuma 16:30

2)Benim ailemde ve yakın çevremde atanamayan üniversite mezunu bir işsiz bulunmamakta, bu konuda benim tuzum kuru ama atanamayan onbinlerce üniversite mezunu varken ülkenin ihtiyaçları doğrultusunda plan yapmadan üniversite açmak, zaten iş bulamayacak olan yeni onbinlerin ailelerinden çıkan parayı esnafın cebine aktarmaktan başka bir işe yaramaz. Bunun adı da UMUT TACİRLİĞİ'nden başka birşey değildir.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost Tavsiyesi (5)

Bir dost
27 Şubat 2015 Cuma 16:25

1)Ben Pınar Hanım'ın değil 1. sıradan aday olmasını, mümkün olsa seçimsiz milletvekili olmasını isteyen bir kişiyim. Pınar Hanım adaylar arasında şahsen tanıdığım tek aday adayıdır.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Önemli pınar hanım

Pınar topsakal
27 Şubat 2015 Cuma 15:18

Pınar hanım progtamlarına başlamamalı akşamları belde blediye ilçeleri gezmeli dayısını yanına almadan genç arkadaslarla birlikte bu seçimde aday olacak yavas yavas yol gözüküyor

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartanın olmassa olmazı

ONUR
27 Şubat 2015 Cuma 12:27

Eleştiren arakadşlar pınar hanımın bugüne kadar kime zararı dokundu iyilikten başka naptı hastanedekî büyün hastalar için maddi manevi elinden gelen herseyi yapmıştır ama bu eleştiren arkadaşaların muhakkak bi yarası var ki gocunuyor GERÇEKLERİ KONUSALIM 2015 SEÇİMLERİNDE PINAR TANER TOPSAKAL 2. SIRA MİLLETVEKİLİ ADAYI 7 NİSANDA GÖRÜŞELİM

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

2009 GENEL SEÇİMLERİNİN RÖVANŞI?

32 BBP 001
27 Şubat 2015 Cuma 09:15

HANGİ HESAP TUTTU Kİ, AKP YE DAYALI HESABINIZ DA TUTMAYACAK. PINAR HANIM O SEÇİMDE SEÇİLEMEYECEK SIRADA ADAYLIK LİSTESİNE KONULARAK HARCANMIŞTINIZ. AMA MUHSİN BAŞKAN DAHA HUNHARCA BİR AKIBET İÇEREN USÜLLERLE HARCANMIŞTI. BU HESAPLAŞMA ER GEÇ OLACAK, BİZ HAZIRIZ. AKP ADAYLARINI ZATEN KOLAYCA HARCIYORLAR. AKP NİN RAKİBİ OLMAK ARTIK DAHA TEHLİKELİ OLAMAYA BAŞLADI. BUDAN DOLAYI TOPLUM GERGİN. İNADINA BBP DİYOR YOLUMUZA DAVAMIZA DEVAM EDİYORUZ.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

el ele...

insanlık
27 Şubat 2015 Cuma 09:08

serkan ç ile birlikte sizi görmek istiyoruz.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUHTEŞEM DAYI

burç
26 Şubat 2015 Perşembe 22:16

Pınar hanım dayın artık daha güçlü olur.Ama unutma Dayını ısparta iyi biliyor.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

onu istiyor...

ısparta
26 Şubat 2015 Perşembe 18:46

Dost tavsiyesi diyen mümkünse sus.Tavsiyelerin çok saçma salak.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

üniversite istiyoruz.

mnert
26 Şubat 2015 Perşembe 18:44

Ispartanın gelişmesini istemeyen kendini bir şey biliyor zanneden entel geçinen zevat hemen damlar.Ispartaya 2. üniversite yapıp gençlerin hayaliyle mi oynanacakmış. Defol git kardeşim be. Önce Isparta.Biz Ispartaya bir şey yapanı destekleriz. Siz köstek olursunuz.Çünki Ispartanın gelişmesini, istemezsiniz. Biz üniversite isteriz.Kalitelisi olsun olmasın bir 50bin kişilik daha üniversite isteriz.Kalitelisini sen git İstanbula yaptır.Kalabalığını buraya yaptırın.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

öl de ölelim.

pınar Fanları
26 Şubat 2015 Perşembe 18:41

Doğalgaz ıspartada yaygınlaştırılmalıdır. Teşviğ'e de gerek yok.Ispartanın ekonomik durumu genel olarak iyi. Her evde 1-2 araba var. sadece yeni bina yapımı artırılıp ev fiyatları azaltılsa yeter. Tavsiye veren sen kimsin ki Ispartaya fakir diyorsun. sen kimsin ki Ispartanın üniversitesine geri diyorsun. Beğenmiyorsan defol gitttttt.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendine sakla sus

tavsiyeni
26 Şubat 2015 Perşembe 18:33

Üniversite açılması güzel bir şey olur. Kıskananlar çatlasın. Çok bilmiş tavsiyeci biz üniversite isteriz. Eğitimin kalitesi ****sini Büyükşehir lerdekilere anlat.mümkünse bilmişliğini kendine sakla. Dere boğazı yolunun maliyetinden haberin varmı.cık aday ol bu fikirlerinle bakalım 2 oy alabilecekmisin

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

havali

Havan batsin
26 Şubat 2015 Perşembe 16:30

Kendisine çok güveniyor, haklı fakat bu siyasette fazla önde olmak iyi olmaz tasiyamazsin. ama sen yinede 4 , sıra olabilirsin tecrubende var.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlıkçı

sağlıkçı
26 Şubat 2015 Perşembe 15:06

allah yolunu açık etsin dualarımız sizinle

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost tavsiyesi veren kardeşim

ONUR
26 Şubat 2015 Perşembe 14:25

Dr Pınar Taner Topsakalı ısparta ve bütün ilçelerinde istenen bir aday heralde sizin yakınınızadan bi aday tanıdıgınız var eleştiriyosunuz biraz taş atta kolun açılsın sen eleştirsende eleştirrmesende pınar ablam bu seçimde 1. Yada 2. Sıra aday

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost Tavsiyesi (4)

Bir dost
26 Şubat 2015 Perşembe 14:04

Tüm bu uyarılarıma bakıp da benim muhalifiniz olduğumu da düşünmeyin. Sizin gerçekten saf ve temiz bir kalp sahibi insan olduğunuzu yakından bilenlerdenim. Allah yolunuzu açık etsin, siyasette kalbi kararanlardan eylemesin...

4 Beğendim
3 Beğenmedim