visitor analyticsvisitor analytics

PROJELERİMİZİ ANLATAMADIK

PROJELERİMİZİ ANLATAMADIK
31 Ekim 2014 Cuma 02:59

Günaydın: Projelerimizi doğru anlatamadık

Şehir merkezinde trafik sorununa çözüm için düğmeye basan Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, 6 Mart Atatürk Caddesi ve Hükümet Meydanı’ndaki projeleri için ret cevabı aldı. Hem Milli Eğitim Bakanlığı hem de Anıtlar Kurulu’ndan olumsuz yanıt alan Başkan Günaydın, “Biz projelerimizi anlatamadık, akılları almadı, ben de gidip bizzat kendim anlatacağım” diye konuştu.


İNSANLARIN HUZURU ÇOK ÖNEMLİ DİYEN ARKADAŞA CEVAP

YUSUF ZİYA AKŞAM
01 Kasım 2014 Cumartesi 16:31

SAYIN HOCAM ÇOK GÜZEL YORUM YAPMIŞIN AMABU YORUMLARA DİKKATE ALACAK BELEDİYE BAŞKANINI GÖREMİYORUM.BAKIYORSUNUZ BU MİMARSİNAN CADDESİNDEN HERKEZ ŞİKAYETÇİ HUZURSUZNİYE HALA İNAT EDİYORSUNYAP KARDEŞİM DÖNDÜR ESKİ HALİNE

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı sen bunu hak ediyorsun

doğma büyüme ıspartalı
31 Ekim 2014 Cuma 23:08

başkan,suç sende değil sana oy veren cahillerde

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MASAL

VATANDAŞ
31 Ekim 2014 Cuma 19:23

Y. ZİYA GÜNAYDINDAN MASALLAR

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bbbbbbbbbbbbb

ggggggggg
31 Ekim 2014 Cuma 19:17

otopark otopark açcam deyip belediyenin paralarını çarçur ediyorsun ITKM nin otoparkını aksan ıspatada otopark sorunu kalmaz trafik ne hale geldi senin yüzünden bir üst geçit yapmadın asfalt hariç yapyıklarının hepsi boş yaraasız senin yüzünden emlak fırladı her önüne gelene ruhsat verdin apart yapdırdın daire fiyatları taban yapdı ıspartayı bitirdin ne hale getirdinsen bir gitsende Isparta nefes alsa be

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

suclu

ali
31 Ekim 2014 Cuma 18:14

sende suç yok sana oy veren bu cahil ısparta halkında suç hala seni o koltukta oturtuyorlar ya pes doğrusu

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusuf Bey Hiçbir şeyden anlamıyor!!!

İsmi Lazım Değil
31 Ekim 2014 Cuma 17:20

5 yıldır Isparta'da yaşıyorum ve 5 yıldır Yusuf Beyin yaptığı daha doğrusu "yapamadığı" icraatlerini takip ediyorum. Mimar olmakla iş bitmiyor. 5 yıl içinde özkanlar kavşağı 3 kere kapatılıp sözde tamir edildi ve hiçbir şey değişmedi. En başta Mimar Sinan Caddesi yalnızca tek şerit olmalı ve hiçbir araç park etmemeli yoksa o cadde 5 yıl sonra çok daha büyük sıkıntılar çıkaracak.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNSANLARIN HUZURU ÇOK ÖNEMLİ ( 3 ) 2. YORUMUN DEVAMI

DİMİTRİ KANDEMİ
31 Ekim 2014 Cuma 16:12

SİZE BİR ÖRNEK VEREYİM.2010 YILINDA ANKARA MALTEPE CAMİİ ÖNÜNDE YOL 3 METRE DARALTTILAR BAKTILAR MANTIK OLARAK BU YOL İŞLEMİYOR HEMEN ŞİKAYETLER ARTMADAN HEMEN ESKİ HALİNE ÇEVİRDİLERBU KONUDA BELEDİYE BAŞKANIRAHATSIZ OLUYORDUR HER HALDEBEN BELEDİYE BAŞKANI OLSAM HEMEN ZAMAN KAYBETMEDEN O CEP ANLAMINDA OLAN CEP PARKLARI HEMEN KALDIRIRIM İNSAN LARI BİRAZ OLSUN RAHATLATIRIM.HALKIN HUZURU ÇOK ÖNEMLİ HİÇ KİMSENİN BU HUZURU BOZMAYA HAKKI YOK.ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNSANLARIN HUZURU ÇOK ÖNEMLİ ( 2 ) 1. YORUMUN DEVAMI

DİMİTRİ KANDEMİ
31 Ekim 2014 Cuma 16:03

BEN ŞEHRE GEZMEYE GELEN BİR MİSAFİR OLSAMBU TRAFİĞİN YÜZÜNDEN MİMARSİNAN CADDESİNDEN GEÇMEM NİYE BOŞUNA SİTRES OLAYIMGERÇİ GEÇECEK BAŞKA CADDESİDE YOKTASANKİ BU PROJE BİR SABAH KAHVALTIDA KONUŞULMUŞ VE ÖĞLE YEMEĞİNDEN SONRA İŞE BAŞLANMIŞ GİBİ GÖZÜKÜYOR.BEN ISPARTALI OLSAM BU CADDE İÇİN ÇOK ACİL DÜZELTİLMESİ İÇİN GİRİŞİMLERDE BULUNURUMYA KARDEŞİM HER GÜN KULLANIYORUZ BU CADDEYİ OTEL ISPARTAYA VARANA KADAR İNSAN SİNİRDEN ÇATLIYOR.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNSANLARIN HUZURU ÇOK ÖNEMLİ 1

DİMİTRİ KANDEMİ
31 Ekim 2014 Cuma 16:01

ANKARADAN ISPARTAYA 9 AY İÇİN ISPARTA YA GELDİM.ARAŞTIRDIM. ŞEHRİN EN İŞLEK CADDESİ MİMARSİNAN OLDUĞUNU ÖĞRENDİM.1 GÜNDE ORTALAMA 45 BİN ARAÇ İLE 60 BİN ARAÇ MİMARSİNAN CADDESİNİKULLANMAKTA OLDUĞUNU ÖĞRENDİM.YAKIN ZAMANDA BU CADDE TADİLATTAN GEÇMİŞ İYİ OLMUŞ AMA 2 METRE YOL DARALTILMIŞBEN ANLAMIŞ DEĞİLİMGÜNDE 60 BİN ARAÇ BU YOLU KULLANACAKSEN GELECEKSİN BU YOLU 2 METRE KÜÇÜLTECEKSİN

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kimi kandırıyor başkan

olmayan Otoparklar
31 Ekim 2014 Cuma 13:21

Senelerdir otopark diye sayıklıyor kimi kandırıyorsun başkan?? Mimar sinanı ne hale getirdiğin ortada 50 yıllık diye yaptığın yollar mahvoldu, özel idareyi yıktın otopark yapıcaz diye hani nerde? Senelerdir zamsız şehir diyorsun otobüs fiyatlarını görebiliyoruz kimi kandırıyorsun?

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Günaydın başkanımıza tam destek

vatandaş
31 Ekim 2014 Cuma 11:12

Yusuf ziya başkanımızı türkiye'ye örnek teşkil edecek bu projeden dolayı tebrik ediyoruz. hasan balaman, mehmet ateşgül, ikinci mehmet ateşgül, dilek günaydın, hasan balaman, salih serçe, zeynep günaydın, bizim değerlerimizdir.sahip çıkalım bunlara, meyve veren ağaç taşlanırmış. ıspartamızın gelişimine örnek olan bu isimleri yıpratmayalım.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ortak akıl.....

Kamil
31 Ekim 2014 Cuma 08:40

Sayın başkan,projelerini anlattın anlamadılar,akılları almadı diyorsun.Sen hangi yaptığın projeyi vatandaşa sordun,hangi projeni halk beğendi,fuar alanımı,Mimar Sinana yaptığın bisiklet yolumu,Cumhuriyet caddesine diktiğin lambalarmı,sen çalıyor sen oynuyorsun.Hala daha vatandaşın aklıyla oynuyorsun.Bizler dua ediyoruz,aman bir an önce terkedeceğin günü.Yaptığın lüzumsuz yerlere döktüğün asvalt,birde ezik Balaman siyaseti.Sen projelerini nasıl anlatırsan anlat.Halk senin projelerini anladı.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla