visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 05:47

PROJE YARIŞMASINA DESTEK VERDİ

PROJE YARIŞMASINA DESTEK VERDİ
18 Şubat 2015 Çarşamba 13:24

Çarıksaraylar Kasabasına yapılacak olan Çarıksaraylar El Sanatları Kültür, Eğitim ve Sosyal Merkez Hizmet Binası için Isparta Mimarlar Odası Başkanlığı tarafından proje yarışması düzenlendi. O Proje yarışmasına Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın mimar kızı Zeynep Günaydın Konur'da katıldı.

Çarıksaraylar Kasabasına yapılacak olan Çarıksaraylar ElSanatları Kültür, Eğitim ve Sosyal Merkez Hizmet Binası için; doğal çevreyeuyumlu, kasabanın kimliğine katkı sağlayacak tasarımları yansıtan, vatandaşlarınkullanımına yönelik toplum yararını gözeten, Çarıksarayların yaşam kalitesinekatkı sağlayan, peyzaj tasarımları ile desteklenen açık ve yeşil alanlar,mimarlık ile tüm mühendislik alanlarında çağdaş ve ekonomik çözümler öneren,güzel sanatları teşvik eden özgün öneriler geliştiren projelerin elde edilmesiiçin Isparta Mimarlar Odası Başkanlığı tarafından Çarıksaraylar El SanatlarıKültür, Eğitim ve Sosyal Merkez Hizmet Binası için proje yarışması düzenlendi.

Çarıksaraylar Kasabası için düzenlenen proje yarışmasınaIsparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın mimar kızı Zeynep GünaydınKonur’da Çarıksaraylar’a yapılacak olan Çarıksaraylar El Sanatları Kültür,Eğitim ve Sosyal Merkez Hizmet Binası için projeye katıldı.

Çarıksaraylar Belediye Başkanı Özcan Turhan projeyidüzenleyen başta Isparta Mimarlar Odası Başkanı Zafer Sağlam’a, odaçalışanlarına ve projeye katılan Mimar Zeynep Günaydın Konur’a, Hasan HüseyinCan’a ve Nurullah Samet Kaya’ya Çarıksaraylar Kasabası için verdiğiemeklerinden dolayı teşekkür ederek plaket takdim etti. 

 



milletvekili

gül
19 Şubat 2015 Perşembe 09:01

Milletvekili olmasını arzu ederdim çok başarılı bir bayan

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

VEKİL OL

Bennu
19 Şubat 2015 Perşembe 01:54

Pınar Topsakal ve diğer bayan adayların çok çok üzerinde bir profil.Aday olsa memleket kazanır.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

AĞA

millet
19 Şubat 2015 Perşembe 00:25

evet o da yakında toprak ağası olur babası gibi:)

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sonuç

Hasan Kara
18 Şubat 2015 Çarşamba 19:48

Haklarında bazı iddialar vardı ne oldu onlar acaba?

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla