visitor analyticsvisitor analytics

PKK'YA OPERASYONLAR DALGA DALGA BÜYÜYOR

PKK'YA OPERASYONLAR DALGA DALGA BÜYÜYOR
17 Haziran 2016 Cuma 17:45

PKK'YA OPERASYONLAR DALGA DALGA BÜYÜYOR

Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünün  başlattığı Sosyal Medya platformlarında terörörgütü propagandası operasyonunun ikinci dalgası Keçiborlu Cumhuriyet Savcılığıkoordinesinde  ve talimatları ile bugünUluborlu ilçesinde Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü,Keçiborlu İlçe EmniyetMüdürlüğü ve Uluborlu İlçe Emniyet Amirliği ekiplerinin ortak çalışması ile gerçekleştirildi.Derinleştirilenoperasyonda Üniversite öğrencisi 8 kişi gözaltına alınarak,YDGH adına faaliyetyürütmek,terör örgütü propagandası yapmak ve yasaklı yayın bulundurmaksuçlarından Keçiborlu adliyesine sevk edildi.Tutuklama istemi ile 8 kişininsorguları Keçiborlu Sulh Ceza hakimliğinde halen devam etmektedir.Öğrencievlerinde yapılan aramalarda yasaklı ve örgütsel dökümanlar ile muhtelifdigital materyallerin ele geçirildiği öğrenildi.

Hainler

Baki yeşil
18 Haziran 2016 Cumartesi 09:20

Bunlara üniversite haramdır,insan hakkı v.s zırıltılarına bakmadan suçu sabit olanlar uzatmadan sulandırmadan üniversite ile bağı kesilmelidir. Bu milletin parasıyla okumasın bu şerefsizler,yoksa şehitlere kimse hesap veremez hayvanların hainlerin herhangibir hakkı olamaz zaten %95oranında halk nefret ediyor artık bu hain yapılardan. Gerizekalılar bile anladı pkk,dhkpc,paralel,CHP,bir dış ihanet projesidir,kimler kimlerle belli

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tavşan kafası gibi

dost
18 Haziran 2016 Cumartesi 01:09

Isparta emniyetine ve emeği geçenlere teşekkür ederim.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

eskişehirli
18 Haziran 2016 Cumartesi 01:07

Devamını bekliyoruz.teşekkürler

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekliyoruz...

devamını
18 Haziran 2016 Cumartesi 01:05

Böyle çalışmalar insana huzur veriyor.neden derseniz bu ülke için halada elini taşın altına koyan baba yiğitler olduğu için..aynı bu olayda olduğu gibi..

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun vallaha

amet dede
17 Haziran 2016 Cuma 20:39

türkiyede örnek olacak bir başarılı operasyon bu.o kadar medyayı takip eden biri olarak hiç duymadım ve bu kadar gözaltı olmamıştı.tek kelime ile helal olsun.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla