visitor analyticsvisitor analytics

PİREYİ DEVE YAPIYOR

Pireyi deve yapıyor
30 Ağustos 2014 Cumartesi 11:09

Pireyi deve yapıyor

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın partisine ve kendisine yönelik eleştirilerine cevap verdi. Günaydın’ın pireyi deve yapan bir politika izlediğini vurgulayan AK Parti İl Başkanı  Osman Zabun,Günaydın,için  “Kendisi benim gündemimden çıkmıştır. Her türlü eleştirisine artık ben değil, yerel yönetimlerden sorumlu başkan yardımcımız cevap verecektir” dedi.


laf salatası

hacııı
01 Eylül 2014 Pazartesi 10:38

sayın zabun laf salatası yaoyorsun başka bişey değil bilmediğim konular hakkında yorum yapma sen nasıl kişileri avukatlık olrak savunuyorsun onu anlmaıyoruzzzz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AZ BİLE

ALİ ÖZ
30 Ağustos 2014 Cumartesi 22:23

SAYIN ZABUN SEN BU İŞİ BECEREMİYORSUN.SEN DAHA SİYASETİ BİLMİYORSUN.BÖYLE ZİYARETLER YAPILDIKTAN SONRA DUYULUR.NEDEN?OLUMSUZLUKTAN MAHCUP OLMAMAK İÇİN.TAMAMMI KARDEŞİM.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bundan olmaz

sabun
30 Ağustos 2014 Cumartesi 19:12

Adam kendi kişisel egolarını yenememiş bunu partinin başına seçenler kukla oynatmak için mi yapmışlar?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla