visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:40

PİRE İÇİN DEĞİL YILAN İÇİN KANEPE YAKTI

PİRE İÇİN DEĞİL YILAN İÇİN KANEPE YAKTI
21 Haziran 2017 Çarşamba 17:33

PİRE İÇİN DEĞİL YILAN İÇİN KANEPE YAKTI

Bomba 32 ÖZEL HABERİDİR

ISPARTA'DA Yediemin Otoparkında kurtarıcı olarak çalışan bir kişi kanepeye giren yılanı yakalayamayınca kanepeyi ateşe verdi. Cayır cayır yanan kanepeden geriye sadece demir parçaları kalırken, yılan ise yanmış hali ortaya çıktı. 

Görenler gözlerine inanamadı. "Pire için yorgan yakma" atasözüne bir başka deyim daha eklendi ama bu seferki bambaşka oldu. Otoparkta kurtarıcı olarak çalışan bir kişi kanepeye giren yılanı yakarak öldürdü. Hem de kanepeyi de ateşe verdi. "Pire için yorgan, yılan için kanepe yakarım" dedi. 

Otoparkta bulunan kanepeye giren yılanı çıkaramadı. Bunun üzerine kanepeyi ateşe verdi. Bir süre yanan kanepeden geriye sadece demirleri kaldı. Yılanda demirlerin üzerinde yanmış halde bulundu. 

Yılanı eline alan kurtarıcı ise fotoğraf makinesine poz verdi. 





 

T.T.

fikri
22 Haziran 2017 Perşembe 12:54

Allah akıl fikir versin. Yılan arabasının içine girseydi arabayı yakarmıydı? Biraz vicdan olacak insanda...

30 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayvan düşmanı

serdar
22 Haziran 2017 Perşembe 11:24

Sorsan elhamdülillah müslümanım der ,sevgi ve vicdanı olmayan bir zat cezalandırlmalı ki bir daha yaparken düşünsün

66 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geber
22 Haziran 2017 Perşembe 11:15

Behzat sen kendini genert bnce! Sana yaşamak lüx !!

62 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARZU İPLİKÇİ
22 Haziran 2017 Perşembe 10:47

İNSANLARIN YAŞAMA HAKKI VARDA HAYVANLARIN YOK MU??? İNŞALLAH BU YILANI YAKAN ÖLMEDEN BU ACIYI YAŞASIN KENDİSİNE YANSIN.... BU MEMLEKETTE İTFAİYE VAR TABİAT KORUMA EKİPLERİ VAR HABER VERSEN ONLAR YILANI ALIRLARDI O KANEPEDEN GÜNAHTIR YAZIKTIR SENDE YAŞA O ACIYI ŞU MÜBAREK GÜNLERDE

69 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sakın yakma..

Müslüman
22 Haziran 2017 Perşembe 09:32

Sebebi her ne olursa olsun hiç bir canlı yakılmaz. Çünkü; canlı yakarak ceza vermek sadece ve sadece Allah'a mahsustur (aynı yaratmak gibi). Allah seni ve seni gibi barbarları af etsin. En kötüsü de bunu övünç kaynağı yapman senin ne kadar aciz ve cahil olduğunu gösterir.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayret

behzat
22 Haziran 2017 Perşembe 01:41

yılan gebertmek bile suç memlekette

4 Beğendim
84 Beğenmedim
 
Yanıtla

pedalses
22 Haziran 2017 Perşembe 00:24

ara itfaiye yi ara orman ve su müdürlüğünü alsınlar yılanı derdin ne manyak mısın arkadasım sen tipe bak!

43 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah var ALLAH
21 Haziran 2017 Çarşamba 23:56

Su mubare gecede rabbim biliyor. Kul hakki yiyenin, bilerek isteyerek canlilarin canini yakanin iki yakasi bir araya gelmez insallah. Hakkim haram olsun

48 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakmak nedir ya?

vatandas
21 Haziran 2017 Çarşamba 23:08

hemde canli canli yakmak, ne pireyi nede yilana yapilan iskenceyi yaratan kimsenin yanina birakmaz! birde gururmu duyuyor yaptigindan, öyle poz vermis! Allah rasulü " merhamet etmeyene merhamet olunmaz !" buyurmus.

78 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi yorumada yorum yapın:) seversiniz
21 Haziran 2017 Çarşamba 20:59

Yılanlara.......olan hoşgörüyü.....şu ramazanda insanlarada lütfen

3 Beğendim
92 Beğenmedim
 
Yanıtla

21 Haziran 2017 Çarşamba 18:34

Umarım iki tarafta da cezasını alır

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Orman su
21 Haziran 2017 Çarşamba 18:20

Çok güzel orman su işlerinden size bir ceza yazsınlarda görün hala cahil acımasız hiç bir canlıya saygısı olmayan insanlar ile yaşıyoruz . Böyle bir durumda orman su işlerini aramalısınız doğal yaşama zarar vermenin cezası var habercilerde ne kadar bilgisiz bunu güzel bişey diye paylaşıyorlar

130 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak genc
21 Haziran 2017 Çarşamba 18:16

Yaban hayvanlarını koruma kanunun dan ceza almalı. Ayrıca hayvana eziyet etmiş. Maden kanepeye gözden çıkardın bırak yakma ya.

81 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla