visitor analyticsvisitor analytics

PINAR TOPSAKAL DURMAK BİLMİYOR

PINAR TOPSAKAL  DURMAK BİLMİYOR
10 Mart 2015 Salı 16:59

PINAR TOPSAKAL DURMAK BİLMİYOR

AK Parti'nin Milletvekili Aday Adayı Dr. Pınar TanerTopsakal  çalışmalara hız verdi. Isparta  esnafı ziyaret eden Milletvekili Aday Adayı Topsakal durmak bilmiyor. AK Parti Milletvekili aday adayı Topsakal; sahaya indi. bugün  Esnafları ve Muhtarları ziyaret etti. 

 Seçim çalışmasına hızla devam eden Milletvekili  Aday adayı DR. PINAR TANER  TOPSAKAL  kadının sesi ülkenin sesi olma yolunda yürüyeceğini  söyledi . Artık her yerde kadınlar olmalıdır. dedi.

İŞTE O ZİYARET'DEN KARELER






tertemiz insan

kapakçı
12 Mart 2015 Perşembe 06:59

müdürlük mü o da ne.o isteseydi bir dönem önce zaten müdür olurdu.bilenler bilir o dönemde müdürlük kadrosu boştu.o yüzden bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.o ne günaydına benzer ne balabana.çünkü o adam gibi adama benzer

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hiç kimsenin olmadığı kadar onun hakkı

kapakçı
12 Mart 2015 Perşembe 06:53

dilimin söylemeye varmadığı, yani terbiyemin müsaade etmediği birçok kendini bilmezin pınar hanım hakkında ileri geri konuşmasına bi anlam vermedim.bu yorumları yazan ...lar daha onu tanımadan asmışlar.tanısaydınız onun içten biri olduğunu yalandan kimsenin yüzüne gülmediğini ve hiçbir insanı hiçbir makama tercih etmediğini bilirdiniz.o yüzden gıybet etmeden önce bidaha düşünün ve günaha girmeyin.bu memlekete birinin faydası olacaksa o pınar hanımdır,vekilliği biri hakkediyorsa o pınar hanımdır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar

sıradan halk
11 Mart 2015 Çarşamba 10:00

Kıskananlar çatlasın.Biz pınarı destekliyoruz.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakalım görelim..

KUZU VATANDAŞ
11 Mart 2015 Çarşamba 01:00

Seçim zamanı hep böyle sahte gülücükler...Eğer meclise giderse kendisinden sadece bir isteğim var. 'MECLİS KÜRSÜSÜNDEN CANLI YAYINDA BÖLÜCÜLER İÇİN,HIRSIZLAR İÇİN,KADIN CİNAYETLERİ İÇİN İDAMIN GERİ GELMESİNİ ŞİDDETLE İSTİYORUM' diye talep edecek.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam destek

stajer
10 Mart 2015 Salı 23:47

pınar hanımı staj dönemimden tanıyorum son derece başarılı işine odaklı yaptığı işin hakkını veren biridir.Ortada bir emek varsa bunu takdir etmek gerekir başkalarının size faydası olacağı için kimseyi kötülemeye gerek yok pınar hanım kimsenin hakkını yemeyen bileğinin hakkıyla her işi başarabilen bir bayandır çamur atan kişiler elinizi boşa kirletiyorsunuz.Ön yargılı insanlar yüzünden kalkınma seviyemiz düşüyor ve hiç zirvede olamıyoruz.Mantıkla bakın insanlara at gözlükleriyle değil

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ye kürküm ye

Vatandaş
10 Mart 2015 Salı 23:42

Adım adım il sağlık müdürlüğüne, yolun açık olsun

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA HALKI

ONUR
10 Mart 2015 Salı 23:23

BAKIN ARKADAŞLAR PINAR HANIMI TANIMADAN BÖYLE KÖTÜ YORUMLAR YAPMAYIN İSTERSENİZ ŞÖYLE YAPALIM PINAR HANIMI MECLİSE GÖNDERELİM SONRA HİZMETİ GÖRELİM NASIL FİKİR BUGÜNE KADAR GÖNDERDİKLERİNİZİN DIŞINDA , BAMBAŞKA BİR ADAY VAR KARŞINIZDA HİZMETİN TA KENDİSİ , ISPARTA SEVDALISI , ISPARTAYI BIRAKMAYAN BİR ADAY VAR KARSINIZDA ALLAH YARDIMCISI OLSUN İNŞAALAH MECLİSE GÖNDERECEĞİZ .

8 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Etrafına

Sorbakalım
10 Mart 2015 Salı 22:49

Seçim dönemi gelince etrafa sahte gülücükler dağıtan Pınar hanıma başarılar.. Hedef şimdi sağlık müdürlüğümü....... En yakın etrafına sorun neler diyecekler merak ediyorum

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyanık sporr

Yorumcu
10 Mart 2015 Salı 22:01

Milletvekili oluncaya kadar verirler dalkımı sonra yutarlar salkımı..geç bunları babasının hayrınamı dolaşıyor rezillerr..

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Varlı

halide
10 Mart 2015 Salı 18:25

Başaarılarrrrrr.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla