visitor analyticsvisitor analytics

PEŞKEŞ ÇEKMİŞLER

PEŞKEŞ ÇEKMİŞLER
03 Haziran 2014 Salı 19:24

Günaydın, ITKM üzerinden Balaman’a yüklendi

Belediye Meclisinde konu otopark olunca söz yapımı yılan hikâyesine dönen Ticaret ve Kültür Merkezine geldi. Ticaret ve Kültür Merkezi’nin eski Belediye Başkanı Hasan Balaman döneminde peşkeş çekildiğini söyleyen Günaydın, “45 dükkân aldım. Ancak yeniden görüşerek yeniden dükkânlar almayı planlıyoruz” dedi.

 

mehmet emin
06 Haziran 2014 Cuma 09:48

önceki peşkeh çekmiş siz neyapıyonuz çözümüretin çözüm

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

2. dönem
04 Haziran 2014 Çarşamba 09:51

2. dönem edebiyatına devam gene aynı masallar 5 yıldır başkansın cözseydin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaff
03 Haziran 2014 Salı 12:22

bu kafa ıspartalıyı daha çookkk ayakta uyutur uyu ıspartam uyu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

T.S
03 Haziran 2014 Salı 12:12

Sayın baskan dedi kodu yapmakla 4 yılı bosa geçirdin hiçmi vicdan yok sizde hala peskes çekilmiş bilmem neymiş ayıp ayıp dedi konularla göz göre göre yatırımcıyı batirdiniz bunun hesabını hepiniz vicdan olarak nasıl oduceksiniz merak ediyorum yazık yazık. Bu avm açılsaydı en az ikibin kişi is sahibi olacaktı hesab ortada bu kadar basit al sana istediğin fazla is yeri sayısı ortaya ciktiydi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ah başkan
03 Haziran 2014 Salı 12:03

ah başkan peşkeş çekilmiş diyorsun kaç sene oldu yakında enkaz olacak ıspartanın 15 senesi heba oldu yazık .

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

osman
03 Haziran 2014 Salı 12:01

belediye itkm denilen utanç abidesinin altında kalmıştır. bundan sonra itkmyi çeyizinize kuyun..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

high mimar
03 Haziran 2014 Salı 09:29

kimlere ne peşkeş çekilmiş.o kadar sözleşme fesih hakkı varken belediyenin neden tapu devirleri yapılmış?? seçim zamanında bu konularda hiçbir soruya cevap veremeyen başkan.Ama haklı oda şimdi sözleşme feshi yapılsa ve bizim belediye yapmaya kalksa çökebilme ihtimali yüksek :)

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf
03 Haziran 2014 Salı 07:59

Bu binanın bitmesine kimler engelliyorsa hakkımı helal etmiyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla