visitor analyticsvisitor analytics

PEKİ NEDEN DAVET EDİLMEDİ?

PEKİ NEDEN DAVET EDİLMEDİ?
20 Şubat 2016 Cumartesi 15:13

Süleyman Demirel Üniversitesi Doğu Yerleşkesi'nde 2013 yılında ibadete açılan caminin kurdelesi geçtiğimiz hafta pazartesi günü gerçekleştirildi. Caminin açılış törenine 2012 yılında minaresini yaptıran Hacı Ali Yakın davet edilmedi.

Süleyman Demirel Üniversitesi Doğu Yerleşkesi'nde 2013 yılında ibadete açılan caminin kurdelesi geçtiğimiz hafta pazartesi günü gerçekleştirildi. Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez ile TOBB Başkanı Rıfat Hisarcıklıoğlu'nun katılımıyla gerçekleştirilen kurdele kesim töreninde önemli bir hata yapıldı. Caminin açılış törenine 2012 yılında minaresini yaptıran Hacı Ali Yakın davet bile edilmeti. Hayırsever Ali Yakı ve yakın çevresinin bu konuya oldukça üzüldüğü öğrenildi. 


ACI Bİ KAHVE

TELAFİ EDİLİR
21 Şubat 2016 Pazar 20:29

Ali Amca yaptığı yardımların reklamını sevmez ,davet edilse bile belki gelmezdi reklam olmasın diye.Ama bi aransa da fena olmazdı.İlker Hocanın Ali Amcayı Makamında ağırlayıp bi kahve ikram etmek için davet edeceğini ve isteği olu olmadığını soracağını düşünüyorum.Bence bu aşamada olması gereken budur.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Amaç şov yapmak olunca

Ispartanın Veletleri
21 Şubat 2016 Pazar 00:14

Üç yıldır kullanımda olan Cami yi açtılar. Akıl hocası ve kankası ibicide böyle şeyler yapardı, normal karşılamak lazım.

8 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne söylenebilinir ki.

neler unutulmuyor ki
20 Şubat 2016 Cumartesi 23:30

Şimdiki sdü yönetimi neleri unutmuyor ki... amcamızdan Allah razı olsun. Sdü yönetimi göstermelik işler peşinde. İşine geldigi gibi takılıyor.

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

CAMİ GÜZELDE YERİ YANLIŞ

Ali
20 Şubat 2016 Cumartesi 22:58

Bu cami anayol kenarında, üniversiteye girişte bir yerde olacaktı hem üniversiteninin doğu-batı kampüslerine hem yoldan gelip geçenlere hitap edecekti. Altınada eczane-kırtasiye olacak birkaç dükkanda yapılabilirdi. Bucamiyi öldürecek ikinci bir olay ise içerde yapılan yeni bir cami var. Uygulama camisi diyor ama cami camidir. Bu yenisi açılırsa aşağıdaki camiye giden olmaz. Yazık

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

unutulan

vatandaş
20 Şubat 2016 Cumartesi 20:46

bapacak bişey yok insan düyününde yakınını unutuyor dayıcım

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Unutulanlar...

VATANDAŞ RIZA...
20 Şubat 2016 Cumartesi 19:41

Hacı Ali Yakın abimizde unutulmuş. İki dönem önceki Rektör şimdi milletvekili Metin Lütfü de unutulmuş.Esas o camii inşaatına başlanılması için ilk önderlik eden eski Rektör Metin Lütfüdür. (soyadını hatırlayamadım) Olmasa iyiymiş,ama art niyet yoktur sanırım.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla