visitor analyticsvisitor analytics

PEKİ BAHÇELİ SAAT KAÇTA GELECEK?

PEKİ BAHÇELİ SAAT KAÇTA GELECEK?
06 Mayıs 2015 Çarşamba 11:54

7 Haziran Genel Seçimleri öncesinde Isparta'da miting yapacak olan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin programı belli oldu. 15 Mayıs'ta Isparta'da olacak olan Bahçeli, Hükümet Meydanı'nda halka seslenecek.

MHP İl ve Merkez İlçe Başkanlığı ise, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin Isparta ziyareti öncesinde pankartlarla ziyaret tarihini duyuruyor. Şehrin Mimar Sinan Caddesi'ne, alt geçite ve daha bir çok yere asılan pankartlarda Devlet Bahçeli'nin geliş tarihi ve yeri belirtilirken, miting saati belirtilmedi. 

Pankartları görenler ise Bahçeli'nin saat kaçta geleceğinin yazılmamasını şaşkınlık olarak niteledi. 

Görünmekle olmuyor icraat lazım

hizmet yok ki
08 Mayıs 2015 Cuma 20:01

Zaten anca seçim zamanlarında ortaya çıkarlar gerçi geçen sene belediye seçimlerine gelmeye bile tenezzül etmemişti.Su faturalarına extra ücret gelsin halk ödesin,hiç bir gelişme olmasın aynı yerde sayalım gördüğümüz hizmet bu :(Isparta'nın şu hali acaba daha kaç yıl devam edecek 5 yıldır bir şey olmamıştı geçen sene ki seçimden sonra da bir şey olmayacağı aşikar neyse 4 yıl kaldı ümidimi kaybetmiyorum umarım halkımızın gözleri açılır...

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekle

sertce
08 Mayıs 2015 Cuma 08:48

YAAAAAA,Ama fazla oluyosunuz,15 Mayıs dedikya,ne yapacan saatini git sabah mesai saatinde BEKLE işte.Ne var bunda...

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekle

Mertce
08 Mayıs 2015 Cuma 08:33

Sabahtan git Hükümet Meydanında bekle işte,ne yapacan saatini.....

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eski çağ

ısparta
07 Mayıs 2015 Perşembe 14:08

Gez Türkiye yi gör Isparta yı. Üçüncü sınıf bir şehir ve plansız bir yerleşim. Evler pahalı. Isparta ülkemizdeki gelişmelere gözlerini kapattığı sürece bu halk modern bir şehir göremez.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zihin fukarası

Sidreli
07 Mayıs 2015 Perşembe 13:45

"Ekmeli de al gel" yorumu yazan zihin fukarası. Senin bilgin ve kültürün MHP ve bozkurtlar hakkında yorum yapmaya yetmez. Sen git AKP çöplüklerinde makarna kömür yaşantına devam et.

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ekmeli de al ekmeli

ekmeli de al gel
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:34

bu ziya bunamıs valla:))))))))) püskevit ikram edin yavru kurdunuza rockçılarıda toplayın meydana ekmelle işaret yapın :DDDD ne güldüm sabah sabah ya

9 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir genel başkan

MİSAFİR
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:18

saati de sen belirt..kardeşe gelince ankaraya gezmeye gitmeye beleşe getirmiş aynı zamanda mitingde görünmek için kaç para aldı.açıkla

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

pisliklerinigörsün.

gelsin
07 Mayıs 2015 Perşembe 07:39

gelsin.ıspartanın nasıl pis şehir olduğunu görsün.sadece gececeği yerlerin kaldırımınnı boyorlar.başka yerler pislik içinde belediyeynin etrafını gezse yeter pislik için esnaf zabıtayı.s takmıyor.yanımda s.git dedi zabıtaya.böyle mhp li belediye hdp bunlardan iyi yönetir ısprtayı.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnafı

cumhuriyet caddesi
06 Mayıs 2015 Çarşamba 22:30

Bahçeli geliyormuş. Geçen sefer geldiğinde ITKM açılacakmış gibi reklam lar yaptılar camlara "alışveriş aşkına" gibi şeyler yazıp.göz boyadılar.Şimdide otoparkı açın böylece 4-5 seçim gidersiniz.BECERİKSİZLER.

12 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

yavru kurt

atıl kurt
06 Mayıs 2015 Çarşamba 21:05

akşama kadar baçeli gelecek diye bekleyecekmisiniz. yoksa ASENALAR MI haber verecek saati.

12 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜLKÜCÜLER

+32
06 Mayıs 2015 Çarşamba 20:06

DAVULLAR SOKAĞA ÇIKTIMI, MEHTER ŞARKILARINI SÖYLEDİMİ ANLARSINIZ NE ZAMAN KAÇTA GELECEĞİNİ ONUN İÇİN FAZLA MERAKLANMAYIN

13 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

eşkiya MHP

eşkiya MHP
06 Mayıs 2015 Çarşamba 18:46

konya selçuk ta kardeşim okurken bahçeli ankaraya gelecek miting yapacak kalabalık gözüksün diye yurt tan otobüslere doldurmuşlar çocukları kardeşimde dahil gece 12,00 de ankaraya ****ürdüler telefonlarını kapattırdılar 24 saat haber alamadık korku ve teleşımızı biz biliyoruz yazıklar olsun şimdide çevre illerden toplarlar çocukları gece sabah indirirler bizde kalabalık oldu deriz:)

7 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

elbette seninle yürüycez başkanım

ısparta
06 Mayıs 2015 Çarşamba 18:21

gelince saatini ögrenirsin buda habermi

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YUH BE !!!

biri
06 Mayıs 2015 Çarşamba 16:50

MHP 'in kalesi mi Isparta ??? ÇÜŞŞŞŞŞŞ... Rüyanızda görürsünüz adam olun !!! Eğer zerre kadar namusluysanız, seçim günü Isparta'da Ak Parti 1. çıkarsa, isa yalçın kaymakkapıda anırsın !!!! hadi deyin bunu !!! boş konuşma !

14 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendi Evi

Objektif
06 Mayıs 2015 Çarşamba 14:52

Sen yayınlamazsın ama ben yazacam, Tarkan bey Milliyetçi Hareketin kalesidir Isparta, Ispartaya Milliyetçi Hareket PArtisinin genel başkanı istediği saat gelir, Ispartalı onu kucaklar bağrına basar, Ona oy verir, ona vazife verir, Türkmen beyi bu memleketi kendi evi bilir. Geldiği saat görürsünüz.

21 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

pankart

isparta li
06 Mayıs 2015 Çarşamba 14:00

Sana ne Bahçeli nin saat kacda geleceğinden.

16 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Genel başkanlarına saygıları yok

capsızlar
06 Mayıs 2015 Çarşamba 13:29

Sayın DR Devlet Bahçeli yazmaktan aciz bir il yönetimi. Bence en büyük hata '' Dr Devlet Bahçeli'' yazamamalarıdır

13 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam deyil

yalvac.li
06 Mayıs 2015 Çarşamba 13:11

Mhp isparta turkiyeye ne vercek turkiyenin ìstìkrari Ak pari hizmette tam gaz

18 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

HANİ DERLER YA AĞAYA BELEŞ

TARKANCIĞIM SEN İSTEDİĞİN ZAMAN GEL
06 Mayıs 2015 Çarşamba 13:06

SEN TEZ VAKİT GEL YERLEŞ. ÖĞRENECEĞİN ÇOK ŞEY VAR. MERAKLISI O PANKARTI GÖRDÜKTEN SONRA CEP TELEFONUNA GELECEK YENİ MESAJ OLACAĞINI BİLİYOR. HANİ SEN MODERN HALİFENİN GELECEĞİ GÜNÜ HABER YAPIP SONRA O GELDİĞİNDE EZAN OKUR GİBİ ŞİMDİ ŞURDA ŞİMDİ BURDA DİYE BU SAYFADAN BANGIRDAYIP DURUYORSUN YA. GELDİĞİNDE GÜRÜLTÜYÜ DUYARSIN ZATEN.

24 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla