visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 05:47

PATPAT'A AUDİ MOTORU TAKTI!

PATPAT'A AUDİ MOTORU TAKTI!
06 Haziran 2016 Pazartesi 15:46

PATPAT'A AUDİ MOTORU TAKTI!

PatPat diye tabir edilen tarım aracına AUDİ marka otomobilin motorunu taktılar.

Sosyal paylaşım sitesinde paylaşım rekoru kıran görüntüde Patpat diye tabir edilen tarım aracına sahibi tarafından AUDİ marka otomobilin motoru takıldı. Deneme sürüşüne çıkan PatPat’ın sahibini ise görenler şaşkınlığını gizleyemedi.

İŞTE O VİDEO


sonuç

DUMRUL
13 Haziran 2016 Pazartesi 15:54

sonuç hız yapar araçta ergonomi olmadığından niyazi olur arkasından ah lar vahlar ama iş işten geçmiştir. her yıl bunlardan dolayı olan kaza ve ölenlerin bir istatistiğini çıkarırmısınız

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yasaklayın böyle durumları

Deli Memet
10 Haziran 2016 Cuma 09:54

Araziye tarlaya çıktığına bişey demiyoruz,ama ilk çıkan patpatlar pancar motorundan yapılıyordu.Bunları trafiğe çıkışı çok tehlikeli.Klasik orta doğudaki vatandaş düşüncesi.Yabancıların ürettiği ürünlerle övünme,kendi aracını imal et..

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kazada ne olacak!

kaza edip
07 Haziran 2016 Salı 09:13

birde bununla kaza edip nalları diktiği zaman böyle haber yapacakmısınız? o motor çalıntı mı? faturası var mı? şase numarası bile olmayan bir malzemeye başka araçta başka ruhsatta kayıtlı bir motoru nasıl takarlar. başkaları arabaya farklı motor taksa bağlanır... memlekete bak

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Audi hastasi

Antalya hüseyin
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:46

Abi benim elimde beyaz audi opel vectra b kasa aracım var takas olurmu. Parası önemli değil sırf audi sevdiğimden dolayı almak istiyorum.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yok yoka devam

Durmak
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:04

Bu maknayla sehırlerarası yollarda gezesın, yuz tane polis ekıbı senı gorur bişiy demez, kazaya sebep olunca da vayy efendim şundan oldu bundan oldu! Herseyın serbest oldugu herkesın ıstedıgı yapabıldıgı, kural mural bılınmeyen dunyanın en ozgur(!) ulkesı burası, bravo! Bı de bunu mezıyetmiş gıbı vıdeoya cekmiş!

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla