visitor analyticsvisitor analytics

PARTİNİN AĞIR ABİLERİNDEN ŞOK ZİYARET

PARTİNİN AĞIR ABİLERİNDEN ŞOK ZİYARET
12 Şubat 2016 Cuma 02:12

Isparta'da yayın yapan NOKTA gazetesinden MHP yi karıştıracak özel haber

Nokta Gazetesi'nin bugün manşete taşıdığı habere göre, MHP Eski İl Başkanları Erdoğan Cabıoğlu, Mustafa Şimşek, İş Adamı Mehmet Şimşek, Ülkü Ocakları Eski Başkanı Muhittin Gül, MHP İl Yöneticisi Ramazan Çolak, Ankara'da adı MHP Genel Başkanlığı için geçen Meral Akşener'i ziyaret etti.



 

 

tebrik ediyorum

yılmaz
13 Şubat 2016 Cumartesi 11:20

ince davranışlarından ötürü tebrik ediyorum. Hala bahçeli isminde diretenlere de hayret ediyorum. toplarsa partiyi o kadın toplar.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

En Güzelini Yapmışlar...

Burak cCc
12 Şubat 2016 Cuma 16:52

Mevcut yönetimden de bişey olmaz. Isparta il teşkilatı il başkanı ve ülkü ocakları başkanından da... Derhal Meral Ablamız yada Sinan Oğan Ülkücü Hareketin Başına geçip tüm il teşkilatları yeniden örgütlenmelidir. Bir dahaki dönemde de başarı nasıl oluyormuş herkes görmeli. En doğru en güzel olanını yapmışlar kendilerini tebrik ediyorum ülkücü bir vatandaş olarak. saygılarımla...

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

dogru olan

angara
12 Şubat 2016 Cuma 10:56

meral hanım gelsın siyaset de taşlar degişirrrrrrrrrr

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakk

bozkurt
12 Şubat 2016 Cuma 10:52

birtek mhp lilerin degil halkın beklentisi bu

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmazz

mhp
12 Şubat 2016 Cuma 09:22

mhp hala daha tam manasıyla vitrin değiştirmezse Meral AKŞENER'de gelse kim gelirse gelsin olmazzz.Mantalite değişmeli gerçek değişim olmalı

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ziyaret

sengetli
12 Şubat 2016 Cuma 08:39

eeee ne güzel işte.akşenere ziyarette bulunmuşlar.ne var ki bunda.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla