visitor analyticsvisitor analytics

PARLAK KÖŞKE ÇIKTI

PARLAK KÖŞKE ÇIKTI
15 Ekim 2014 Çarşamba 20:08

PARLAK KÖŞKE ÇIKTI

Keçiborlu Belediyesi ile ilgili yatırımların takibi amacıyla Ankara’da bulunan Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak; “Hayırlı Olsun “tebriği maksadıyla Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın makamı olan köşke çıktı. Keçiborlu Belediyesi ile ilgili yatırımların takibi amacıyla Ankara’da bulunan Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak; “Hayırlı Olsun “tebriği maksadıyla Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın makamı olan köşke çıktı.

Samimi ve sıcak bir ortamda gerçekleşen görüşmede Cumhurbaşkanı’nın Parlak’a oldukça sıcak davrandığı da gözlemlendi.



Kupon Arazi

Bit Yenigi
16 Ekim 2014 Perşembe 14:02

Keciborluda kupon arazi vardir, onlari kapatmak icin arayip duruyodur CB. Yanina da ondan cikarmistir baskani. Malum, Antalya hizli treni keciborludan gececek, durak o civara yapilacak, Bu isin altinda bi bit yenigi yoksa, kupon arazi meselesi yoksa eger bi sonraki secimlerde Tayyibe vericem oyumu.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇAĞRİ MERKEZİ

BİR DOST
16 Ekim 2014 Perşembe 12:33

Sayın başkanım. Bu şans her zaman gelmez. Millet vekilleri bile görüşemezken seni çağırdı. Lütfen bunu iyi değerlendir. Mesela, şuan vali bey özel bir şirkete için çağrı merkezi binası arıyormuş. Fırsat kaçtı kaçıyor deniyor. Al sana bir şans. Bunu Keçiborlu"ya getir. Bundan büyük hizmet mi olur. Gerekirse kendi binanı ver. Keçiborluya canlılık gelir. Sen bunu yaparsın Allahın izniyle.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HANGİSİ ACABA

SENİRLİ
16 Ekim 2014 Perşembe 12:07

Kesin kaynak. Şuan ki milletvekillerinin çalışmaları hakkında bazı sorular oa sormuş. Bir tanesi hakkında iyi sözler söylemiş. Seçime yakın tekrar yanına çağıracakmış.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla