visitor analyticsvisitor analytics

PARLAK ANKARA'DA BÜYÜK İLGİ GÖRÜYOR

PARLAK ANKARA'DA BÜYÜK İLGİ GÖRÜYOR
05 Ocak 2016 Salı 11:46

Aydoğmuş Köyü Muhtarı Hatice Şahin ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan arasında geçen muhabbet, Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak’ın Ankara’da ki ağırlığını birkez daha ortaya çıkardı. İlçede herkes, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Aydoğmuş Köyünün sorunlarını dinledikten sonra İçişleri Bakanı Efkan Ala’ya; “Efkan Bey, Bizim Yusuf’u ara, sorunları çözsün’ talimatı verdiğini konuşuyor.

Geçtiğimiz yıl Aralık ayında Ispartalı bazı muhtarlar,Cumhurbaşkanlığı Külliyesine davet edildi. Davetliler arasında Keçiborlu ilçesine bağlı Aydoğmuş Köyü Muhtarı Hatice Şahin’de yer aldı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a köyünün sorunlarını anlatan Muhtar Şahin, aldığı cevaplar karşısında adeta şok oldu. Çünkü Erdoğan,bazı sorunların derhal çözümü noktasında İçişleri Bakanı Efkan Ala’ya dönerek;“Efkan Bey, Bizim Yusuf’u ara (Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak’ı kastediyor) sorunlara çözsün” dedi. Bunun üzerine tekrar söz alan Aydoğmuş Köyü Muhtarı Hatice Şahin; “Sayın Bakanım ve Cumhurbaşkanım, Belediye Başkanımız bize her konuda fazlasıyla yardımcı oluyor. Çok teşekkür ederim” dedi.

MUHTAR,CUMHURBAŞKANINDAN NE İSTEMİŞTİ?

Cumhurbaşkanı Erdoğan Keçiborlu İlçesine bağlı Aydoğmuş Köyü Muhtarı Hatice Şahin ile bir hatıra fotoğrafı çektirerek sohbet etti.Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Aydoğmuş Köyü Muhtarı Hatice Şahin köydeki sorunları aktardı. Muhtar Şahin ; ‘Geçici tahsis edilen arazilerin köyümüze verilmesi talep ettiklerini ifade etti. Şahin ayrıca Aydoğmuş Köyünün yıllardır sürüncemede kalan içme suyu şebekesi ile ilgili sorunu söyledi. Ayrıca köy içerisindeki derelerin tehlikeli olup acilen ıslah gerektiğini aktardı. Bayan Muhtar Şahin Cumhurbaşkanı’na köylülerimin selamlarını getirdim dedi.  

KOCA YUSUF ANKARA’DAÇOK SEVİLİYOR

Keçiborlu halkı iktidarın nimetlerinden yararlanmaya devam ediyor. Keçiborlu’ya geçtiğimiz aylarda Çevre ve Şehircilik Bakanlığından 100 adet çöp konteynırı gönderilmişti. 

Akparti Keçiborludaki genel görüntüsü

Eski Akpartili / Keçiborlu
09 Ocak 2016 Cumartesi 11:22

Alçak yerde, tepecik kendini dağ zanneder.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusufcuğum

Sana birdaha oy yok
07 Ocak 2016 Perşembe 14:46

Başkan bey önce keçiborlunun sorunlarını çözsün acayip bir havaya girdin yalnız o koltuk gelip geçici unutma... Konuşulcak çok şey var da seçimleri beklicez sabredin

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pazaryeri

Sorsana
06 Ocak 2016 Çarşamba 13:29

Efkan bey aradığında soraydı keşke ben pazar yerini Seçimde gösterdiğim yerden Başka yere taşıdım arkadaşımı üzmemek için birde esnaf zaten para kazanmıyor boş dükkan sayısı çok biraz daha artacak bu dükkan lara neler yapayım bir fikrin varmı diye sormalı . KEÇİBORLU böle giderse bende muhtar olucam diye sevinmemeli

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğalgaz

Soğuk
06 Ocak 2016 Çarşamba 13:23

Doğalgaz işinde bir gelişme varmı acaba sadece seçim yatırımı olarak mı kalacak ? Başkanımız küçük şeylerle uğraşmak yerine biraz daha büyük projelerle uğraşmalı . İsmail Maçıka Zaman'ında okul yapılmamış olsaydı köy olurduk sanırım . Günlük değil ilçenin geleceğine yön verebilmek önemli olan belediyede oturup personel müdürlüğü değil dışarı çıkıp ilçenin ileri gitmesi için çalışmak çok önemliş. Başkan'a başarılar dilerim

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ticaret lisesinin sorununa da el atmış.

tabi tabi
06 Ocak 2016 Çarşamba 10:24

İlyas CAN'ın tepikleyip yerinden ettiği Ticaret Lisesini Keçiborluya yatılı okul olarak ****ürür artık. Keçiborludan Ispartanın sorunları gözüküyor da il milli tüccarları sattıkları okulun sorunlarını görmüyorlarlarmı acabasısı. Hala sorun çözülmedi. Ne bürokrasi be. işi paralelcilere havale etsek şimdiye çoktan hallolurdu, yoksa sizden birinin parmağı var bu işte besbelli. Bu saçmalığı üç günlük öğretmen bile görüyor, kıdemli abilerimiz neden göremiyor?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ****ri

.
06 Ocak 2016 Çarşamba 09:27

oh oh çok iyi olmuş büyük projeler kabul olmuş artık 100 adet daha çöp bidonu gelir.aydoğmuşa su boruları en değerli madenden olur.Allah aşkına nedir bunlar sayın cumhurbaşkanı söylenecek şeyler bunlar.bunları zaten vekillerimiz yapıp duruyor laf olsun torbadan olsun.ayrıca bu muhtarları kim seçip gönderiyor sarayı merak ettim.sayın cumhurbaşkanımızdan atıl olan fabrika gibi yerlerin canlanması,domates üretiliyorsa salça konserve fabrikalrı bunlar gibi şeylerden destek sözü alın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Hasanali
06 Ocak 2016 Çarşamba 01:07

Başkanım Tebrikler. İlçeden siyaset gündemini siz belirliyorsunuz ısparta nin. Hizmet yapmak, çalışmak, reklam yapmak hepside ekip işi bunlar. Emegi gecenlere tsk. Tabi fotoğrafçı kayınbirader de reklamı iyi yapıyor.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

nerden ulatınız

hasan
05 Ocak 2016 Salı 17:48

bomba 32 olarak bu haberlere nasıl ulaşıyorsunuz merak ediyorum bu başarınız taktir edemeden geçemedim . efkan bey aradı mı ki ? aradıysa ne söyledi acaba onlarada ulaşırsanız mutlu oluruz

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahahah

Can
05 Ocak 2016 Salı 14:51

Bence de koca yusuf ankara da cok agir. Dunyadaki a****igida var baya

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

NEYE NİYET NEYE KISMET :)

PEHLİVAN
05 Ocak 2016 Salı 13:08

İşte bu bir daha ki milletvekili seçimlerinde Bizim Yusuf Milletvekili. Hayırlı olsun Keçiborlu Hayırlı olsun Isparta

5 Beğendim
8 Beğenmedim