visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:12

PARKTA OTURMA EYLEMİ

PARKTA OTURMA EYLEMİ
14 Temmuz 2014 Pazartesi 11:00

PARKTA OTURMA EYLEMİ

ISPARTA VALİLİĞİ KARŞISINDAKİ PARKTA EYLEM YAPTILAR

ISPARTA'nın Muzaffer Türkeş Mahallesi'nde oturan bir aile çocukparkında bazı vatandaşların uygunsuz hareketlerde bulunduğu belirterekşikayetçi oldu. Herhangi bir önlem alınmadığını iddia edin aile ise IspartaValiliği karşısında bulunan parka gelerek oturma eylemi gerçekleştirdi.

Muzaffer Türkeş Mahallesi'nde yaşayan Suat Han, evlerininkarşısında bulunan çocuk parkında bazı vatandaşlar tarafından uygunsuzhareketlerde bulunulduğu ve rahatsız oldukları gerekçesiyle polisi aradı. Ancakherhangi bir sonuç alamayınca Isparta Valiliğine gelerek eşi ve çocuğuylaoturma eylemi düzenledi. Parktaki ağaçlara "Bu Bir DemokratikEylemdir" pankartı Han, yaklaşık 3 senedir mahallede bulunan çocukparkımıza bir minibüs geliyor. Bunlar gece-gündüz o parkta yatıp kalkıyorlar. Mahallesakinleri olarak bizleri rahatsız ediyorlar. Hem gürültü yapıyorlar, yemekyiyorlar, parkı çöplüğe çevirdiler. Banyo bile yapıyorlar. Ben kaç kez polisiaradım. Ancak herhangi bir sonuç alamadım. Bu yüzden onlar orada parktayaşıyorlar ise bende buradaki parkta ailem ile gelerek eylem yapıyorum. Onlaroradaki parkta yaşıyorsa bende burada yaşarım" diye konuştu.

Isparta Valiliği karşısındaki parkta oturma eylemi yapanailenin yanına gelen Isparta Belediyesi Zabıta ekipleri ve polis bir süregörüştükten sonra ayrıldı. 

Emniyet göreve

Ali Öztürk
15 Temmuz 2014 Salı 07:31

İstiklal mahallesindeki öğrenci yolundan gece evime gidemiyorum bali çekenler küfür ediyorlar müdahale etsek canımızdan olacağız ayrıca imam hatipin bahçede uygunsuz görüntüler de oluyor bazen. gece sokaklar serseri yollar maganda dolu. aile çay bahçelerine gidiyorum travesti ile yanında satıcısı geliyor yan masaya oturuyor. en iyisi kapını kapatıp evinde oturacaksın. sokaklar parklar yollar serseri berduş ve travestilerin olsun.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

türkeş mahallesi
15 Temmuz 2014 Salı 01:30

muzaffer Türkeş mahllesi hersene aynı başka memlektten gelen - minübüs insanlar parka gelip hertürlü pislikleri yapıyorlar yetkilileri arayınca tamm deyip geçiştiriyolar hersene aynı olay ellerinde birer çocuk arabası mahhalle içinde eşya satacaz diye her eve giriyorlar lütfen bunlar mahhallemizi terk etsinler coluk çocuk dışarı çıkamaz evimizi yalnız bırakamaz olduk gerekli mercilere duyurulur

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Amcam Bıkmış

Mert Can Arıtürk
14 Temmuz 2014 Pazartesi 21:45

Haklı da bıkmakta. Herkes anlatmış bişeyler, ama sadece orası değil Isparta'nın bütün parkları pislik kaynıyor.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Işıklandırma

Mert Can Arıtürk
14 Temmuz 2014 Pazartesi 21:42

Bu haberle de herkes duymuş görmüş oldu, parklar şehir içlerinde kalan geceleri en karanlık en ıssız bölgeler adı çocuk parkı olan yere değil çocuklarımızı ****ürmeyi kendimiz önünden geçerken bile tedirgin oluyoruz. (Balicisi hapçısı esrarcısı) Belediye ve bi halt yaptığı olmayan elektrik dağıtım şirketlerine duyurudur bu haber. Çocuk Parkları AYDINLATILSIN!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

d

wes
14 Temmuz 2014 Pazartesi 21:09

bu da bi mal mı desem manyak mı desem acaba

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu ne güzel hak arama

helal olsun1
14 Temmuz 2014 Pazartesi 19:28

Sizleri canınıza tak deyip eylem yaptığınız için tebrik ediyorum Polisler asri mezarlık ve parklarda gpt uygulaması yapsın hep aynı yerde değil

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muzaffertürkeş Mahallesi .

Gülten Bülbül
14 Temmuz 2014 Pazartesi 17:31

Üç dört senedir beş, altı minübüs çoluk, çocuk yaşıyorlar.Parkın suyuyla yıkanıyorlar,bulaşık yıkıyorlar,ihtiyaçlarını tarlalarda gideriyorlar,çöplerini etrafa atıyorlar.Bizler için hoş bir manzara olmuyor.Yetkililer durumu yerinde görüp çözüm bulurlarsa mahalle sakinleri olarak seviniriz....

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrik ederim

ibrahim
14 Temmuz 2014 Pazartesi 12:41

Bir vatandaş ancak bu kadar iyi derdini anlatabilir. Sanırım yetkililer bu sorunu çözerler.

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

qwerty
14 Temmuz 2014 Pazartesi 12:05

helal olsun.tebrik ediyor eylemi destekliyorum.demokratik tepkisini vermiş.

34 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla