visitor analyticsvisitor analytics

PARK YASAĞI BAŞLADI

PARK YASAĞI BAŞLADI
18 Şubat 2016 Perşembe 21:37

Isparta Valiliği, dün akşam saatlerinden itibaren radikal bir karar alarak valilik binası önüne araç parkını yasakladı. Bu yasak kapsamında gün boyu emniyet görevlisi çalışma yaptı. Yasağın, tedbir amaçlı alındığı bilgisine ulaşıldı.

Isparta Valiliği, dün akşam saatlerinden itibaren radikal bir karar alarak valilik binası önüne araç parkını yasakladı. Bu yasak kapsamında gün boyu emniyet görevlisi çalışma yaptı. Yasağın, tedbir amaçlı alındığı bilgisine ulaşıldı.


Isparta Valiliği, dün akşam saatlerinden itibaren radikal bir karar alarak valilik binası önüne araç parkını yasakladı. Bu yasak kapsamında gün boyu emniyet görevlisi çalışma yaptı. Yasağın, tedbir amaçlı alındığı bilgisine ulaşıldı.

park yasağı.

mehmet...
22 Şubat 2016 Pazartesi 11:08

esnafın arabasından park yeri bulunmuyor. bir dükkanın önüne parketmesinler diye tabure, tabela koyuyorlar. kaldırımı işgal ettikleri yetmezmiş gibi bunu yapanları kınıyorum.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Trafikte son derece duyarsızız

Iapartalı
21 Şubat 2016 Pazar 18:21

Allah aşkına Il Trafik Komisyonu şu Mimar Sinan Caddesine bir çözüm bulun. Yol çift sıra park, kaldırımda da motosiklet elektrik li bisiklet dolu.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mimar Sinan'a da istiyoruz!

Mehmed
21 Şubat 2016 Pazar 18:11

Arkadaş doğru yazmış Mimar Sinan Caddesinede park yasağı istiyoruz. Dibine belediye otopark yapmış herkes yolun üstüne park ediyor ayıptır be. Bu kadar mı cahil oldu Ispartamın milleti

0 Beğendim
0 Beğenmedim