visitor analyticsvisitor analytics

PARALEL’E KARŞI TOPYEKûN SAVAŞ

Paralel’e karşı topyekûn savaş
27 Mart 2016 Pazar 21:48

Paralel Yapı’nın kamudaki varlığına karşı son 10 yıldaki arsa tahsisleri masaya yatırıldı. Cumhurbaşkanlığı’na bağlı DDK ise PDY’nin finans ayağına odaklandı.

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla kamunun tüm kademelerine yerleşmiş Paralel Devlet Yapılanması (PDY) mensuplarına yönelik araştırma başlatan Devlet Denetleme Kurulu (DDK), bu konudaki çalışmasını derinleştirdi. DDK, bakanlıklar, kamu kurumları ve üniversitelere tek tek yazı yazarak PDY ile mücadele konusunda yaptıkları çalışmaları sordu. DDK, nüfusu 30 binin üzerindeki tüm belediyelere de yazı yazarak, 2005'ten bu yana PDY ile bağlantılı kişi ve kurumlara yapılan tahsisler hakkında bilgi istedi. 14 vakıf üniversitesinde de genel inceleme başlatan DDK, bu üniversitelerde PDY'nin yerleşme durumunu da ayrıca ele alacak. DDK, Milli Güvenlik Siyaset Belgesi'nde yer alan tehditlerden biri olan PDY ile ilgili çalışma için özel bir ekip kurdu. DDK Başkanı Yunus Arıncı'nın başında bulunduğu 9 kişilik ekip, devletin tüm kurumlarını mercek altına aldı.

fetöcüler

bunların azraili olacağız
06 Nisan 2016 Çarşamba 12:57

bir dü tıp fakultesi calışanı olarak buraya gelin de bizleri bulun.Tek tek söyleyelim kim kimin adamı.syn yönetici yayınlarsan seviniriz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yunus arıncı

gerçekleri anlat
04 Nisan 2016 Pazartesi 13:27

Sayın Cumhurbaşkanım şu anda DDK başında bulunan Yunus Arıncı kendi döneminde teftiş kurulunu paralelciler ile doldurdu. Şimdi devletten paralelcileri temizlemek ile görevlendirildi. Bence önce işe kendi ve yardımcısı Ferhat Karaş aldığı paralelcileri temizlemekle başlasın. o zaman ne kadar samimi olduğunu ortaya koyacaktır. teftiş kurulu onun aldığı paralelcileri nasıl temizleyecek bunu DDK başkanına sormak gerekmez mi. hainler her yerde çirit atıyor, bunları alanlar işin zevk ve sefasını sürüy

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ deki paralelci Memurlar

Gece kuşu
28 Mart 2016 Pazartesi 12:02

SDÜ de yüzlerce paralelci idari ve Akademik var.ibici aldı hepsini Numan la beraber hepsinin görevine son verilsin.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tam bir masonluk yapı

Baki yeşil
28 Mart 2016 Pazartesi 10:50

Peşinden gidiyoruz dedikleri,Said Nursi hz.leri o kadar çile çekti Afyon mahkemesinde ceketini yere serdi namaz kılacak hakimler ne yapıyorsun burası mahkeme salonu deyince,ezan okundu duymadınızmı namaz kılacağım dedi ve kıldı. Bu korkak ne yapıyor,mossad,cia kucağında ağzı köpüklenmiş hala devam ediyor,korkak müslüman lider olurmu ya ne olmuştu tası tarağı alan kardeş ülkelerine sığınıyor bu bile yetmezmi saftirik hezimete devam edenler.Akıl gerçekten en önemli nimetmiş bunlarda tam akıl tutul

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kırk yıllık yahni

Baki yeşil
28 Mart 2016 Pazartesi 09:42

40 yılın birikmiş tepe örgüsü hala muamma bir örgüt olan alttaki garip enayiler olacak,bu kadar inat insanlar nasıl yetişti hayret ediyorum,demekki tam körlük yani hem zahiri iki göz,hemde basiret gözü,kulak,duygular,duyular herşey kirletti bunlarda adam hala direniyor eğer suçun yoksa çıkmış ben yokum de,kedi gibi bi ordan bi burdan miyavlama bu kadar insanın vebalini girdin dava eri isen çık ortaya,sakalsız sahtekar,korkma korkacaksın allahtan kork.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla