visitor analyticsvisitor analytics

PARALELİN YENİ OYUNU

PARALELİN YENİ OYUNU
29 Ekim 2015 Perşembe 12:32

Isparta’da paralel yapı ile mücadele sürerken, yapının bazı elemanlarının yaptıkları çok ilginç.

Paralel yapı, 1 Kasım seçimlerinde Isparta ve diğer illerde AK Parti’nin oyunun azalması ve Hükümetin icraatlarının etkisini azaltmak ve itibarsızlaştırmak için ilginç bir yönteme başvuruyor.

Yapının bazı mensupları tarafından son zamanlarda asılsız ihbarlar yapılıyor ve asılsız ihbarlarda ciddi artış gözleniyor. Bu ihbarları Hükümete ve AK Parti’ye yakın isimler yapmış gibi lanse ediyorlar, vatandaşları yanıltarak siyasi hedef gösteriyorlar. Kimin yaptığı tespit edilemeyen,profesyonelce yapılan asılsız şikayetlerle, Hükümetin sosyal amaçla hizmet veren sivil toplum kuruluşlarına, hatta eğitim veren kuran kurslarının tamamına karşı olduğu algısı yaratılmaya çalışılıyor. Sistematik bir şekilde yapılan şikayetler, seçim arefesinde arttı. Bunun amacının da 1 Kasım seçimlerinietkilemek olduğu belirtiliyor. Kayıt dışı paralel ekipler tarafından özellikle son on günde, Polise, Jandarmaya ve Maliyeye yapılan şikayetlerde vakıf denetiminde faaliyet gösterilen kuran kursları ve sivil toplum örgütleri hedef alınıyor. Faaliyetlerini ticari amaçlı yapmayan, üyelerinin çocuklarına sosyal amaçlı hizmet veren ve bunu bütün vatandaşların bildiği sivil toplum kuruluşları, kuran kursları, ismi tespit edilemeyen bayan sesli meçhul şahıslar tarafından “Evraklarının eksik olduğu, kayıtsız kreş olarak çalıştığı, makbuz vermeden para topladığı” gibi asılsız iddialarla şikayet ve taciz ediliyor. İhbar üzerine görevlilerin yaptığı denetimlerde ise, şikayet edilen derneklerin,kuran kurslarının evraklarının tam olduğu anlaşılıyor.

Kayıt dışı paralel yapının amacının, AK Parti’nin ve Hükümetin sivil toplum kuruluşlarını, vakıfları, dernekleri ve özellikle tüm kuran kurslarını hedef aldığı algısını yaratarak, vatandaşları yanıltarak 1 Kasım seçimlerine etki etmek olduğu belirtiliyor.

paralel merkezi SDÜ

deniz
02 Kasım 2015 Pazartesi 17:06

AKP paralel merkezi olan SDÜ'ye el atın...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkücü

Ergun
02 Kasım 2015 Pazartesi 00:21

Hem ihbarı kimin yaptığı tesbit edilemedi diyorlar hem de suçu paralel atıyorlar çamur at izi kalsın

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birileri yine algı yönetimi peşinde

mehmet
30 Ekim 2015 Cuma 15:10

Birileri AK partinin yerli sanayi çalışmalarından rahatsız. Elinizi vicdanınıza koyun bir 4 yıl daha verin ve seyredin daha yapılacak çok şey var. Türkiye kendi tankını, otomobilini ve sualtısını üretti. Üniversiteleşme oranı arttı halk üretmeye düşünmeye başladı. Şükürler olsun her tarafta üniversite var ben okuyacağım diyene hem okul var hemde öğrenim kredisi yada burs. Hızlı artan sayıda KYK yurtları yapılıyor görün bunları.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel Yapı Gerçeği 2

Alfredo
30 Ekim 2015 Cuma 02:35

Peki bu terör örgütünün k****ının kapatılmaı kimi neden rahatsız ediyor? Yada neden bu terör örgütü ile mücadele edilmiyor? Cevabı basit Siyasi manevralar. Mücadele etmesi gereken İlgili kişiler havayı koklayıp konumunu belirliyor. 1 Kasımdan sonra tek başına iktidar olursa SDÜ de ve diğer kurumlarda bu zamana kadar yapılması gereken mücadele başlar. Aksi durumda Paralelciler bugün olduğu gibi gemilerini yüzdürmeye devam ederler. Adaletin olmadığı yerde huzur olmaz...

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel Yapı Gerçeği 1

Alfredo
30 Ekim 2015 Cuma 02:17

Paralel Yapı gerçektir ve bir terör örgütüdür. Tüm Ülke genelinde Paralelin en önemli merkezlerinden biri ne yazık ki SDÜ dür. En vahim olanı da İbişoğlan ın elini kolunu sallaya sallaya dolaşmasıdır. Örneğin İbişoğlan Bilgi işleme şirket üzerinden 35 tane Paralelci aldı ve bu Paralelciler halen aynı görev yerlerinde çalışmaya devam etmektedirler. Paralelle mücadele ettiğini iddia eden SDÜnün yeni Numanı bu kişilere neden dokunamıyor?

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibrahim

ıspartalı
29 Ekim 2015 Perşembe 22:22

Bu millet 7 yıl ergenekonla korkutuldu sonuç hepsi beraat etti.Bir 7 yılda paralel diyelim. Sonraki 7 yıla bir şey düşünürüz.

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

saf

hipnozlu paraleller
29 Ekim 2015 Perşembe 21:54

paralelin hizmet kesimindeki saf müslümanlar ne zaman fethullahın Hipnozundan çıkarlarsa,O zaman bu ülke önünü görecektir.

25 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK parti toplumuyla halkıyla barışık

fatih mehmet
29 Ekim 2015 Perşembe 21:08

Allah'ın izniyle hiç bir algı yönetimi başarılı olamayacak. Allah'ın izniyle AK parti tek başına iktidar olacak. Küresel dış güçler şer odakları bu defa başarısız olacak.

76 Beğendim
72 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK parti toplumuyla halkıyla barışık

fatih mehmet
29 Ekim 2015 Perşembe 21:08

Allah'ın izniyle hiç bir algı yönetimi başarılı olamayacak. Allah'ın izniyle AK parti tek başına iktidar olacak. Küresel dış güçler şer odakları bu defa başarısız olacak.

11 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAV HE HE!

Fatih
29 Ekim 2015 Perşembe 18:10

Memlekette PKK-KCK yok, İŞİD yok, hırsızlık yok bi tek Paralel var. Nasıl paralelse adam vergi verdiği, askerlik yaptığı canını verdigi, kimliği taşıdığı, gece gündüz milleti için çalışıp kendini feda ettiği memleketinde paralel oluyor. Neyse bunu gecelim; mademparalelciler asılsız ihbar yapıyormuş 1- Kactane ne ihbarı yapılmış 2- Nereye nasıl yapılmış 3- Bu ihbarlar asılsızsa ihbarcılar hakkında ne yapılmış 4-Bu3 maddeyle ilgili elinizde bir bilgi varmı, yoksa kim neresinden uyduruyor bunları?

63 Beğendim
95 Beğenmedim
 
Yanıtla

İbadet-Ticaret-İhanet

Vatandaş
29 Ekim 2015 Perşembe 14:20

Meseleyi hala anlamayan ve onları savunmaya çalışan temiz müslüman kardeşlerime üzülüyorum.

18 Beğendim
54 Beğenmedim
 
Yanıtla