visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:18

PARALEL YAPI İDDİANAMESİ

Paralel yapı iddianamesi
04 Temmuz 2016 Pazartesi 00:32

Paralel yapı iddianamesi

Paralel devlet yapılanması operasyonuyla ilgili yürütülen soruşturmaya ilişkin savcılık tarafından hazırlanan iddianame dün kabul edildi.İddianameyi hazırlayan savcı Süleyman Demirel Üniversitesiyle ilgili iddialara ayrı bir bölüm ayırdı. Bu bölümde üniversitenin mevcut Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı ile Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Sedat Aktan’ın çarpıcı ifadeleri bulunuyor.

Mahmut Bülbül'ü Bile

Mümtaz
08 Temmuz 2016 Cuma 22:10

Mahmut Bülbül Isparta'nın saygı duyduğu, sevdiği ve toplumda bilinen bir hoca. Düşüncesi ve görüşü ne olursa olsun çapında başarıları olmuş saygın bir Ispartalı. Sen bir rektör olarak bu adama 2 ay randevu vermiyeceksin, defalarca seni arayacak ve kapına gelecek sen görüşmek istemeyeceksin. SEN KİMSİN YA! SEN NE ... OLDUN ve BİR REKTÖR OLMAKLA! İŞTE KENDİNİ GÖSTERDİN. Bülbül'ün fikrini, zikrini kabul etmek zorunda değilsin ama saygı duymak zorundasın. Allah sizlerden daha iyilerini getirir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsanları Nasıl Tanıyorlar

Galip
08 Temmuz 2016 Cuma 22:04

Bu SDÜ yönetimi de bir önceki paralel gibi ve hatta daha fazlası ile insanları dedikodularla, kıskanç ve yalaka olan danışmaları ile tanıyorlar. İster bir kukla, ister bir gerçek iş yapıcıyı iş başına geçireceksen önce araştır sonra kendin tanı. Ama kıskanç ve yalakalık yapanlarla tanıma be kardeşim. İŞ YAPANI, YAPACAK OLANLARI GÖREVLENDİR. YALAKA VE ÇEKEMEZ, İKİ YÜZLÜLERİ DEĞİL.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

beklenti karalamaları -- cevap verecek başka bir şey yok

sedat
08 Temmuz 2016 Cuma 19:36

keziban rumuzlu şahıs sdü'yü kısaca çok güzel tanıtmış. yazısında kezibanın bir beklenti içerisinde olduğu da görülmüyor. siz yeni yönetimin bir öncekinden farkı paralel olmadığınız!? ama iyi veya kötü şu ana kadar onlar kadar da bir iş yapmadığınızın doğruluğudur. zaten siz diğer insanları böyle rahatlıkla karalıyarak buraya geldiniz. sizden de bu beklenir. gidin sdü'de bir anket yapın bakalım ne çıkacak! sizden beklentileri olanlar dışında %10 destekleyen çıkmaz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece muhalefet eden keziban

orhan
08 Temmuz 2016 Cuma 09:01

Keziban beklentin vardıda olmamış gibi bir durum var sanki sende.. işte sıkıntı burda herkez beklenti içinde ama şahsi beklenti herkezi memnun etmek çok zordur birazda insanın kendisinin bir şeyler yapması lazım armut piş agzıma düş..... sizlerin istedigi işiniz gücünüz vır vır vır bırakmadınızki insanlar işlerini yapsın herşeye karışdınız insanlarda ne zevk ne heyecean ne şevk bırakdınız..adamı paralelci ettiniz adama solcu ettiniz adama hakeret ettiniz adamın her işine karışdınız.............

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

gercekler

merak
07 Temmuz 2016 Perşembe 11:41

tamamen katılıyorum önceki yazılara. bunlardan bir iş falan çıkmaz. insan işkilerini bilmeyen, iki kelimeyi bir araya getiremeyenler. sdü de dengiyi kurmak için iş bilmeyenleri iş başına getirdiler. paralelden ne farkınız var?

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimdir bilirmisiniz?

Muflis
07 Temmuz 2016 Perşembe 02:05

Kendi cehennemine odun taşıyan idarecilerdir. Allah (cc) zalime mühlet verir, onu tutacak olursa artık ona hiç kurtuluş yoktur. Allah sabredenlerle beraberdir. Bunların sonu Hasan dan çok daha kötü olacak. Bize düşen şimdilik sabır.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rektör ve Yardımcıları 3

keziban
06 Temmuz 2016 Çarşamba 22:13

Bu rektör ve yardımcıları hiç bir iş yapacak veya şu ana kadar yapan bir grup olamadılar. Hatta bu yöneticileri destekleyen bir grup paralel olmayan gruplara ve insanlara iftira attılar. Eski Numan Tamer şu an Murat Ali Dulupçu. Bakalım yeni rektörlük ve milletvekili seçimleri yaklaşmaya başlayınca ne yapacaklar? SDÜ'yü ne gibi hizmetler yapacaklar veya tekrar nasıl göz boyayacaklar! Zaman gösterecek...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu Rektör ve Yardımcıları 2

keziban
06 Temmuz 2016 Çarşamba 21:59

Nasıl yaptılar, o rektörlük seçimleri için hazırladıkları o güzel kitapcık. Milleti bunlarla kandırdılar. Ve üstelik verdikleri, vaat ettikleri sözlerinin çoğunu yerine getirmediler. Ne yaptılar paralelle uğraşıyoruz diye o rektörlük binasinda saatlerce, günlerce, aylarca laklak yaptılar. Çünkü bunlardan gerçek bir yöentici ve rektörlük olamaz. Bunlar kendi kabuklarına çekilmiş ve hatta bölümlere dahi gidemeyen, dert dinlemeyen zavallılar durumuna düştüler (devam edecek)

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu Rektör ve Yardımcıları 1

keziban
06 Temmuz 2016 Çarşamba 21:49

SDÜ ailesi olarak bu rektörü hepimiz destekledik. Çünkü paralel değildir diye düşündük, ortada eşinin paralel veya kendinin de onlardan olduğuna dair şöylentiler olmasına rağmen. Ama geçen yaklaşık 2 sene içinde neler oldu. KOCAMAN BİR HAYAL KIRIKLIĞI. Üstelik bu hayel kırıklığı ülkemizde devam ede gelen aldaltma ve kandırmalar, göz boyamaları olmasına rağmen. Bu rektör ve yardımcıları yapmadılar mı Allah aşkına? Bal gibi milletin gözünü boyadılar. Nasıl? (devam edecek)

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zekalılar

Gezi
06 Temmuz 2016 Çarşamba 15:57

Üniversite Paralelciler, İran İslamcıları, Gezi Eylemcileri ve Ak Partili olduğunu iddia eden kişiler tarafından yönetiliyor.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kırılma Noktası

17 Aralık
06 Temmuz 2016 Çarşamba 15:36

Sayın Cumhurbaşkanımızın Fetullahçılarla olan sorunları 2012 yılı sonlarına doğru başladı. Cengaver kodadlı yorumcu bu durumu ben biliyorum Paralelciler mi bilmeyecek. 17 Aralıktan önce istifa etmiş olmaları birşey kanıtlamaz.Paralel ajanı olmadıklarını göstermez. Kripto olmadıklarını nereden bileceksiniz? Savunduğun kişiler Paralel Yapı ile mücadele anlamında ne yapmışlar? Çıkıp bellgeleriyle söylesinler hepimiz görelim.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanlisi düzelt

Rektör hoca
06 Temmuz 2016 Çarşamba 02:35

Evet ya ısparta saglik hizmetleri myo ya sekreter yaptıgınız tc isimli sahis akp ve rte karşıtı bir insandır herkesde bilir hangi mantıkla onu oraya atadınız.bu yanlısınızı duzeltin ve sahsı saglik teknisyenligine geri gönderin bu büyük bir hata...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanlış atama

Hastane
05 Temmuz 2016 Salı 20:21

Gerçekten sağlık hiz myo ya sekreter atanan şahıs daha düne kadar RTE REiS e saldıran biridir. Başka biri bulunamadimi? Mevcut yönetim bu adamı atamakla hata etmiştir.bu kişi bu ünvanı haketmemektedir.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdan

CENGAVER
05 Temmuz 2016 Salı 17:50

insanların hakkına giriyorsunuz. O zaman ki sağ platform üniversite 2 dönem hakim olan sola karşı kurulmuştur. Hassiyeti olan çoğu hoca ibicoğlu tarafında yer almıştır. İbicoğlu rektör olup seçildiğinde paralel yapılanmaya başlamıştır verdiği sözü tutmamıştır ki kaldı ki daha 17 aralık patlamadan önce ibicioğluna ilk resti çeken adam Sedat AKTAN'dır. Sonrasında İlker ÇARIKÇI de dekanlığından istifa etmiştir. Bu olanlar 17 aralıktan önce olmuştur.

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksizliklari

Sdu
05 Temmuz 2016 Salı 00:53

Önce hastaneye mudur yaptiginiz saglik teknisyeni kisiyi gorevde yukselme sinavina girmeden nasil isparta saglik hiz.myo okuluna yuksek okul sekreteri yaptiniz.bu kisi akp dusmanı iken nasil olurda görevde yukselir bunu cumhurbaskanligina bildirecegim.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hoca

Rektör
05 Temmuz 2016 Salı 00:48

Rektor hoca isparta saglik hiz.myo da kadrosu olan ve gorevlendirmeyle tip fakultesinde calisan paralel kadroyla gelen yar.docentlerin gonderip tekrar sozlesmelerini neden yenilediniz.nerde paralel ile mucadele.neden hala paralelciler bolum baskani olarak calisiyor.aynur toramanin kadrosu egirdirde oldugu halde neden hastanede calistiriyorsunuz ogrenciniz oldugu icin torpilmi geciyorsunuz.siz paralelle mucadele etmiyorsunuz.sdu nun hakkindan kayyum gelir

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hiç

İnsanlık
04 Temmuz 2016 Pazartesi 22:30

Koca koca proflar sedat aktanın evinde toplanıp en parelel numanı rektör yardımcısı seçiyor ama parelel onlar sedat aktan köşe oluyor ilginç değil mi

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parelel şeyler

Yolcu
04 Temmuz 2016 Pazartesi 22:25

Rabbim yalan dolan içi boş haber yapanların suçsuz insanları suçlu gibi görterenlerin tez zamanda oyunlarını başlarına geçirsin

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALELCİ REKTÖR

Atila BAYRAk
04 Temmuz 2016 Pazartesi 22:21

İddanameyi iyi okursaniz mevcut Rektör İlker Huseyin Carikcinin tutuklu Rektör kadar paralel pisligine battigini gorursunuz

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALELCİ REKTÖR

Atila BAYRAk
04 Temmuz 2016 Pazartesi 22:19

Rektorperest paralel sevici yalakalar tek korkunuz paralelci Rektör giderse SDÜ de gercek temizlik yapilacak butun korkunuz bu degilmi

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

usulsüz ilahiyatcı

sarı sliiiiiim feet
04 Temmuz 2016 Pazartesi 22:04

peki kendileri usulsüz alımlara alet olmamışlarmı mesela sarı selim 50 yaşından sonra akademisyen yapılırken jüri kimdi, paralelci yönetimin rektör danışmanı olan sarı..bu yönetimin de danışmanı değilmiydi 1.5yılboyunca.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

atila çok bilir....

Atila
04 Temmuz 2016 Pazartesi 21:59

Atila bayrak sana faceden cevap verecegim ama bütün hesaplarımı engelledin... Şİmdi Atila söyle bakalım sdü ile ilgin neden bu kadar fazla insanların aklıyla sende alay etme başka kurumlarda fetocu yokmu neden sadece sdü ile ilgileniyorsun gerçekleri söylede insanlar bilsin....

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALEL YALAKALAR

Atila BAYRAk
04 Temmuz 2016 Pazartesi 21:27

Paralelci Rektörün ismini acikca yazamayan korkak Yalakalari benim ismim Atila Bayrak SDÜ Rektörü Cumhurbaskanina sahibi oldugu dergiden gezi eylemcileriyle işbirligi yaparak hakaret ettirmiş Paralelcidir PDY davasinda Şüpheli sıfatiyla ifade vermiş bir paralelcidir yigitsen senin gibi yavşak yalakalar degil Rektor cikar paralelci degilse iftira davasi acar bende Adalet huzurunda Rektorun paralelciligini isbatlarim bu isler yalakalik yorumlariyla olmaz...!!!

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

atila çok bilir....

atila
04 Temmuz 2016 Pazartesi 19:57

Atila bayrak ıspartada senide biliyorlarlar hocayıda hiç merak etme sanki bu arakadaş sütten çıkmış ak kaşık sanıyor kendisini abisi genel sekreter olamayınca nereye saldıracagını şaşırdı..parallele mücadele ediyormuş bana sorabilirmişsiniz lafa bak.....

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALELCİ REKTÖR

Atila BAYRAk
04 Temmuz 2016 Pazartesi 18:24

Mevcut Rektör Paralelci Fetocu merak edenler benden ogtenebilir Merak eden bilimum kurum ve kuruluşlarda paralelle mucadele etmek istediklerinde ifademe başvurabilirler.

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla