visitor analyticsvisitor analytics

PARALEL UYARISI!

PARALEL UYARISI!
09 Şubat 2015 Pazartesi 16:14

AK Parti Milletvekili Recep Özel, paralel yapı ile kol kola olduğunu iddia ettiği Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ı uyardı. Milletvekili Özel; "Paralelciler ile kol kola dolaşma sana hayır gelmez. Uyarıyorum" dedi.

AK Parti Milletvekili Recep Özel, Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın gerek seçim zamanında gerekse daha sonra paralelciler ile kolkola olduğunu belirterek, uyarılarda bulundu. Özel, Isparta için güzel projeler üret bizde destek olalım. Yerel seçimlerden bu yana paralel yapı ile beraber hareket ediyor. 2019 yılına kadar sen Isparta Belediye Başkanısın. Bizde sana destek olacağız. Ayağı yere basan projeler üret. Ama uyarıda da bulunuyorum.Paralelciler ile bir olma" diye konuştu

yetti artık

senget
11 Şubat 2015 Çarşamba 02:49

yettiniz artık. aylardır paralel, paralel, paralel. senin azıcık mesuliyet duygun, utanman arlanman varsa recep şu güneydoğudaki paralelden de bahset biraz. ülkeyi satıyorsunuz utanmazlar.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TESBİH - TAKKE

İsmail Rüştü ÇELİK
10 Şubat 2015 Salı 08:50

Sen PENSILVANYA'da TESBİH VE TAKKE ALIP POZ VERİRKEN SANA NASIL FAYDASI VARDI. BUNDAN DOLAYI ŞİMDİ NEDEN PANİKLİYORSUN

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

laf salatası

hacı
10 Şubat 2015 Salı 00:21

recep bey siizn kankanız cemaat siz sadece camur at izi kalsın mantığı var

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yok be

gül giz
09 Şubat 2015 Pazartesi 19:09

özerklik verileceği doğrumu,eğitimde bir sendikanın parelel olduğu doğrumu,okul müdürü olmakiçin sadece müslüman olmaj yetmiyormu,kulun kula biat etmesi doğru mu

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kişilerin değil halkın Vekili olman gerekirdi.

Ahmet Yücel
09 Şubat 2015 Pazartesi 17:19

Paralel tavsiyesiymiş çokta güldüm. ben meridyenciyim sakıncası varmı. ha unuttum paralel devlet KCK ne alemde nede olsa fetoyu ezberledik birde paralel devleti olan kck konusunda fikirleriniz neler acaba,,,,,,

14 Beğendim
7 Beğenmedim