visitor analyticsvisitor analytics

PARALEL ÖRGÜTÜN GERÇEK YÜZÜ

PARALEL ÖRGÜTÜN GERÇEK YÜZÜ
17 Ocak 2015 Cumartesi 15:33

ISPARTA'DA faaliyet gösteren halka açık bir alışveriş merkezinde neler dönüyor?

O işletmenin Genel Müdürlüğünü yapan paralel örgütün aktörlerinden olan (A.D.), bir kamu dairesinde işletmecilik yapan yaklaşık 15 kişiden 150 BİN TL para alarak örgütün kasasına aktardığı iddia edildi. 

Oluşum Gazetesi istihbarat servisine arayan işletme sahiplerinden biri kamu kuruluşunda kantincilik yaptığını ve baskı ile kendisinden hiç bilmediği bir derneğe 5 Bin 500 TL aktardığını ve özellikle dekonta bağış yazdırdıklarını iddia etti. 

Yüksek öğrenim Sosyal ve Yardımlaşma Vakfı adına diğer işletme sahiplerinden büyüklüğüne göre 3 BİN TL'den 10 BİN TL'ye kadar 150 BİN TL zorla bağış yaptırdıkları iddia edildi. 

Oluşum Gazetesi muhabirlerinin araştırmaları sonucunda bu dernek ve başkanı Isparta'da halka açık bir alışveriş merkezinin Genel Müdürü (A.D.) olduğu tespit edildi. 

ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN TİCARİ FALİYETİNE ZARAR GELMEMESİ ADINA İSMİNİ AÇIKLIYAMIYORUZ... GENEL MÜDÜR (A.D.)

TOPLANAN BU PARALAR NEREYE AKTARILDI?

İŞTE İNSANLARIN DİNİ DUYGULARINI KULLANARAK HİZMET ADI ALTINDA ZORLA BAĞIŞLAR YAPTIRAN KİŞİLERİ ALLAHA HAVALE EDİYORUZ...

İŞTE O BELGE

PARALEL DIGER CIZGISI KIM ??? DIYOR KAMALAK

SECMEN
19 Ocak 2015 Pazartesi 10:02

EEE BU DÖNEM ISLER BÖYLE YÜRÜDÜ! HANI AKP LILERDE """" BERABER YÜRÜDÜK BIZ BU YOLLARDA!!!! DIYORLARDI DÜNE KADAR! SAYIN KAMALAK"""PARALELIN DIGER CIZGISI KIM?"""DIYOR; HANI YALAN DEGIL! IHALE ALMAK ICIN VAKIFA BAGIS YAPAN IS ADAMLARININDA KONUSMALARINI IYI DINLEDI BU HALK SONUCTA "ÖNCE BURALARA PARAYI VERELIM, NASIL OLSA SONRA MILLETIN A.... KOYARIZ! """ DIYORLARDI. BUNLARIN YAPTIGI HUKUK KATLIAMININ (BALYOZMUS ERGENEKONMUS)vb. SONSUZ DESTEKCISIYDILER! SIMDI ISI TEK TARAFA YIKMAK ADIL OLURMU?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEMİRKÖPRÜ İHL

İMAMHATİPLİ
18 Ocak 2015 Pazar 18:28

KİMSE CEMEATİ SAVUNMASIN DEMİRKÖPRÜDEKİ KIZ İMAMHATİP OKULUNU MAHKEME KARARI İLE NASIL ELE GECİRİLDİ BUNUN HESABINI VERİN ORAYI VEREN KİŞİ ORDA KOLLEJ OLSUN PARA BASILSIN DİYER VERMEDİ AMA GÖZLERİ Nİ ORAYA DİKENLER ALLAH RIZASI İÇİN DEDİLER PARA BASMA MAKINASI YAPTILAR SAHİ VAKIF EDİLEN YERİ HANGİ MAHKEME SİZE VERDİ UNUTMA ISPARTYALI UNUTTURMA

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

saygısızlık

Sevgi Dalaman
17 Ocak 2015 Cumartesi 23:01

Herkes düzgün herkes 10 numara Müslüman. Bütün suçlu paralel bütün kötülükler paralel. Yazık

12 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parayı veren düdüğü çalar

Doktor
17 Ocak 2015 Cumartesi 22:33

Bazı gazeteciler nasreddin hocanın düdüğü gibi: parayı veren çalıyo :) siz onlardan değilsiniz bu haberi yaptığınıza göre, ama devamını bekliyoruz ona göre:)

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haberin devamını gerçekten yazacsk mısın?

Doktor
17 Ocak 2015 Cumartesi 22:25

Doğu kampüsteki kıl çadır da mı bu şahsın? Aylık ne kira veriyor üniversiteye açıklansın! Ayrıca bu haberin devamını getirebilecekmisiniz çok merak ediyorum :)

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanane

sanane
17 Ocak 2015 Cumartesi 20:16

o kadar tarafsız haber veriyorsunuz ki sağolun mhp yi kötülüyorsunuz, cemaati kötülüyorsunuz akpyi övüyorsunuz ... süperbir haber sitesi !!!!!!

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

olabilir

o olmasın
17 Ocak 2015 Cumartesi 16:47

yoksa aynı kişimi hani SDÜ'de konserlerden 600 bin tl hesabına aktarılan müdürmü ?

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla