visitor analyticsvisitor analytics

PARALEL DİNLEMELERİN PERDE ARKASI

PARALEL DİNLEMELERİN PERDE ARKASI
23 Mayıs 2015 Cumartesi 12:21

Paralel yapının talimatı ile yapılan yasa dışı dinlemelerde işin boyutu büyüyor.

Isparta Emniyet Müdürlüğü’nde görevliyken yapılan yasa dışı dinlemelerle ilgili dün 2’si eski emniyet mensubu 1’i halen görevde olan emniyet mensubu 3 kişi tutuklandı. “Paralel yasa dışı dinlemelerle” ilgili sanıklar “dinleme yaptıklarını” kabul etmelerine rağmen, önceki gün yapılan duruşmada, mahkeme heyetinin oy çokluğu ile daha ikinci duruşma olmasına rağmen, böyle önemli bir konuda “beraat” kararı verme çabasında olduğu, böylece Türkiye genelinde seçim öncesi “algı” oluşturulacağı iddiaları gündeme bomba gibi düştü. Sanıkları beraat ettirme çabaları sonuçsuz kaldı. 2 mahkeme üyesinin hangi amaçla böyle bir karar istedikleri ise olayın ne kadar ciddi olduğunun göstergesi olarak belirtiliyor. Öte yandan HSYK’nın da bu konuda devreye girmesi bekleniyor.

Yaşa dışı “Paralel dinlemelerle” ilgili ilginç tespitler yapılıyor. Şöyle ki: Legal görünümlü illegal çetelerin talimatı ile “Hayali Örgütler ve hayali isimlerle itibarlı insanları örgüt üyesi gibi gösterme”çalışmalarının ardında çetelerin olduğu iddia ediliyor.

Bu çetelerin elinde, Türkiye genelinde toplumda bilinen insanların iş ve özel hayatları ile ilgili ahlaksızca toplanan bilgi stoğunun bulunduğu, konjektüre göre toplumu dizayn etme stratejisi amaçladıkları iddia ediliyor.

İddiaya göre Hanefi Avcı’nın kitabında da ismi geçen Kozanlı Ömer ve bazı isimlerin etkisi ile alınan çete kararlarını (sözde –haşa, yüz bin defa haşa –istişare) uygulayan robotik ve ne yaptığı bilmeyen, ruhunu ve aklını satmış kamu görevlilerinin uyguladığı belirtiliyor.

Robotik olarak bu işi yapanlar aslında bu işin böyle olmadığını biliyor ama özgürlükleri olmadığı için bu çetenin tasallutundan kurtulup birey ya da kimseye zararı olmayan niyeti halis cemaat mensubu olamıyor.

İddialara göre bu çetenin cemaat yönetimini de ele geçirdiği,cemaatin hem üst hem de alt kısmını idare ettiği belirtiliyor. Bu durumun farkına varan cemaat mensuplarının da değişik şekillerde sindirildiği de iddialar arasında.

Bu çetenin kardeşi- kardeşe düşürmek için her türlü çalışmanın içine girdiği, yalan, algı operasyonu, iftira gibi yolları seçtiği,kirli yollarla elde ettiği bilgileri kullanıp, yıllardır kendilerine düşman gibi addettiği lider ve kurumları istediği gibi yönettiği de iddia ediliyor.

İddia ve tespitler şöyle devam ediyor: Bu çetenin bütün kurumları ele geçirmesi durumunda dahi başarılı olma şansının kalmadığı ve başarılı olmasının imkansız olduğu kaydediliyor. Çünkü bu çetenin millet nezdinde deşifre olduğu, samimi ve safi cemaat mensupları ve millet tarafından, hırsları ve saltanatları için her türlü yalan – iftira ve her türlü çamuru yapabildikleri anlaşılmıştır.

Çetenin şu anda yaratmak istediği algının; askeri darbenin olacağını yaymak ve çetenin orduyu kendi emelleri için kullanma yönünde çalıştığıdır.

Ancak, milletle aynı işi yapmayan, milletin istediğini yapmayan hiçbir kurumun karşılık bulmayacağı ve başarılı olmayacağının bilincinde değiller.

Bütün bu tespitlerde ortaya koyuyor ki; Isparta ve Türkiye genelindeki paralel yasa dinlemeler öyle 10 emniyet mensubunun yaptığı basit bir olay değil.  Çeteden alınan talimatların yerine getirildiği iddiaları çok ciddi noktada. Isparta 1. Ağır Ceza Mahkemesinde önceki gün yaşananlar ve alınmak istenen karar bunun en somut örneği.

takipçi

üstat
19 Mayıs 2015 Salı 13:53

Adalet herkese lazım HSYK 1.agır cezada böyle bir yapılanma bulunuyorsa hemen ortaya çıkarmalı ve özellikle belediye davası olmak üzere tüm verilen kararlar incelenmeli.Ayrıca ahmet zeki gürkanda incelenip özellikle mal varlığı ve cemaatle ilişkisi tüm ayrıntılar ortaya çıkacaktır

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parelel

Kemal GÜRBÜZ
19 Mayıs 2015 Salı 10:37

Parelel ile cemaat farklı olgulardır.Cemaatin içerisine girip makam ve mevki peşinde koşup devleti al aşağı edenlere parelel,Allah rızası için yardım edenlere cemaat denir.Paralalin yaptığı tahribatın boyutu çok büyük bunu inkar etmemek lazım.İslama ve cemaatlere olan güveni kaybettirdi.Bu vakıa büyük bir ibretlik olaydır.Hala doğruyu görmeyenlerin düşünmesi gerekir,Parelel siyasi partilerin ve dış güçlerin oyuncağı haline geldi.Diğer cemeatlere sesleniyorum,eğer adalet ve doğrudan vazgeçmeyin.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEÇİM SANDIĞI BAŞKANLARI

GÜLLÜK GÜLİSTANLIK
19 Mayıs 2015 Salı 10:34

SEÇİM SANDIĞI BAŞKANLIKLARI PARALELCİ ABİ VE ABLALARA, UFUK-SEN TEMSİLCİSİ, BAŞKAN VE ÜYELERİNİ, KESK TEMSİLCİSİ, BAŞKAN VE ÜYELERİNE, TÜRK KAMU-SEN TEMSİLCİ BAŞKAN VE ÜYELERİNE VERİLMİŞ, Bİ ARAŞTIRIN ....LÜTFEN...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

suçlu kim

ahmet
18 Mayıs 2015 Pazartesi 21:39

İçeri giren istihbaratcıların avukatı kim .???? Belediyenin avukatı. belediye ye operasyon yapılıyor bir nolu sanığın tapesi yok kimin eli kimin cebinde lütfen bu denklemi çözün ...

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

örgüt

keziban
18 Mayıs 2015 Pazartesi 21:13

cemaat ,örgüt iyi çalışıyor. sendika üyelerine 7 haziran seçimlerinde de sandık başkanlıkları verilmiş.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZ ELEŞTİRİ

FETO
18 Mayıs 2015 Pazartesi 20:06

CEMAATİN TABANINDAKİ SAF VE TEMİZ İNSANLARA BİR LAFIM YOK LAFIM CEMAATİ MAKAM VE MEVKİ İÇİN KULLANANLARDA ÜST TABAKALARDA CEMAAT HOŞGÖRÜ DİYALOG İLE YOLA ÇIKTI NE VARKİ ISPARTA İÇİN SÖYLÜYORUM SDÜ VE ISPARTA KAMUDA İNSANLARIN HUZURU KALMADI .CEMAAT BU KONUDA YANLIŞ YAPTI KENDİNDEN OLMAYANLARI DIŞLADI BU KONUDA ÖZ ELEŞTİRİ YAPMASI LAZIM AMA ESAS LAFIM CEMAAT GÜÇLÜYKEN EN AZILI CEMAATÇİLERİN ŞİMDİ CEMAAATE KÜFÜR ETMELERİ ESAS LAFIM BU KARAKTERSİZLERE

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

ÖZGÜR
18 Mayıs 2015 Pazartesi 18:39

Adalet herkese lazım HSYK 1.agır cezada böyle bir yapılanma bulunuyorsa hemen ortaya çıkarmalı ve özellikle belediye davası olmak üzere tüm verilen kararlar incelenmeli.Ayrıca ahmet zeki gürkanda incelenip özellikle mal varlığı ve cemaatle ilişkisi tüm ayrıntılar ortaya çıkacaktır

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibretle izliyorum

ibretle izliyorum
17 Mayıs 2015 Pazar 21:43

cemaatçi değilim, hiçbir cemaati, tarikatı hocayı da devletimin milletin üstünde görmem, biat etmem. ancak menfaati icabı cemaatin yanında yer almış, cemaat sayesinde bir yerlere gelmiş kişilerin bu gün en başta cemaate sövdüğünü ibretle izliyorum.

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdüden

hortumlanan para
17 Mayıs 2015 Pazar 21:32

Sdüden hortumlanan 17 trilyonun da paralel ile ilişkisi var diyorlardı ama bi daha ses çıkmadı

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaya

faruk
17 Mayıs 2015 Pazar 16:21

Ensefle yorumları okuyorum.Bu diyalogcular namı diğer paralelcilerin kamu kurumlarında kendisinden olmaanlara ne tür ha****lar yaptığını bizzaat yaşayan biriyim.Ne oldu güçünüz eridi mi?Ne olursa olsun hangi iktidar gelirse gelsin siz bittiniz artık.Amarikadaki fitnenin başı din cahili ahirette yaptıklarının hesabını verir.Milleten zekat adı altında para toplayıp başka yerlerde parayı kullananmanın hesabını Amerikadaki senetörlere çuvalla para vermenin hesabını verecek.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

seven

Said nursiyi
17 Mayıs 2015 Pazar 13:09

Nurcu gibi gozukup bu Turk insanlarina olmayan suclari olmayan senoryalari yazip yuklendi...dogru gece gunduz calistiniz Turk toplumunda akli olan lider gorunumlu insanlari yok edelimde....basimiza o kisiyi getirelim iran gb olsun diye...Bunlarida din adina yapildi..Allah cc yaradan Hz Muhammet s.a.v peygamber Yol gosterici evliyalar varken nedir bu sacmalik ya..

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

emir

pasa
17 Mayıs 2015 Pazar 13:00

Cok dogru despitler...komplolarla bu ulkede vatan severleri cezaevine koydunuz..yok su orgut...yok intikam tu****i...diye o yatanlar zalim.size gelince yusuf...her olayda kendinize kilif buluyorsunuz ya...Devleti devlet olmakdan cikardiniz ya..

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hangi suç

Ahmet
17 Mayıs 2015 Pazar 12:39

Yasa dışı dinlemeler ile hangi suçu onlemisler? Dinlediklerini isimlerin hangisi örgüt üyesi olur? Vicdanıniz inanıyor mu?

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OPERASYON HK.

BELEDİYECİ
17 Mayıs 2015 Pazar 06:54

BEN HEP SÖYLEDİM.BELEDİYE OPERASYONU PARALEL UZANTI DİYE AMA ANLATAMADIM.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

algılardan bir demet

hukukçu
16 Mayıs 2015 Cumartesi 21:57

Mahkemeyi hedef göstermek. Hsyk yı göreve çağırmak. Bunlardan ne kastettiginizi okuyucu anlamıştır. Tebrikler kaleminize !

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

nedenir

buhan
16 Mayıs 2015 Cumartesi 20:51

Bir şey diyemiyorum hepsinin katları yatları villaları vardır muhakkak yazık yazık vur abalıya. Bu dünyada ah almayacaksın ben onu bilirim.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler bomba

Adnan
16 Mayıs 2015 Cumartesi 19:59

Düşüncelerimiz yansıtmışsınız tebrikler....

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uyanmali

Sinem
16 Mayıs 2015 Cumartesi 19:42

Yapılmak istenilen İstanbul'dakinden ne farkı var? Cemaat ismi ile paralel yapının neler yaptığını herkes görmeli ve uyanık olmalı.olmalı.Yazi için teşekkürler.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Harika

Adnan
16 Mayıs 2015 Cumartesi 17:50

Harika bir yazı. Tebrik ediyorum. İyi niyetli cemaat mensuplarının gerçekleri görmesi gerekiyor

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARELELİN ÇÖKÜŞÜ

Kemal GÜRBÜZ
16 Mayıs 2015 Cumartesi 16:02

Parelel en büyük zararı islama verdiniz.Isparta parelelin başkenti değil, Sait Nursinin başkenti olacak,aradaki pislikler temizlenecek.

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla