visitor analyticsvisitor analytics

ÖZKANLAR KAVŞAĞI YAĞMURA TESLİM

Özkanlar kavşağı yağmura teslim
13 Eylül 2014 Cumartesi 20:33

Özkanlar kavşağı yağmura teslim

Isparta'da aniden bastıran yağmur hayatı felç etti. Şehir merkezinde araçlar yolda kaldı. Özkanlar kavşağı sele teslim oldu. Isparta Belediyesi yine sınıfta kaldı. Alt yapı çalışması yapılan yerler sular altında kaldı. Vatandaş isyan ediyor. Öte yandan bir çok evi su bastı.

aklın yolu birdir

ısparta sevdalısı
15 Eylül 2014 Pazartesi 13:45

Cok haklısın sayın arkadaşım.lspartada 40 yılda bir sorun çıkar.Kafanı kaldîr bir bak.Ispartanın her yerinden sorun akıyor.Sular kokuyor, alt yapı bir felaket, otobüs durakları bir başka dert.Gökcay dan ahlaksızlık akıyor.Saymakla bitmez.üst üste belediye başkanı secilen yüksek mimar yusuf ziya bey başkan olarak ne zaman bu sorunların üzerine gidecek? Beni diğer iller ilğilendirmiyor.Ben burada yaşıyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kötü gün dostları

elif
15 Eylül 2014 Pazartesi 11:36

40 yılda bi sorun çıkar sizde onumu takip edersiniz diğer illere bi bakın komple su altında insaf elininzi vicdanınıza koyun partiyle deil insalıkla çözüm bulun

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aklın yolu birdir

ısparta sevdalısı
15 Eylül 2014 Pazartesi 05:57

Çok doğru bu mesele bir kaç kişiye yüklenilmez.Sayın yüksek mimarımîz kac kez daha belediye başkanı seçilmesi lazım? Şehrin ana karterlerini kaç kez kazmalı? Cumhuriyet caddesi en son ne zaman asfaltlandı? İsterseniz bize kazma kürek versin biz kendimiz yapalım.Başkanların ufukları geniş olmalı geniş...Ama nerde öyle belediye başkanları.Asfalttan malı ****ürüyorlar.Her sene sök yeniden yap.Kayseri ye baksın sehir planlaması nasıl olur ögrensin!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Objektif Bakış

Onur
14 Eylül 2014 Pazar 12:49

Her yağan yağmurda görüldüğü gibi, Isparta'nın ciddi bir alt yapı sorunu var. Ama bu sorun bir kaç kişiye mal edilemez. Bu sorumluluk şimdiye kadar gelen bütün belediye yönetimlerine aittir. Sorun belli, çözüm yolları belli. İnsanlar birbirini suçlayacağına, birlik bereberlik içinde bu sorunu çözmeye çalışsınlar.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aklın yolu birdir

ısparta sevdalısı
14 Eylül 2014 Pazar 10:23

Sayın yüksek mimar yusuf bey,siz bunu bildiğiniz halde neden sehirde yagmur sularının ayrı bir k****la toplayıp yeraltına almıyorsunuz?Her evin catısında toplanan yağmur suları sokaklara aktığı sürece bu millet çok rezillik çeker.Dünya bu meseleyi çözmüş sizde bunu bildiğiniz halde bu inat ne için.?Bu yağmur suları ile ısparta etrafında koşu ve yürüyüş parkurları olan küçük göletler oluşturupIsparta nın toz sorununada çare bulabilirsiniz.Çevre bakanlığından teşvikte alabilirsiniz.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Allah

Ali Özel
14 Eylül 2014 Pazar 00:03

Ispartaya o kadar yağmur ne zaman yağdı? Bizim mahallede sadece evin önündeki yoldan ufak bir nehir akıyordu. Başka da su görmedik.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla