visitor analyticsvisitor analytics

ÖZKANLAR KAVŞAĞI ALT GEÇİTTE KAZA

ÖZKANLAR KAVŞAĞI ALT GEÇİTTE KAZA
12 Mayıs 2017 Cuma 16:21

ÖZKANLAR KAVŞAĞI ALT GEÇİTTE KAZA

Özkanlar alt geçitte zincirleme kaza meydana geldi. Şans eseri kimsenin yaralanmadığı kazada araçlarda maddi hasar oluştu.

Kaza Özkanlar Kavşağı alt geçidinde meydana geldi. Şehir merkezine seyir halindeki otomobile arkadan başka bir otomobil çarptı. Kazada şans eseri kimse yaralanmazken, kaza nedeniyle trafik sıkıştı. Olay yerine gelen polisler yolu tekrar trafiğe açtı. 




...

Gülçin
13 Mayıs 2017 Cumartesi 00:31

Direksiyonun sol tarafında uzun ince bir çubuk var ya ona arada dokununda sağa mı sola mı döneceğinizi anlayalım.

110 Beğendim
38 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUYARLI VATANDAŞ
12 Mayıs 2017 Cuma 22:25

Emniyet birimleri şehir içi 50 km hız limiti Adana yazsın cezayı bak bakalım kazalar nasıl azalıyor. Şehir içi hız denetimlerini sıklaştırmak şart.

120 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

İYİ OKU HABERİ

RESİMCİ
12 Mayıs 2017 Cuma 18:58

YARALI YOK DİYOR

0 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla

aşağı inerken vitesi 5 e takanlar var

bilirkişi
12 Mayıs 2017 Cuma 16:45

orası hız pisti değil.

147 Beğendim
67 Beğenmedim
 
Yanıtla

RESİM

MEHMET DERİCİ
12 Mayıs 2017 Cuma 16:44

KAZA HAKKINDA DETAYLI BİLGİ ALABİLİRMİYİZ PLAKA NEDİR YARALILAR KİM

2 Beğendim
75 Beğenmedim
 
Yanıtla

makbule geçer
12 Mayıs 2017 Cuma 16:39

Allahtan çok alt geçidimiz yok. Halimiz nice olurdu.

98 Beğendim
65 Beğenmedim
 
Yanıtla