visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 09:44

ÖZKAN HUKUKU YERİNE GETİRDİ

ÖZKAN HUKUKU YERİNE GETİRDİ
04 Şubat 2016 Perşembe 15:08

AK Parti Isparta İl Başkanı Osman Zabun, Isparta Valiliğince kurumlara gönderilen, Cumhurbaşkanına hakaret edilmesinin önlenmesini içeren genelgenin bazı ulusal ve uluslararası medyada çarpıtılarak verilmesine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Zabun, gazetecilere yaptığı açıklamada söz konusu genelgeyle ilgili ortaya çıkan haberler ilk defa görmediklerini, söz konusu basın yayın organlarının bu tarz haberleri her zaman yaptığını söyledi. Söz konusu basın yayın organlarının her zaman milli menfaatlerinin karşısında durduğunu,Türkiye'yi dünyaya jurnallemek gibi bir misyon üstlendiğini dile getiren Zabun,bu organların haberlerine alışık olduğunu anlattı.

Isparta Valisi Vahdettin Özkan'ın süreç içerisinde üzerine düşen hukuki sorumluluğu yerine getirdiğini dile getiren Zabun, hiç kimsenin devlet büyüklerine hakaret edecek hakka sahip olmadığını kaydetti. Bunu gerçekleştirilen devlet memuru olmasının da kabul edilemeyeceğini aktaran Zabun, "Bunun kanundaki cezası bellidir. Hukuk açısından müeyyideye bağlanmış bir davranışı ve eylemi devlet memurunun gerçekleştirmesi kabul edilemez. Valimiz de bütün kurumlara, bu konuda dikkatli olunması konusunda talimat vermiştir. Böyle bir talimat vermiş olmasından daha doğal bir şeyolamaz" dedi.

Bu durum üzerinden bir fırtına koparan medyayı da kınayan Zabun, malum medyanın hiç bir zaman milli menfaatlerin yanında durmadığını bildiklerinin aktardı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Türkiye'ye yapmış olduğu hizmetlerin açık ve net olarak ortada olduğunu, milletin  de bunu taktir ettiğine dikkati çeken Zabun,malum medyanın milletin bu kadar destek verdiği Cumhurbaşkanını hazımsızlık konusu yapmasının, sadece siyasi gerekçelerle değil aynı zamanda bu ülkeye zarar vermek isteyen dış güçlerin maşalığını yapmakla ilgili olduğunu kaydetti.

Yediğin Çanağa Sahip Çıkacaksın

Fikir Tevfik İdare
04 Şubat 2016 Perşembe 19:10

Hem hizmet alacaksın sonra da devletine hain olacaksın.Özgürlük vatan hainliği değildir.Hakaret hiç değildir,Teröristlik ve anarşilik asla değildir.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKARET KABUL EDILEMEZ!

vatandas
04 Şubat 2016 Perşembe 16:26

HAKARET: HAKIR (KÜCÜK DÜSÜRÜCÜ) ITHAM VE SÖZ! ZATEN KIMSE KIMSEYE YAPAMAZ VE YAPMAMALI! ZIRA ALLAH INSANI (EN GÜZEL SEKILDE YARATTIK) DERKEN! MELEKLERE DAHI ADEME (INSANA) SECDE ETMELERINI EMRETMISKEN; KIMSEN´NIN KIMSEYE HAKARET ETME HAKKI YOKTUR? HAKARET IFTIRA COK CIRKIN SEYLER VE YAPILMAMALI! LAKIN ELESTIRI BASKA! ELESTIRI: SECILEN KISILER; KENDILERINI SECEN MILLETTIRKI: YAPILAN ISLERI ICRAATLARIN ARTI VE EKSILERI TABIKI ELESTIREBILIRLER; BUDA TOPLUMLARI DAHA YÜKSEK MEDENIYYETLERE ULASTIRIR!

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

malum sendika

erdinç lale
04 Şubat 2016 Perşembe 15:48

Kamuda malum sendika üyeleride iyi takip edilmeli.devlete yük olan ,iş yavaşlatan,kamunun hizmetlerinin vatandaş karşısında yanlış anlaşılmasına sebebiyet veren memurların ortalıkta sorumsuzca dolaşmalarının sebepleri araştırılarak gerekenler yapılmalıdır.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla