visitor analyticsvisitor analytics

ÖZELLİKLE ŞAHİN ARAÇ SÜRÜCÜLERİ....

ÖZELLİKLE ŞAHİN ARAÇ SÜRÜCÜLERİ....
20 Nisan 2016 Çarşamba 16:44

Konya’da trafiği birbirine katan ve boş alanlarda drift yaparak, vatandaşları rahatsız eden Şahin sürücüleri Emniyet’i bile çileden çıkardı.

Konya’da trafiği birbirine katan ve boş alanlarda drift yaparak, vatandaşları rahatsız eden Şahin sürücüleri Emniyet’i bile çileden çıkardı. Konya İl Emniyet Müdürlüğü, son yıllarda adı sık sık kazalarla anılan Şahincilere karşı ciddi yaptırımlar için hazırlıklar yapıyor. Emniyet Müdürlüğü aracına el konulan Şahincilerden psikoteknik belgesi isteyecek.

Konya İl Emniyet Müdürlüğü Trafikten Sorumlu Emniyet Müdür Yardımcısı Kenan Han, Şahincilerle ilgili günde yaklaşık 400’e yakın ihbar geldiğini söyledi. Modifiye edilmiş araç sürücülerinin mahalle aralarında ve kavşaklarda sık sık drift atarak ve egzozunu açarak, insanları rahatsız ettiğini dile getiren Kenan Han, “Bu konuyla ilgili gün içerisinde  asayiş ekiplerimize sık sık şikayetler geliyor. Modifiye araç sürücüleri herkesi çileden çıkarıyor.

Özellikle Şahin marka araç sürücüleri trafiği birbirine katıyor. Yaptırım olarak bu araçları trafikten men edip, parka çektiriyoruz.Parkta an dahi çekiciyle sanayiye götürüp standartları sağlayıp TÜVTÜRK’ten olumlu vizesini yaptırarak, yüklü miktarda da trafik cezasını ödeyerek, trafiğe çıkabiliyor. Bu sürücüler için çok yakında psikoteknik tedavi belgesi isteyeceğiz. Yani trafikte bu hareketleri yapanların akıl sağlığının yerinde olup olmadığı konusunda tam teşekküllü hastaneden rapor getrimesi için çalışmalar başlamıştır. Akıl sağlığı yerinde olmayan modifiye araç sahiplerine bu araçlarıyla trafiğe çıkmalarına müsade edilmeyecek” dedi.

 

Düğün Konvoyları Başlayacak

Şevki Hoca
21 Nisan 2016 Perşembe 14:58

Eyvah ! Düğün konvoylarının trafiğe çıkmaları yakın ! Acayip korna sesleri son haddine kadar açılacak, diriftler atılacak. Davul - Zurna senfonisi başlayacak.Vatandaşımın vay haline ! Çevreye saygı da neymiş, Adam zannediyor ki, çevreyi rahatsız edince düğünü katmerlenecek ! Oldu ! Trafik ekipleri kavşaklarda kontrol yaptıklarında gücenmece yok ! Ceza kutsaldır !

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Drift Atan Takla Atar

Şevki Hoca
21 Nisan 2016 Perşembe 14:52

Eveeettttt, Konya Trafik Şube Müdürlüğünün aldığı bu karar çok yerinde. Makas atanlar,dirift atanlar... trafiği ve vatandaşın can güvenliğini tehlikeye atıyorlar. BMW v.d. tüm araç sürücüleri içinde bu tür araç kullananlar maalesef var. Her kavşak başında sabit kameralar ile bu sürücüler ( plakalarından ) saptanmalı ve araçları tarfikten men edildiği gibi kendilerine de trafik cezası kesilmelidir. Burası dağ başı değil !

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bos isler

Yilmaz
21 Nisan 2016 Perşembe 10:57

Siz dogancilari sahincilerimi görüyorsunuz honda bmw gibi araçları neden görmüyorsunuz bir kere adı çıkmış bu araçların avrupada modifiye serbest arkadaşım sen sadce görmek istediğiniz gibi görüyorsunuz

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksızlık

Haksızlık
21 Nisan 2016 Perşembe 09:54

Ben 1993 sıfır aldım ve hala biniyorum kimseyi de rahatsız etmiyorum. Asıl siz elektrikli motorlara bakın nereden çıkacağı belli değil. Ondan sonrada çarpıldı diye haber yapılıyor. Tek yön yolda karşımdan biri üç kişi binmiş diğeri iki kişi sağda ve soldan geldiler ben aralarından neredeyse 20 Km hızla gidiyorum. Çarpınca ben çarptı deniyor. Aslında çarpan o akıl sağlığına bakılacak olanlar o elektrikliyi alan ana babalar. Çocuk çarpıldı diye tazminat davası açanları inceleyin. Saygılar.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş kişiler

serserilik
21 Nisan 2016 Perşembe 01:49

yeter artık bıktık emniyet nerde anlamış değilim şehrin göbeğinde dirift atıyor ADAMLAR!!!! nerden buluyor bu cesareti.. ağır en ağır cezalar verilmeli illa birinin başına bir şey mi gelmeli yürekler mi yanmalı böyle kişiliksiz ve bunla övünen yaratıklardan.. ah ben polis olacaktım..............

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

karga serisi

ilgisizlik
20 Nisan 2016 Çarşamba 23:36

ben yıllardır avrupada kalmış olarak ülkenin hiçbir yerinde böyle denetimsizlik yok,avrupada tüv'e girgiğin zaman arabanın tamponu veya herhangi bir yerinde kırık vuruk olsa bile adamlar vize vermiyor.bizim burdaki tofaş denilen tenekelerin bırakın vuruğu tampon dahi yok,inanın bu tür modelleri görünce çok uzun bir mesafe ile gidiyorum.tüv daha çok denetlenmeli bunlara vize verilmemeli trafikten men edilmeli

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

birde fiyatına bakın

kuş serisi
20 Nisan 2016 Çarşamba 22:15

en kralının fiyatı 7 bin tl yi geçmez ,lakin kuş cinsinin kuş ıkıllıları 11-12 bine alabiliyor bu teneke yığınlarını.

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çulsuzlar

Tosun paşa
20 Nisan 2016 Çarşamba 22:08

Hepsini toplasınlar çok sevinirim.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuş türleri

32
20 Nisan 2016 Çarşamba 20:17

Bu kuş türlerine binince sürdükleri arabayı bmv sanıyorlar sonra gidip bir yere vurunca arabaları ortadan ikiye bölünüyor birşey degil suçsuz insanlarında canlarını yakıyorlar

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
20 Nisan 2016 Çarşamba 19:45

adamlarda ve aktrollerde olmayan mevzunun sağlığına nasıl bakıcaksın. yok yok.

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla