visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 01:35

ÖZELE YENİ GÖREV HAYIRLI OLSUN !

ÖZELE YENİ GÖREV HAYIRLI OLSUN !
03 Temmuz 2016 Pazar 13:46

YENİ GÖREV HAYIRLI OLSUN !

AK Parti eski Milletvekili Recep Özel, Başbakan Binali Yıldırım'ın takdirleri ile Yüksek Seçim Kurulu asil üyeliğine görevlendirildi. Recep Özel AK Parti Genel Merkez temsilcisi olarak YSK'da asil üyelik yapacak. 

Musa AYVALI'ya cevaben

:)
04 Temmuz 2017 Salı 16:01

Musa kardeş eğer aynı kişiden söz ediyorsak (Recep ÖZER) demek ki sende o gibisin derim. Şaka bir yana iyi yal...lık yapmışsın valla Allah var hakkını vermişsin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah akıl fikir versin

AKP li
04 Temmuz 2017 Salı 15:58

80 Milyonluk Türkiye de adam kalmadıda bula bula bunu buldunuz yahu. Bu adamın memleketine bile faydası olmadı ki ülkeye olsun AKP ye olsun. Bunun yapacağı en güzel iş, Atabey Belediye Başkanı Tefik ATASOY ve Sulama Birlik Başkanı Ünal TURGUT ve Güney Manifaturacı ile ortak kazançlı işler yapmaktır. Ne kadar AKP li varsa partiye küstürmekten ibarettir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

habercii

habercii
06 Temmuz 2016 Çarşamba 23:16

öyle bir haber yapılmış ki sanki başbakan yardımcısı yapmışlar !

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

as

tatar ramazan
04 Temmuz 2016 Pazartesi 12:35

yalamaya devam aman ıspartadan uzak dur

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yine bu adam

Gülnaz
04 Temmuz 2016 Pazartesi 11:10

Bu adam Isparta'ya hiç bir hayır getirmez ve yapmaz. Yine bu ve bu gibi adamı buldular. İşte AK Parti burada kaybediyor. İş yapan adamı getirecen İŞ YAPANI, HİZMET EDENİ. Kendine hizmet edeni değil.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bari Hacı BERKİL muhtar olsaydı saraya giderdi.

Hacı BERKİL saraya gidecekmi?
04 Temmuz 2016 Pazartesi 10:18

Hasan BALAMAN rahmetli oldu MUHTAR olamadı. Ne çok forslu bir işmiş MUHTAR olmak? Önce MUHTAR ol sonra saraya gidip FORSUN altında fotoğraf çektir. Hadi çektir git.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

:) :) Bu AKP Trolleri iyice cozuttu :) Son Vesayet izleyin, gülmekten altınıza yaparsınız.

kadir mısırlıoğlu
04 Temmuz 2016 Pazartesi 10:05

sEÇİMLER ARTIK GARANTİLENDİ. BURHAN KUZU ÖPSÜN SENİ. ISPARTADA 3 VEKİL SAYISINA DÜŞTÜ, HACET KALMADIYDIKİ! :)

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayirli olsun

Hakki sarac
04 Temmuz 2016 Pazartesi 00:59

Yeni gorevin hayirli olsun koylum selamlar

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

başlık

yorum
04 Temmuz 2016 Pazartesi 00:40

yukarıdaki iki arkadaş iyi yağcılık yapmış aslında o 2 kişi değilde aynı kişidir niye öyle birşey yapıyorsa sanki ak parti bidaki seçimlerde ıspartadan 1 tane tr genelinde ise %30 en fazla oy alacak artık insanlar ak partiden kaçacaklar

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

başlık

recep
04 Temmuz 2016 Pazartesi 00:38

allahın recebini yıkayıb yağlamayın daha fazla ıspartalılar istemiyor anca menfaatcileri ister hem geldiği görevi cumhurbaşkanı danışmanlığı gibi lanse etmeyin ıspartada seçideki parti müşahitleri neyse ankaradaki görevde o bu kadar Allahın recebine çok bile

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakışır hemşerime

Musa ayvalı
03 Temmuz 2016 Pazar 23:56

Sayın vekilimle fransa lyona geldiğinde tanışma fırsatı buldum adam gibi adam hayırlı olsun yeni görevinde başarılar dilerim

1 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hepsinden daha kıymetli

Gökhan Coşkun
03 Temmuz 2016 Pazar 21:31

Ispartadaki 4 milletvekilinide 4 e katlar adam gibi adam bazen partinin doğru yaptığı işlerde oluyormuş demekki allah yar ve yardımcısı olsun

0 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakışır

Atabeyli
03 Temmuz 2016 Pazar 21:19

Gerçek dava adamıdır. Recep Özel Barla için seçilmiş gibi davranan vekillerle karıştırılmasın. Parti nerede görev vermiş ise layıkıyla yerine getirir

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Altın her yerde altındır.

Gelendodtlu
03 Temmuz 2016 Pazar 20:57

Recep Özel Ak Partinin kurucularından dır. Dava adamıdır. Sonradan partiye çöreklenmiş yalakalardan değildir. Kıymetini bilemedik. Allah yolunu açık etsin.

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlık solcu doku

Muhafazakar
03 Temmuz 2016 Pazar 20:01

Isparta'da sağlıktaki atamaların hepsi solcu alnı yere değen insan yok güya bu arkadaşlar dindar olduğunu göstermek için oruç tutarlar cumaya giderler ama. Felak süresini söyle desen bilmezler solcular içki muhabbeti yapıyorlar makamda Recep vekilim gibi alnı secdeye gelen insanları istiyoruz

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftar vakti iftar vakti

Hey Allah ım ya
03 Temmuz 2016 Pazar 19:07

Sayın özel milletvekiliği bittiğinde sarayda danışman olyoduyo o görev noldu :)))

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uzak olsun

Buradan
03 Temmuz 2016 Pazar 16:00

Çok önemli bir görev değil ki neden abartıyorsunuz.İsparta ya tekrar vekil adayı olması için ismini gündemde tutmaya calisiyorsaniz boşuna .Halk istemiyor kardeşim.Birkaç yalaka dışında ısparta da istenmiyor.neden anlamak istemiorsunuz?

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Mustafa şahin
03 Temmuz 2016 Pazar 15:52

Hayırlı olsun vekilm. Allah yolunu açık etsin

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne oluyoo

ıspartalı
03 Temmuz 2016 Pazar 15:21

çok önemliydi ya recep özel ıspartada istenmedi onun yapacağı iş anca bu olabilir ıspartadan uzak olmalı.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla