visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL;HAYIRLSI NEYSE O OLSUN !

ÖZEL;HAYIRLSI NEYSE O OLSUN !
18 Nisan 2015 Cumartesi 17:36

ÖZEL;HAYIRLSI NEYSE O OLSUN !

AK Parti Milletvekili Recep Özel, 20 Nisan tarihinde yapılacak olan Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlük seçimleri öncesindebütün adaylara başarılar diledi.

20 Nisan tarihinde yapılacak olan Rektörlük seçimleri öncesinde AK Parti Milletvekili Recep Özel tüm adaylara başarılar diledi.Seçimin birlik ve beraberlik içerisinde geçmesini temenni ettiğini belirtenMilletvekili Özel, Süleyman Demirel Üniversitesi'nin Isparta için önemli olduğuna vurgu yaptı

sdu

d.d
19 Nisan 2015 Pazar 23:43

Yeni Rektörümüz Allah'ın izniyle Prof. Dr. Turhan Yavuz şimdiden hayirli uğurlu olsun sayın Rektörümüz. ..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

!!!!!!!!

kkırcali
19 Nisan 2015 Pazar 21:22

Adam gibi adam ilker hoca hocaya her türlü eziyeti ettiniz ama o dimdik ayakta şunu unutmayın biz hocayı bugün sevmedik dünde yanındaydık yarında anladınızmııııııı.........

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi canım

kara
19 Nisan 2015 Pazar 20:16

ilker rektör olacakmış. fatih gültekine takmış. sanki fatihi geçecekte... neyse bu ibicioğlu rektörlüğe devam eder.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

herkes biliyor

aday manyağı
19 Nisan 2015 Pazar 19:20

herkes biliyorki ilker çarıkçı oy alamayacağını anlayınca arakamda durmuş günay var dedi. ama yök başkanının ve durmuş günayın azarından sonra oturdu kaldı... ama ilkerin aday olması dahi onun için başarı. adam rektör olamayacağını kendisi de biliyor. ama bir kaç günlük umut dahi adamı mutlu ediyor. cumhuriyet mitinglerinin sdu deki mimarı murat dulupçu, şaraphanenin mimarı İbrahim Erdal ve her devrin adamı şu anki rektör adayı tam bir birlerini bulmuşlar.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Resim yorumu

Yeni Rektör
19 Nisan 2015 Pazar 19:12

Resimde Recep Özel sağdan Fatih Gültekin hoca soldan yolları kapatmış Hiç bir adayın çıkış yolu yok. Yeni rektör Prof.Dr. Fatih Gültekin. Bu resmi koyanda düşünmeden koymuş.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim

misafir
19 Nisan 2015 Pazar 18:44

bunların hepsi bir şekilde cemaatçi gibi duruyor.HAYIRLISI.....

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

knowledge

cebrail
19 Nisan 2015 Pazar 14:26

Allah bilir nebi bilir.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

NEBİ BİLİR HAYIRLI OLSUN

Fatih Cebe
19 Nisan 2015 Pazar 13:25

ŞU ANDA ADAY REKTÖRLER ARASINDA BİLİMSEL PUANI EN YÜKSEK OLAN VE ADINA İSVEÇ DE BİR ORMAN İNŞA EDİLEREK KABUL ETMESİ DURUMUNDA ŞAHSINA MÜNHASIRAN AÇIK ÇEK VERİLEN TEKADAY AK SARAY TARAFINDAN İNCELEMEYE ALINDIĞI ÖĞRENİLMİŞTİR. ISPARTA SDÜ YE PROF DR NEBİ BİLİR HAYIRLI OLSUN

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Röktörlük

Osman DEMİREL
19 Nisan 2015 Pazar 10:55

Dualarımızla Prof. Dr. NEBİ BİLİR olacak inşallah

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanlis Tercih

Hakan
19 Nisan 2015 Pazar 00:46

Bence universiteye siyaset girmemeli. Recep Ozel in retweet olayi cok oy kaybettirdi.

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Destegi Belli

Destegi Belli
18 Nisan 2015 Cumartesi 22:58

Sayin Recep Bey, sosyal medya araciligiyla Prof.Dr.Ilker Carikci'ya destegini acikladi.Devletin tercihi belli.

10 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartadaki siyasetçiler bir yere kadar...

Siyasi
18 Nisan 2015 Cumartesi 22:49

Geçen haftaki talishiz tweet olayından sonra bu temenniler iyi olmuş. Gerçi Ispartalı siyasetçilerin Ankara ve İstanbulda rektörlük konusunda nekadar etkili olabileceklerini bilmiyorum. Netice de kendi koltukları bile garanti değildi daha düne kadar..

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

gamze
18 Nisan 2015 Cumartesi 22:13

Hayırlısı neyse o olsun.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlısı olsun

A.K.
18 Nisan 2015 Cumartesi 20:59

Dualarımız İlker Çarıkçı için.

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyasi cevap

a
18 Nisan 2015 Cumartesi 20:12

Sayın vekil geçtiğimiz hafta ilker çarıkçıya destek verdiğini twitter'dan belli etti. Şimdi sorulunca siyasi bir cevap vermiş dhrum bu. AK parti il teşkilatı ve genel merkez yıllardır birlikte çalıştıkları ilker çarıkçıyı destekliyor. Bunda da yanlış bir şey yok.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla