visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL VE USTA DURMUYOR!

ÖZEL VE USTA DURMUYOR!
25 Mayıs 2015 Pazartesi 11:57

Gelendost'ta her yıl düzenlenen geleneksel Hıdırellez Şenlikleri yapıldı.

Gelendost Hıdırellez şenliklerine Isparta Valisi Vahdettin Özkan, Ak Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, Milletvekili Adayı Ayşe Usta, Ak Parti Isparta İl Genel Meclis üyeleri ve il ve ilçe daire müdürleri katıldı.  

Gelendost belediyesi tarafından çocuklara çeşitli hediyeler verildi. Ayrıca Çeşitli yarışmalar düzenlendi yarışmada dereceye girenlere hediyeler verildi. Hıdırellez şenliğine katılanlara yemek ikramı yapıldı.

Milletvekili Adayları Özel ve Usta, hıdırellez şenliklerine katılan vatandaşlarla buluştu. Adaylar, çocukları sevdi, onlarla oyunlaroynadı.  






























 

rg

rg
26 Mayıs 2015 Salı 00:34

akp milletvekili adayları seçmenlerinize birer kitap dağıtın sonra oy oranınızın nasıl düştüğünü görürsünüz

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

her oy veballidir

dadaloglu
25 Mayıs 2015 Pazartesi 18:57

bende bir akparti üyesi olarak bu işleri göz boyama olarak görüyorum.tayyip ne demişti koltuklarda oturma yok,vatandaşı dolanın demişti ama sizler secim zamanı dolaşıyorsunuz sırf cıkar için 4 yılda kac gün kac yeri gezip dertlileri aradınız.ıspartalı sizden umudu kesti veriyorsak sadece dava için veriyoz.

25 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara vekiller

Hamdi
25 Mayıs 2015 Pazartesi 17:24

AKP vekilleri Isparta nın kara vekilleri oldu.

84 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
25 Mayıs 2015 Pazartesi 16:42

Isparta Turkiye degil bosna mekadonya balkanlar filistin daha bir cok mazlumlarin ümidi Ak parti oyum Ak parti zalimlere karsi.

1 Beğendim
72 Beğenmedim
 
Yanıtla