visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL VE USTA 44 MAHALLE MUHTARLARIYLA BULUŞTU

ÖZEL VE USTA 44 MAHALLE MUHTARLARIYLA BULUŞTU
19 Mayıs 2015 Salı 00:07

AK Parti Milletvekili adayları Recep Özel ve Ayşe Usta, Mahalle Muhtarları ile bir araya geldi.

7 Haziran seçimlerine az bir süre kala Milletvekili adayları çalışmalarını hızlandırdı. AK Parti Milletvekili Adayları Recep Özel ve Ayşe Usta, muhtarlar ile bir araya gelerek sorunlarını  dinledi. Milletvekili Özel, kendisinin milletvekilliği döneminde Isparta’ya en çok gelen siyasetçi olarak tanımladı.Halkın içinden hiç çıkmadıklarını anlatan Milletvekili Özel, hep sizlerle beraber olduk. Muhtarlarımız bizim için değerlidir. Bu toplantıları sık sık yapacağız sadece seçim geldi yine geldiler dedirtmeyeceğiz. Mahallerdeki sorunları en kısa sürede bitireceğiz. Biz yaparız onlar konuşur.

Muhtarlar Derneği Başkan Mehmet Gönül  ise, Milletvekilimiz Recep Özel bizi kırmadı buraya kadar geldi. Hiçbir zaman bizi yalnız bırakmadı. Her telefon ile aradığımda olumlu yada olumsuz geri döndü. Hiçbir zaman beni ve sizleri boş  çevirmedi. Bu yüzden sayın Milletvekilimize teşekkür ediyorum" dedi

4’üncü sıradan adayı olan Ayşe Usta ise; Sayın Milletvekilimiz Recep Özel söylenmesi gerek her şeyi  söyledi. Ben 4 çocuk annesiyim. İş kadınıyım kadınların yanında her zaman durmak için yola çıktım.  Allah nasip ederse Ankara'ya gidecek tek bayan adayım. Yüzümüz Ak  Sevdamız Ak, artık Isparta’nın Kadının sesi olacak" Dedi








osmanlı tokatı

sert basan selim
19 Mayıs 2015 Salı 16:22

allahın izni ile bu millet akp ye sandıkda öyle osmanlı tokatı atacakki receb bey bile şaşıracak.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

şeref denizer

vatan rumuzlu kişiye cevap
19 Mayıs 2015 Salı 14:39

bir ismini yaz seçmen kağıtlarını mutar özellikle getirsin , iki mutar semen kağıtlarını ayağına getirmek mecburiyetinde değil sen gidip muhtarlıktan imza karşılığı alacaksın üç yorum yaparken benim gibi adını yazacaksın

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEMOKRASIYE DARBE!

MILLET!
19 Mayıs 2015 Salı 14:00

OLUMSUZ YORUMLARI YAYIMLATMAMAK DEMOKRASIYE DARBE DEGILDE NEDIR! BENIM VERGILERIMLE MAAS ALACAKSINIZ ; BENIM OYLARIMLA SECILECEKSINIZ ; MEMLEKETE BIR HIZMET GETIREMIYECEKSINIZ ; MILLET ELESTIRMESINEDE IZIN VERMIYECEKSINIZ ! O ZAMAN BIZ SIZE NIYE OY VERECEGIZ!

47 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

Başka Yere de Bak
19 Mayıs 2015 Salı 13:11

Nuri Okutan ın 1 haftada gezdiği köyü kasabayı esnafı seçime kadar zor gezersiniz.

29 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAS VEKALET VERDIKLERINI SECIMDE DENETLIYECEKTIR!

VEKIL DEGIL ! ASL(SECMEN)
19 Mayıs 2015 Salı 12:52

SIRF SECIM ZAMANI GÖRÜRSÜNUZ KENDILERINI! ANKARAYA GITTILERMI OH MAAS, KONAK, MAKAM ARABASI, DEVLETTEN! YANI MILLETIN VERGILERINDEN! EEE PEKI NE VERDI SIMDIYE KADAR ALDIKLARININ KARSILIGINDA ISPARTAYA BU ZATI MUHTEREMLER! VATANDAS OLMANIN SARTI: VERGI VERMEK, ASKERLIK YAPMAK, OY KULLANMAK ; DOLAYISIYLA IKTIDARIN ÜLKENIN MENKULLERINI NASIL DEGERLENDIRDIGININ DENETLEMEKTIR!

46 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

inandık

inandık
19 Mayıs 2015 Salı 11:52

yüzünüz ak. başka inanmamız gereken bir şey var mı? Peki tencereyi çevirince altı niye kara? Tencerenin içindekiler çok pişkin olduğundan belli tencere dibinkara diyemiyorsunuz.

64 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatan

zlh
19 Mayıs 2015 Salı 01:18

vatan mahallesinde ,seçim kağıtları henuz elimize geçmedi.muhtar ne zaman dağıtacak.

22 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla