visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜNE VİP TORPİLİ

ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜNE VİP TORPİLİ
28 Ocak 2015 Çarşamba 12:08

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Sekreter Yardımcısı Abbas Bozyel'in oğlu Gencahan Bozyel, Isparta Belediyesi'nde Özel Kalem Müdürü olarak göreve başladı. Bir hafta önce göreve başlayan Bozyel'in 6 ay sonra memur kadrosuna geçirilmesi için işbaşı yaptırıldığı öğrenildi. Ayrıca Bozyel'in Ankara'da yaşayacağı ve kağıt üzerinde çalışacağı öğrenildi.

MHP Genel Sekreter Yardımcısı Abbas Bozyel'e oğlunu işe almak için söz veren Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, sözünü tuttu ve Gencahan Bozyel'i Özel Kalem Müdürlüğü kadrosunda Belediye'ye işe başlattı.  657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 59 uncu maddesinde göre Bozyel, 6 ay sonra devlet memurluğu kadrosuna geçebilecek.

 

 

ABES OLAN NEDİR

DUMRUL
29 Ocak 2015 Perşembe 09:07

haber diye yapıyorsunuz abes olan nedir iktidar partisinin yaptıklarını neden yazmazsınız türkiyede bu tekmi sizlere el insaf derim

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÜYÜK VEBAL

KANDEMİR NEVİZADE
29 Ocak 2015 Perşembe 08:45

ASIL BÜYÜK VEBAL BELEDİYE BAŞKANINA OY VERİP BU KADAR YETKİYİ ZİYA BEYE VERENLERDE ...BENİM İÇİM RAHAT BEN OY VERMEDİM MHP YE OY VERENLER DÜŞÜNSÜN BÜYÜK VEBAL..SN .NEVZAT KORKMAZ NERELERDE GERÇİ SEN ISPARTAYA 10 YILDA TOPLASAN 30 DEFA GELMEYEN BİRİSİNİ GÖREMEMEN NORMALDİR..SN .ZİYA BEY BANA KİMSE KARIŞAMAZ BEN İSTEĞİM GİBİ YAPARIM DÜŞÜNCESİNİ DEVAM ETTİRİYOR GÖZÜKÜYOR.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAYBE

VAYBE
29 Ocak 2015 Perşembe 08:29

BEN ISPARTALI BİRİ OLARAK HAKKIMI KESİNLİKLE HELAL ETMİYORUM.ISPARTA DA ADAMMI KALMADI SEN ANKARADA Kİ ADAMI ISPARTALIYA SORMADAN BEDAVA MAAŞ VERECEKSİN HAK DEĞİL BU.BİRDE ŞU VAR BU BELEDİYE BAŞKANININ PARTİSİ NİN İL BAŞKANI YOKMU Kİ HİÇ SORMUYORLARMI İL BAŞKANINA ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL KARDEŞİM SEN KOS KOCA ISPARTA BELEDİYESİNİ YÖNETECEKSİN AMA KORDİNASYON YOK.AMA HAZİRAN AYINDA SEÇİM VAR.BEN ISPARTA DA OLMAMA RAĞMEN MV.NEVZAT BEYİ NEDENSE SADECE CENAZE TÖRENLERİNDE GÖRÜYORUZ.AMA SEÇİM YAKLAŞIYR

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne

Ne olacak
28 Ocak 2015 Çarşamba 19:17

seçimlerde bayrak asan, gece gündüz Koşan, aç karına herşeyi halleden yiğitler nolacak. AKP gelip elinizden kapacak o çocukları ve diğer dönem yok olup gideceksiniz.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tirivit

str
28 Ocak 2015 Çarşamba 18:23

il baskani adam olsa beld baskani bu halti yiyemezdeilbaskani nin mesguliywti baska olnunca

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

dogrucu

aliekber
28 Ocak 2015 Çarşamba 18:18

başkanım şu an eski ülkücülerin ekmegi ile oynamakla meşgul birgün onunla da ilgilenecekler çıkar

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz böyle bişey

yok artık
28 Ocak 2015 Çarşamba 18:17

yokmu belediyede gencecik ülkücü arkadaşımız yazık be

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

Selim saçar
28 Ocak 2015 Çarşamba 18:16

bu konuyu AKP meclise taşır görürsünüz

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Doğruyu söylüyorum
28 Ocak 2015 Çarşamba 18:14

Özel kalem müdürü ya akraban olacak yada Ankara'dan gelecek öylemi? O kadar peşinizden Koşan çabalayan gencecik ülkücü arkadaşlarınız var onların halklını yiyorsunuz. Hacı olan bir kişinin bunu yapması çok büyük bir facia. Yazıktır günahtır. Devlet bahçeli bu olayı duyarsa ortalık çok fena karışır benden söylemesi.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum

YALNIZ KURT
28 Ocak 2015 Çarşamba 17:33

herifçıoğlu seçimde gece gündüz çalıştı hak etti bu makamı eleştirecek ne var cancazım.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
28 Ocak 2015 Çarşamba 16:53

Baskan gunaydin yanlis yapiyon sende doldur sen ben bizim oglan .boyle kadroyla ispartaya boyle hizmet.yandas yandas yandi vatandas.belediyecilik sizin isiniz deyil.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

proje

mimar
28 Ocak 2015 Çarşamba 15:51

Sayın başkanım genel merkezden birde mimar çağırında projelerimizi çizsin bizim projelerin orasını burasını çizip karalıyorsunuz yaa..... ıspartada adam kalmadı özel kaleme mimar kalmadı imara

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaşırmadımki

Mehmet
28 Ocak 2015 Çarşamba 15:50

Birileri Allah a silaha kuran a ve başbuğa yemin eder, birileride gelir özel kalem müdürü olur. işte zihniyetin göstergesi. mhp ye ve ülkü ocaklarına gönül vermiş temiz kardeşlerime sesleniyorum. bu zihniyet bundan öncede böyleydi bundan sonra da böyle gidecek.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmadı

Objektif
28 Ocak 2015 Çarşamba 15:40

Sayın Başkan hata yapmışsın, o kişi kimse işden çıkar ve gönder Ankara'ya Isparta dan liyakatı olan başka birisini al o işe. Kötü örnek emsal teşkil etmez AKP liler yaptı diye bizede mübahmı oluyor. Başbuğumuz (Ülkücüler siz birer bayraksınız onu sakın yere düşürmeyin ve kirletmeyin) demişti. Siz Ispartaya simge olmuş bir Belediye Başkanı ve bir isimsiniz. Onu kirletmeyin.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakalım göreceğiz tarafsızlığınızı

mehmet
28 Ocak 2015 Çarşamba 13:34

BU YASAYI KİM ÇIKARTTI AKP AKP NİN BU YASA SAYESİNDE İŞE ALDIĞI ADAMLARI Bİ YAZIN HADİ LAN AÇIN İL VALİLİK ÖZEL KALEMİNE BİR BAKIN

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK

ALİ BİLİR
28 Ocak 2015 Çarşamba 13:31

HEMDE ÇOK YAZIK SENİN PARTİNE O KADAR KOŞAN GENÇ VARKEN İTHAL ÖZEL KALEM MÜDÜRÜ GETİRMEK DE NEYİN NESİ BAŞKAN KEŞKE ELLERİM KIRILSAYDI DA SANA OY VERMESEYDİM

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazik

genc
28 Ocak 2015 Çarşamba 12:57

Dineme küfreden müslüman olsa diye bir atasozumuz var..Akp ye nasıl elesticez şimdi adamlar ne zaman der ki...bu hareket bu hale gelmemeliydi.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla