visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL İLÇELERİ ZİYARET ETTİ

ÖZEL İLÇELERİ ZİYARET ETTİ
20 Nisan 2014 Pazar 19:57

AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, Kutlu Doğum Haftası nedeniyle ilçelerde düzenlenen etkinliklere katıldı. Özel ayırca seçimleri kazanan Keçiborlu, Gönen ve Güneykent gülistan mahallesi muhtarı ve Belediye Başkanlarıyla da bir araya geldi.

Yoğun seçim maratonun ardından ilçelerdeki Kutlu Doğum etkinliklerine katılan hem de seçimler dolayısıyla vatandaşlara teşekkür eden AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, seçimi kazanan Keçiborlu, Gönen ve Güneykent Belediye Başkanlarıyla da bir araya tebrik etti. Özel ayrıca seçimi kazanan belediye başkanlarına da seçimlerde verdikleri vaatleri yerine getirmek için iktidarın da yardımı ile projelerin gerçekleşeceğinin müjdesini verdi. Özel ilçe sakinleriyle de sohbet etme imkanı buldu. AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, alemlere rahmet olarak gönderilen Peygamberimizin doğumunun tüm müslüman alemine, ülkemize ve milletimizle birlikte Isparta halkına hayırlar getirmesi temennisinde bulunarak etkinlikleri düzenleyenlere de teşekkür etti. 

 

DOBRA
22 Nisan 2014 Salı 01:23

İLÇELERİMİZ VE ONLARA OY VEREN AKP Lİ HALKIMIZ BU DENENMİŞ VERİMSİZ SURATI GÖRMEKTEN USANMADI MI? ISPARTA GENELİNDE SEÇİMLERİ KAYBETTİLER NE YÜZLE ÇIKARLAR HALKIN KARŞISINA ACABA?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

duygu
21 Nisan 2014 Pazartesi 17:28

Allah Aşkınaibiri şu vekili sustursun.Ak parti 13 yıldır iktidarda bu süre zarfında hangi hizmetti getirmişler merak ediyorum.Güney kentte güllerimiz hakkında ne tür yatırımlar yapmışler veya gül yetirtircilerin haklarını nasıl korumuşlar merak ediyorum.Ayrıca sayın vekil,birilerinin hakkını yiyipte vekil olunmaz.Tamamen piyongodan vekil oldunuz.Bildiğim kadarıya sıradan(vasat) bi avukattınız.Isparatnın en büyük talihsizliği sizin Ispartayı temsil etmenidir.İnş tez zamanda sizden bu memleket kurtulup hak ettiği hizmeti alacağı kanaatindeyim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

güneykentli
21 Nisan 2014 Pazartesi 12:44

güneykentteki resimlerde ali kayanında resmi var.odamı ön plana çıkmak istiyor:),ama onu ve akrabaların herkes biliyor.fahrettin başkanı daha düne kadar köt leyen biri nasıl oluyorda orda boy gösteriyor ,gülerim sadece buna.fahrettin başkanı ali kaya ya yedirtmeriz.buna asla ve asla razı olamarız.sen git önce akrabalarının pisliklerini temizle.fahretin başkanada zarar verme.seni tanıyorlar merak etme.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla