visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL HALK OTOBÜSÜ ŞOFÖRLERİNE CEZA YAĞDI

ÖZEL HALK OTOBÜSÜ ŞOFÖRLERİNE CEZA YAĞDI
07 Temmuz 2015 Salı 12:02

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü'nde görevli sivil kıyafetli polisler Özel Halk Otobüsü şoförlerini denetlediler.

ISPARTA İl Emniyet Müdürlüğünce Şehiriçi yolcu taşımacılığı yapan Halk Otobüsleri şoförleri denetlendi. Sivil kıyafetli trafik personelleri şoförlerinin bilgisi olmadan halk otobüsüne yolcu olarak binip seyahat ederek sürücülerin trafik ihlali yapıp yapmadığı hususları denetledi. Bu kapsamda 23Ocak 2015 tarihi itibariyle sivil kıyafetli trafik personellerince 23 halk otobüsü denetlendi. Yapılan halk otobüsü denetimlerinde Karayolları Trafik Kanununun çeşitli maddelerinden kural ihlali yapan 11 araç sürücüsüne ceza uygulandı.

 Yapılan açıklamada ise; "Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü olarak Otobüslerin karışmış olduğu ölümlü ve yaralamalı trafik kazalarını en aza indirmek ve vatandaşlarımızın huzurlu ve güvenli bir yolculuk yapmasını sağlamak için çalışmalarımız devam etmektedir.

yaw he he

netcen
09 Temmuz 2015 Perşembe 15:15

ocak ayındaki denetimden yeni mi haberiniz oldu, yoksa bu bir göz boyama mı? Trafik şube müdürlüğünün Halk otobüslerine ceza yazdığı nerede görülmüş? Trafik şube müdürlüğünün Halk otobüslerine belli ayrımcılıklar yaptığını herkes biliyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çelik

osman
08 Temmuz 2015 Çarşamba 16:30

Bu kontroller bir seferlik olmamalı !Sn Emniyet ve Trafik Şb Müdürümüzü bu uygulamadan dolayı öncelikle tebrik ediyorum. Ancak bu uygulamalar 6 ayda bir değil daha sık yapılmalı ve özellikle üniversite yolundan aşağı inişte içinde 120 kişi ve hızı 105 km/saat ile giden canavar halk otobüsleri de denetlenmeli. Belediye denetlemiyor bari Emniyetimiz denetlesin, insanlarımız insana yakışır hizmet alsın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla