visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL HALK OTOBÜSLERİNE ÜCRETSİZ BİNECEKLER

ÖZEL HALK OTOBÜSLERİNE ÜCRETSİZ BİNECEKLER
10 Ocak 2016 Pazar 16:43

Kimlerin ücretsiz taşınacağına noktayı Resmi Gazete koydu

6 Ocak 2016’da Resmi Gazete’de yayımlanan karar gereği 65 yaş ve üzeri, şehit yakınları ve gaziler ile engelliler ve refakatçileri, şehir içinde ücretsiz taşınacak. Bunun için halk otobüsleri kooperatifi araç başına hakkediş alacak. Isparta için bu rakam 600 lira olarak belirlendi.


askeri ücretli

çelikkol
15 Ocak 2016 Cuma 05:06

arkadaşlar ne polisi ne emeklisi nede askeri o arabanın üzerinde gidipte o aracın sahibi o aracın mazotunu koyan o aracın sahibi olmak için parasını veren adam sana hakkımı helal etmiyorum diyorsa korkma bu dünyada bişey olmaz eger atais degilsen anlarsın öbür dünyada hesaplasırsınız sıkıntı tok aynen devam?(ANLAYANLARA)

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka başka

ali kanır
11 Ocak 2016 Pazartesi 10:44

Zoruna mı gitti ne demek. Maşallah hükümet bubanız sürekli size zam veriyor. Otobüs vs. bedava yaptı. Göreve gitsenizde bedava özel işinize gitsenizde bedava. Sivil olarak ve aile gezmesine giderken dahi kimliğinizi gösterip bedava geziyorsunuz. bu durumdan dolayı Evet zoruma gidiyor sizin gibi vicdan hesabı yapamayacak vicdansızlardan dolayı. ANLADIN MI? (anlayacak beyin!)

10 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

dar akılla beyinsizce fikir üretmeyelim.

ahmet yücel
11 Ocak 2016 Pazartesi 10:39

polis 24 saat yer ve mekan olmaksızın görevlidir beyler. ister otobüs olsun ister stadyum ister miting ister herhangi bir konum olsun orada polis var ise resmi görevlidir. görev yaptığı yere kimse para vermez. sen fabrikaya çalışmaya gittiğinde çalıştıktan sonra paramı veriyorsun ki poliste bizzat asayişinden sorumlu olduğu yere para versin. o otobüste olay olduğunda polis olaya polis mi müdahale eder yoksa korkudan kırışi kıran sen mi diye sorarlar adama.

7 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

????????????

yaşa
11 Ocak 2016 Pazartesi 09:48

haksızlık yapılıyor 65 yaşındaki yaşlı kişiler parayı ne yapsın ki et yese tansiyon ayarı bozulur baklava yese şeker yükselir,gezerse ayakları eklem yerleri ağrır uykusu kaçar , onun için üniversiteli çoçukların okul gidişleri gelişleri sadece ücretsiz olsun okutan ailer biraz olsun nefes alır.haksızmıyım.

14 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka

kim
10 Ocak 2016 Pazar 20:24

zoruna mı gitti

23 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim

başka
10 Ocak 2016 Pazar 19:47

polis memurlarıda hala yararlanacakmı altlarında rabası olanda beleş diye sürekli otobüs kullanıyor.

25 Beğendim
39 Beğenmedim
 
Yanıtla