visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL GÜVENLİKÇİLERE KADRO YOLDA

Özel güvenlikçilere kadro yolda
09 Nisan 2015 Perşembe 17:26

Özel güvenlikçilere kadro yolda

Geçtiğimiz hafta Çağlayan'da yapılan DHKP-C saldırısında iki terörist tarafından Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Selim Kiraz'ın şehit edilmesi konusunda Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ilk kez gündeme getirdiği 'özel güvenliklerin kamudan kaldırılması konusunda yol haritası netleşiyor.

 

'ÖZEL GÜVENLİK KALDIRILMALI' DEMİŞTİ

 

Erdoğan, Slovenya-Slovakya-Romanya ziyareti sırasında dilegetirdiği özel güvenlikçilerle ilgili tartışma için ' Özel güvenlikteşkilatlarının gözden geçirilmesi lazım. Türkiye Cumhuriyeti, emniyet teşkilatıyla buralarda adalet saraylarına yönelik bir koruma teşkilatını kendisi kurmalıdır. Özel güvenlik kaldırılmalıdır. Çünkü, özel güvenlik teşkilatlarının birçok yerde hangi amaçla kimler tarafından, nasıl kuruldukları soru işaretidir' demişti.

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bu sözleri üzerine sayıları 300 bini bula özel güvenlikçilerin durumlarının ne olacağı merak ediliyordu.

 

YOL HARİTASINI ÇİZDİ

 

Önceki gün İran'a resmi ziyarette bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, gazetecilere, özel güvenlikçilerle ilgili kafasında beliren planı açıkladı.

 

Özel güvenlikçiler işsiz mi kalacak?

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İçişleri Bakanlığı tarafından yapılacak bir çalışmayla bu sektörün kamu kurumlarında çalışanlardan, teşkilata girecek yetenekte olanların kamuya dahil edilebileceğini söyledi.

 

Erdoğan 'Burada çalışanlardan emekli olanlar var. Ancak gençlerle ilgili bir çalışma yapılabilir. Emniyet teşkilatı ihtiyaçlar doğrultusunda personel alıyor. Özel güvenlikçilerden de kapasitesi olanları teşkilata rahatlıkla dahil edebilir. Devletin güvenlikçisi bu işin eğitimini alarak olayın içinde yer alıyor. Oysa özel güvenlikçiler adeta memur gibi,sabah gelip akşam evine gidiyor. Eğitim konusunda yetersizlik var' dedi.

bunlar

hikaye
12 Nisan 2015 Pazar 22:54

Yolda yolda uzun ince bir yolda. Seçimden sonra ama hangi seçimden sonra 2050'den sonra belki.... :)

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

işte o kadar.

bilip te susanlar dilsiz şeytandır.
12 Nisan 2015 Pazar 13:19

Hapiste bir sürü Polis, Asker, Gazeteci vs.. varken üstelik neden hapiste oldukları biliniyorken K****32 olarak STV yöneticisi Hidayet KARACA nın haksız yere 120 gündür hapiste olmasını da mı kınamayacaksınız?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bey

serdar
10 Nisan 2015 Cuma 11:49

Õzel güvenlikçi arkadaşlar inanmayın sizi lav edecekler

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAŞERON KADROSUNU ÇIKARAMADINIZ ,BUNU MU ÇIKARACAKSANIZ...

KADRO HAAAA....
10 Nisan 2015 Cuma 11:24

Seçim yaklaşıyor ya milletin ağzına bal sürmeye başladınız gene...3 seçimdir taşerona,güvenlikçiye kadro geliyor diye konuşursunuz seçim biter unutursunuz...Ama birşeyi unutmayın artık millet sizi unutmak istiyor...YETERRRRRRRR.....

30 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YETER

YETER
10 Nisan 2015 Cuma 11:20

ALLAH, PEYGAMBER SEVGİSİ OLAN, KENDİNDEN ÖNCE BİRAZCIK İSLAMI DÜŞÜNEN VARSA BU ADAMLARA OY VERMEZ..

29 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNANMA

HARUN
10 Nisan 2015 Cuma 11:17

EĞER BUNA İNANIP DA; İSTER KADRO VERSİN İSTER VERMESİN, AKP YE OY VERİRSENİZ YAZIKLAR OLSUN BÜTÜN GÜVENLİKÇİLERE..Bİ AKLINIZI BAŞINIZA ALIN..SİZİ KADROYA ALSALAR DA HİÇBİŞEY DEĞİŞMEYECEK YİNE AYNI MAAŞI ALACAK YİNE AYNI SIKINTIYI ÇEKECEKSİNİZ. ALLAH RIZASI İÇİN KANMAYIN BUNA.

32 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLSUZLUK HARİTASINI KİM ÇİZİYOL

YOLSUZLUK HARİTASI
10 Nisan 2015 Cuma 10:59

NOT: Yol haritasında görünmeyen bölümler için Yolsuzluk Haritasına bakınız.

24 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

samimi değilsin

ali-huseyin-vedat-can-ilknur-hamza-hacer-hasan-umu
09 Nisan 2015 Perşembe 23:53

sizi samimi ve inandırıcı bulmuyoruzz cumhurbaşkanım dün ne diyordunuz şimdi ne diyorsunuz secim öncesi bir parmak bal calıyorsunuz secim bittimi olay bitttiiiiiiiii cunku biz yaklaşım 160 kişilik bir calıma ekibmimiz var şunu iyi bilin işiniz zor bu sefer guvenlikciler oyuna gelmeyecek

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

değerlendirmek gerekirse

Uzman Gözüyle
09 Nisan 2015 Perşembe 22:40

Yahu geçen hafta avukat törürünü pas geçerek özel güvenlik kaldırılmalı denin.bu hafta gerçeği gördün.avukatların durumunu net şekilde özetledin doğru en yakın zamanda anayasanın eşitlik ilkesine uygun olarak avukatlar yasası düzenlenmeli.sadece özel güvenliklerde yetki sorunu var bu halledilmeli. eğitmleri istanbul baro başkanından daha üst düzeyde olduğunu her ortamda kanıtlarım.

41 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla