visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL BU KEZ FENA YÜKLENDİ

ÖZEL BU KEZ FENA YÜKLENDİ
05 Haziran 2015 Cuma 01:14

AK Parti Milletvekili Recep Özel, partisinin il başkanlığı tarafından Yedişehitler Mahallesi'nde düzenlenen mitingde konuştu. MHP, HDP ve CHP'ye verilecek her oyun ülkeyi karanlığa götürecektir dedi.

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde CHP ve MHP'nin çatı adayı olan Ekmeleddin İhsanoğlu'nun MHP'den İstanbul Milletvekili Adayı olduktan sonra bir açıklamasında "HDP barajı aşsın" diye açıklamalarda bulunmasına Özel'den büyük tepki geldi. Milletvekili Özel, "MHP'nin milletvekili adayı Ekmeleddin İhsanoğlu'na sordular "HDP barajı aşsın mı?" "Evet Aşsın" diye cevap verdi. Ey MHP'ye oy verecek kardeşim senin oy vereceğin partinin milletvekilinin söylemi hiç mi vicdanını sızlatmayacak diye konuştu







yeter

akgul
06 Haziran 2015 Cumartesi 05:48

12 senedir ak partiye veriyoz pahalılik aldı yürüdü 2 senedir bisey alamaz olduk emeklinin hali nolacak bu sefer saadet ak parti yeter gari

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geçmişte söylediklerini yapmayan,Bugün de sürekli tutarsız vaatlerine devam eden zihniyete oy nasıl verilir

İnşallah Akp'nin oyları artar
05 Haziran 2015 Cuma 15:07

Geçmişi unutmak geleceğini tehlikeye atmak demektir.Zamanında idam cezası kaldırılsın diyenler şimdi hükümete her türlü suçlamayı yapıyor.Muhalefetin Söyledikleriyle yaptıkları ne kadar tutarsız ortada..Başörtü sorununu çözen,yaşlılara,kadınlara,engellilere maaş bağlatan kim,kürt kadeşlerimize kendini kürtçe ifade etme hakkını veren kim,SSK yı düzene sokan kim,havalimanını,uçakları,gemileri,hızlı treni,köprüleri yapan kim bunları yapan Akp hükümetimiz bunları görerek AKP YE OY VERİCEM :)

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

KRİTİK DURUM

TOROS YÖRÜKLERİ
05 Haziran 2015 Cuma 14:17

Memleketin bu zor anında yörükler olarak AK Partiyi destekliyoruz.Sanmayın ki yörükler cahildir. Yörükler memleketin zor anlarında ortaya çıkar ve görevin yapar.Biz önce MHP li idik, Mhp rotayı sapıtınca Ak Partiye çalışıyoruz.Bu davada biz haklıyız,Antalya yörükleri de gerekli açıklamayı yaptı.Milliyetçilik HDP denen hain partiye yardım etmek değildir.Başka söze gerek yoktur.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hikaye

Hkn
05 Haziran 2015 Cuma 12:50

Hdp yi siz varettiniz şimdi baskalarına yıkmaya çalışmayın

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İZMİRLİ

ÖĞRENCİ
05 Haziran 2015 Cuma 11:13

İZMİRLİYİM ISPARTA DA ÖĞRENCİYİM.İZMİR DE 1 HAFTA DIR ULAŞIM DA PROTOKOL SIKINTISI VAR.TABİKİ CHP Lİ BELEDİYE VAR.SORUN HALADA DEVAM EDİYOR.ÇÖZÜLECEĞİDE YOK GİBİ GÖZÜKÜYOR.KAMUOYUNDAN ÖĞRENDİĞİMİZ KADARIYLA İZMİRE ZARARI 20 TİRİLYONA YAKLAŞIYORMUŞ.BU ÜZÜCÜ TABİ CHP NİN YÖNETİM ANLAYIŞI BU OLSA GEREK.TAMDA SEÇİMLERE GÜNLER KALA CHP İÇİN HİÇTE İYİ OLMADI.BU DURUM.İZMİRDE KONUŞULUYOR.HALADA KEMAL KILIÇTAROĞLUNUN VAATLERİ NEDİYOR.BİZİ İKTİDAR YAPIN İZMİR GİBİ YÖNETELİM DİYOR..AMAN KALSIN AÇ KALIRIZ.

6 Beğendim
60 Beğenmedim
 
Yanıtla

HANİ

AÇIKLAMA
05 Haziran 2015 Cuma 10:42

AŞAĞIDA O KADAR YORUM VAR OKUDUNUZ DİMİ ??? MHP DEN BİR KİŞİ ÇIKIPTA SAVUNA BİLİYORMU... HADİ HADİ HADİ...MHP YE ÜZÜLÜYORUM... ALLAH HÜKÜMETİMİZE ZEVAL VERMESİN.

6 Beğendim
68 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP

TEK KELİME İLE
05 Haziran 2015 Cuma 10:39

MHP BENİM İÇİN BİTMİŞTİR. O KADAR

6 Beğendim
70 Beğenmedim
 
Yanıtla

UNUTMAYACAĞIZ

UNUTMADIK
05 Haziran 2015 Cuma 10:39

EYYY MHP Lİ EKMEL BEY --- HDP NİN 6-7- EKİM OLAYLARIN DA 49 İNSANIMIZ ÖLDÜ.NE ÇABUK UNUTTUNUZ..MİLLİYETÇİLİK BUMU.. SORUYORUM SİZE ŞİMDİ HADİ CEVABINI YORUMUNUZU YAZIN. YAZAMAZSINIZ ..ÇÜNKÜ BUNUN AÇIKLAMASI OLMAZ...BUNU SİZDE BİLİYORSUNUZ..

5 Beğendim
60 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK AÇIK VE NET

ÇOK AÇIK SÖYLÜYORUM.
05 Haziran 2015 Cuma 10:34

19 YILDIR BORSA OYNUYORUM.SON 10 YILDIR.BORSADAN ÇOK GELİR OLDU.ÜLKEMİZ ŞAHLANDI.ŞU ANDA 9 MİLYON KİŞİ BORSA İLE İLGİLENİYOR.%7 OY YAPAR BUDA ÜLKEMİZİN BU İYİ GÜNLERE GELMESİNİN TEK SEBEBİ VE VESİLE OLAN AK PARTİDİR.7 HAZİRAN DA İNŞALLAH İSTİKRAR SÜRMESİ AÇISIN DAN ÜLKEMİZ İÇİN İYİ SONUÇ ÇIKAR.ZATEN AK PARTİ BU SEÇİM DEN YA RA ALIRSA ÜLKE YARA ALMIŞ ANLAMINA GELİR DOLAR 5 LİRA BORSA 40 LARA MAZOT.BENZİN GAZYAĞI BULUNMAZ HALE GELİR..AYNI CHP ZAMANIN DA GİBİ ALLAH O ĞÜNLERİ KİMSEYE GÖSTERMESİN..

4 Beğendim
46 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp de aynı

mhp de aynı
05 Haziran 2015 Cuma 10:26

allah hayırlısını versin durum çok kötü hdp barajı geçemezse üzülecek partiler var..

2 Beğendim
50 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE OLDU MHP YE

NOLDU MHP YE
05 Haziran 2015 Cuma 09:25

YA SORMADAN GEÇEMİYORUM.NE OLDU MHP YE ANLAMADIM.SEÇİM SÜRECİ BAŞLADI BAŞLIYALI MHP BAZI KONULARDA SESSİZ KALDIĞI GÖZÜKÜYOR..MESELA HDP NİN VE CHP NİN DİYANET KAPATILMASI VE İMAM HATİP OKULLARININ TEKRAR YAPILANMASI KONUSUN DA ÇOK SESSİZ KALDI.HDP KAPATACAĞIM DİYOR AMA MHP MHP MHP NEDENSE HİÇ SESİNİ ÇIKARMIYOR.AMA AK PARTİ ÖYLE DEĞİL.. AK PARTİ BİZİM MANEVİ VARLIKLARIMIZI KORUMAYA ÇALIŞIYOR..MHP DEN AYNI DUYARLILIĞI BEKLERDİM. AMA MALESEF MALESEF

56 Beğendim
82 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP

MHP
05 Haziran 2015 Cuma 09:15

BELEDİYE SEÇİMLERİN DE OY UMU MHP YE VERMİŞTİM.MHP MİLLİYETÇİLER DİYE OY VERDİM.. AMA MHP NİN BUNLARI GÖRMEZDEN GELMESİ VE HDP YE DESTEK VERİR GİBİ AÇIKLAMALAR GELMESİ BENİ MALESEF ÜZMÜŞTÜR.7 HAZİRAN DA MHP YE KESİNLİKLE OY VERMEYECEĞİM..

95 Beğendim
115 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİÇ ŞAŞMAM

EKMEKLEDDİN BEY
05 Haziran 2015 Cuma 09:10

SEÇİM DEN SONRA MHP NİN MV. ADAYI EKMEL BEY.. HDP YE GEÇERSE HİÇ DE ŞAŞMAM İNŞALLAH BÖYLE BİRŞEY OLMAZ.. SORACAKSINIZ ŞİMDİ MHP İLE HDP DAHA 4 AYA KADAR BİRBİRLERİNE HERŞEYİ SÖYLÜYORLARDI.NE OLDU DA DEĞİŞTİ.ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL YANİ BU NU AÇIKLAMAK TA MÜMKÜN DEĞİL..ÇOK MERAK LA BEKLEYECEĞİZ. MHP DEN HDP YE OY GİDECEKMİ?? 7 HAZİRAN DA GÖRECEĞİZ..

47 Beğendim
66 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok üzücü

sonuna kadar ülkücüyüm
05 Haziran 2015 Cuma 08:57

BİR ÜLKÜCÜ OLARAK MHP Lİ BİR ADAYIN HDP BARAJI GEÇSİN AÇIKLAMASI VE MHP NİN GENEL BAŞKANI SN DEVLET BAHÇELİ BU KONUYA SESSİZ KALMASI BU BÜTÜN ÜLKÜCÜLERİ DERİN DEN ÜZMÜŞTÜR..BEN ŞAHSEN ÖNCE İNANMAK İSTEMEDİM.AMA GERÇEKMİŞ.AMA 7 HAZİRAN DAN ÖNCE BU AÇIKLAMALAR MHP Yİ OY AÇISINDAN BAYA ZARAR VERECEK GÖZÜKÜYOR.BEN YEMİNLE MHP YE OY VERMEM KARDEŞİM.MHP NİN BARAJ ALTIN DA KALACAĞINI BİLSEM BİLE VERMEYECEĞİM.BÖYLE AÇIKLAMA OLURMU YAAA YUH DİYORUM..BEN BİR ÜLKÜCÜ OLARAK BENİ DERİN DEN ÜZMÜŞTÜR..........

54 Beğendim
65 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORASI MILLET MECLISI DEGILMI?

TÜRKOGLU
05 Haziran 2015 Cuma 03:23

HDP BU ÜLKENIN BIR PARTISI DEGILMI ; O PARTIYE MENSUP INSANLAR BU ÜLKENIN MILLETI DEGILMI? TABIKI MILLETIMIZ HER BIR FERDININ HAKLARINI SAVUNACAK PARTILER MILLET MECLISIMIZE GIRMELI VE DERTLERININ ORADA CÖZÜMÜNÜ BULMALI! BUNDAN TABII NE VAR! ORASI MILLET MECLISI DEGILDE YOKSA AKP MECLISIMI! BU NE BICIM TALIHSIZ BIR DÜSÜNCEDIR; KENDISI ICIN ISTEDIGINI BASKASI ICIN ISTEMEYEN HAKIKI IMAN SAHIBI DEGILDIR" DIYEN BIR DININ MENSUPLARIYIZ ELHAMDÜLILLAH!

52 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla