visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL'DEN TEŞEKKÜR ZİYARETLERİ

ÖZEL'DEN TEŞEKKÜR ZİYARETLERİ
14 Haziran 2015 Pazar 13:27

AK Parti Milletvekili Recep Özel, 7 Haziran seçimlerinin ardından teşekkür ziyaretlerine başladı.

7 Haziran seçimlerinden ardından Milletvekili Recep Özel, mazbatasını almadan seçim bölgelerine giderek teşekkür ziyaretlerine başladı. Senirkent,Keçiborlu,Uluborlu,Gönen,Eğirdir,Aksu,Sütcüler,Yenişarbademli,Şarkikaraağaç,Gelendost'u ziyaret eden Özel, teşkilat mensupları ile buluştu. Özel çalışmalarından dolayı teşkilat mensuplarına teşekkür etti. 









boş konuşanlar

Keçiborlu sevdalısı
16 Haziran 2015 Salı 09:50

teşkikattan bahsedilmiş ak parti Teşkilat-ı gibi genç dinamik sonra kim kırgın bizler hiç böyle birşey duymadık görmüyoruz. Kötü söylemek istemiyorum şu 2 b arazisi nerdeymiş bir bulalım bunları yıllar önce araştırdık merak etmesin o yazan olsa ne Başkana ne kardeşine bırakmazdık komik yazıların yersiz Eleştirilerin yerine Keçiborlu nun ileriye gitmesi için ne yapılabilir onu yazın Mart seçiminden bu yana Başkan'ın Kardeşinin belediyeye Gittiği 10 kere olmamıştır ağzı olan kuyruk acısıolan konuş

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaldımı

Teşkilat
15 Haziran 2015 Pazartesi 15:24

birisi teşkilat demiş ne teşkilatı kardeşi görmüyormusunuz öyle bişiy kalmışmı herkes küs kırgın ve hala suçu onda bunda arıyor 1 senede 500 oy gitmiş şapkayı koysun önüne

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunlar daha ne ki?

Keçiborlu
15 Haziran 2015 Pazartesi 14:52

Yorum yapan arkadaşlar, bunlar buz dağının görünen yüzü. 30 Mart öncesi Yusuf'a hepimiz inandık, güvendik. İktidar partisinden olursa belediye daha iyi hizmet verir diye düşündük ama yanılmışız, kardeşinin baş köşeye oturması falan önemli değil.Adam, Keçiborlu'da arazi mafyası olup çıktı, 2B arazileri ondan izinsiz verilemezmiş, tahsis isteyenler önce bu arkadaşa başvuracakmış. Kimmiş bu arkadaş, Yusuf Parlak'ın kardeşi, o yüzden takılmayın oturdukları koltuğun yerine.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMUŞ MU?

AK PARTİLİ
15 Haziran 2015 Pazartesi 13:14

Fotoğrafa bi bakın lütfen. İlçe başkanı nerede başkanın kardeşi nerede oturuyor. Yakışmış mı Yusuf bey.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşkilat

Keçiborlu AK Parti
14 Haziran 2015 Pazar 22:25

Yıllardır Ak Parti için kapı kapı gezip oy istedik Keçiborlu'da ve vatandaşa da söz verdik; şımarmayacağız, ailemizi, çevremizi kalkındırmayacağız ama ne yazık ki verdiğimiz sözleri tutamadığımız için oy kaybettik ve kaybediyoruz. Recep Vekilim gelmiş makama, karşısında oturan Belediye Başkanının kardeşi, uzak koltukta oturansa Ak Parti Keçiborlu İlçe Başkanı. Bu fotoğraf bile herşeyi anlatmaya yeter de artar, teşkilatın başkanı uzak koltukta, başkanın kardeşi başköşede.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla