visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 01:45

ÖYLE BİR EVLENME TEKLİF ETTİ Kİ

ÖYLE BİR EVLENME  TEKLİF ETTİ Kİ
14 Şubat 2017 Salı 12:52

ÖYLE BİR EVLENME TEKLİF ETTİ Kİ

14 Şubat Sevgililer gününde Burdur’un çılgın aşığı Fatih Akgül sabah erken saatlerinde sevdiği kız Hale Aygün’ün evine böyle geldi.

 

Arkadaşlarının yardımları ile  organize ettiği evlilik teklifi için özenle hazırladıkları kamyon, konfetiler ve yola dökülen gül yaprakları ile çılgın aşık Fatih Akgül, sevdiği kıza unutamayacağı bir sürpriz yaptı.

 

Sabahın kuru ayazına rağmen hiçbir fedakarlıktan kaçınmayan Sanayi de kaporta ustalığı yapan Fatih Akgül 14 Şubat sevgililer gününe damgasını vurdu. Geldikleri Toki evlerinde Hakan Altun'un "Teklif Ediyorum Benimle Evlenirmisin" müziği ile giriş yapan çılgın aşık, site sakinlerinide şaşırttı. Mutluluğunu ve gözyaşlarına engel olamayan Hale Akgün ise sevgidiği erkeğin evlilik teklifine evet dedi.

 

 

Çarpılacaksın lan

yusuf
15 Şubat 2017 Çarşamba 14:47

Çarpılacaksın la namaz kılmazsın karının önünde karı gibi kıvırtırsın kılıbık :)

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

daha neler!!!!

halil cem
15 Şubat 2017 Çarşamba 14:02

secde etse daha güzel olacakmış!!!!Allah akıl fikir versin zavallı.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

arabasız

salih
14 Şubat 2017 Salı 19:20

hayır dese ne yapacakmış

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

görürüm ben seni 3 ay sonra :)

kamil
14 Şubat 2017 Salı 17:01

Allah hayırlı mübarek etsin :)

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla