visitor analyticsvisitor analytics

OTOPARKLAR 24 SAAT VATANDAŞLARIN HİZMETİNDE

OTOPARKLAR 24 SAAT VATANDAŞLARIN HİZMETİNDE
25 Kasım 2016 Cuma 11:49

OTOPARKLAR 24 SAAT VATANDAŞLARIN HİZMETİNDE

Isparta Belediyemizin otoparkları güler yüzlü personeliyle vatandaşlarımıza aralıksız hizmet sunuyor. Teknolojinin son imkanlarının kullanıldığı, havalandırmasından, aydınlatmasına kadar her detayın düşünüldüğü otoparklarımıza hemşehrilerimiz gönül rahatlığıyla araçlarını park edebiliyor.

Yüksek güvenliğe sahip otoparklarımızdan Isparta Belediyesi önündeki yer altı 3 katlı otopark, Halı Sarayı altı ve üstü otoparkı son olarak inşa edilen Çelebiler yer altı 4 katlı otoparkımız 24 saat vatandaşlarımızın hizmetinde bulunuyor. Yine ITKM otoparkı da belediyemiz tarafından hizmete sunulurken, ücretsiz olarak hizmet veren bu otopark 1 Aralık 2016 tarihinden itibaren sabah 07.30 akşam 19.30 saatleri arasında hizmet vermeye devam edecek.

Şehrimizdeki trafik ve otopark sorununu çözmek amacıyla ortaya koyduğumuz çalışmalar devam ediyor. Yine bu kapsamda 113 Cadde arkasında yer alan Pirimehmet Mahallesi katlı otopark çalışmalarımızda son hızıyla devam ediyor. Bundan sonra da şehrimizin daha modern ulaşıma ve araç park yerlerine kavuşabilmesi için çalışmalarımız bugün olduğu gibi bundan sonra da kesintisiz devam edecektir.

gelir mudurlugu

gelir
26 Kasım 2016 Cumartesi 12:28

birde gelir müdürlüğündeki arkadaşlar da azıcık gülse daha iyi olacak . Hepsini zorla çalışıyormuş gibi :)

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

otopark

hasan
26 Kasım 2016 Cumartesi 10:36

LPG li araçlar için kapalı otopark acilen faaliyete geçmeli sayın başkanım.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaldırım işgaliyesine son

serdar
25 Kasım 2016 Cuma 20:30

Çok güzel bir çalışma ,ama yeterli değil belediye oy kaygısı ile hareket etmeyi bırakıp yaya kaldırımlarındaki işgaliye yi de sonuçlandırıp halkın hizmetine tam anlamı ile sokarsa ve yine binbir emekle yapılan kaldırımlara park eden araçlara gerekli cezayı uygularlarsa daha iyi olur

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güzel

vatandaş
25 Kasım 2016 Cuma 14:40

Teşekkürler Isparta Belediyesi. Fakat iki araçlık yere ve yürüyüş yollarına park eden saygısızların araçları da çekiciye verilse çok daha güzel olacak.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEBRİKLER

Akademisyen
25 Kasım 2016 Cuma 14:07

Otoparklar Isparta da çok büyük bir açığı kapattı. Bütün otoparklar full dolu. Bu kadar araç daha önce neredeydi akıl almıyor. Başkanı ve ekibini tebrik ediyoruz.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla