visitor analyticsvisitor analytics

OTOMOBİLLE KAMYON ÇARPIŞTI: 4 YARALI

OTOMOBİLLE KAMYON ÇARPIŞTI: 4 YARALI
05 Nisan 2015 Pazar 13:44

ISPARTA'DA kamyon ile otomobil çarpışması sonucunda meydana gelen kazada 4 kişi yaralandı.

Kaza saat: 13:30 sıralarında Vatan Mahallesi'nde meydana geldi. Mustafa Sağ yönetimindeki 32 LA 146 plakalı kamyonet ile Mehmet Göktürk yönetimindeki 3 AU 671 plakamı otomobil kavşakta çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle yol kenarına savrulan otomobilde sürücü Mehmet Göktürk ve aynı araçta yolcu olarak bulunan İpek Kılıç, Özlem Kılıç ve Sevgi Göktürk yaralandı. İhbar üzerine olay AFAD, İtfaiye ve ambulans ekipleri sevk edildi. Sürücü Mehmet Göktürk, AFAD ekiplerinin yardımıyla sıkıştığı yerden kurtarılırken diğer yaralılar ise yapılan ilk müdahalelerin ardından hastanelere sevk edildi.

Kaza sonrası otomobil hurdaya dönerken polis kaza ile ilgilisoruşturma başlattı.




ısık konulması gereken kavsaklara

yok
06 Nisan 2015 Pazartesi 00:29

ısık konulması gereken kavsakların cogunda ısık yok beledıye uyuma cokmu zamnını alıcak ısık koymak agac dıkıyorsun hos koselere araba ordek resımlerı yapacagına o koselere ısık koysan bu kazalar olmaz ıspartanın en buyuk sıkıntısı cogu kavsakta ısıkların olmamması bız ısık beklemekten sıkıntı duymuyoruz magdem sız nıye bızı kazaya yonelık ıtıyorsunuz yapın trafik ısıklarını bugun burda yıne ınsanlar olebılırdı allahın taktırı olmedı ama cogu olumde ınsanlar yuzunden oluyor

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gereksiz

selim
06 Nisan 2015 Pazartesi 00:24

ayazmana mahallesindeki migrosun oraya trafik ışıkları koyucağına buraya konulması gerektiğini söyledik ama dinleyen yok gereksiz işler gereksiz para harcamalar ışık buraya şart illa birimi ölmeli.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

birinin ölmesini mi gerekli

vatandaş a
05 Nisan 2015 Pazar 22:16

bu kavşakta neredeyse her hafta kaza oluyor. kavaşta uyarılar yetersiz. bir kaç hafta önce bir kaza sonrası kırmızı uyarı ışığı konuldu. ama bu kavşağa trafik lambası lazım mahalle sakinleri olarak durumdan rahatsızız. Sadece arabaların çarpışması değil kavşakta karşıdan karşıya geçen yayalarda tehlikede geçenlerde minibüs kaldırıma kadar çıktı. Yetkililerin bu konuya el atmasını bekliyoruz.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

işaretler yetersiz olunca..

mec
05 Nisan 2015 Pazar 15:41

Bu kavşak hattında ve alt h yol hattında genel anlamda işaretlerin yetersiz olduğunu söyleyebilirim.neresi anayol neresi yan yol anlamak mümkün değil kesinlikle.herkes öncelik kendinde zannediyor ve kimse kimseye yol vermiyor.gerekli önlemler alınmazsa daha çok kazaya şahit oluruz bu hat üzerinde..

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuş

harbi
05 Nisan 2015 Pazar 15:36

Yine bir Isparta klasiği. Kuş serisi faciası. Bu yürüyen tabutları başka illerden toplayıp buraya getiriyorlar.Yanlaya yanlaya gidip sonra arabayı hurdaya çeviriyorlar. sonra yapılabilirse yapılıyor yapılamazsa hurdaya gitmek üzere sanayide yol kenarına terk ediliyor.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla