17 Ağustos 2017 Perşembe 12:52

OTOMOBİLİN ÖN CAMINA BAŞINI ÇARPTI

OTOMOBİLİN ÖN CAMINA BAŞINI ÇARPTI
05 Şubat 2015 Perşembe 11:06

Kaymakkapı Meydanı'nda otomobil yayaya çarptı.

Kaza 10:45 sıralarında Kaymakkapı Meydanı'nda meydana geldi. Yolun karşısına geçmeye çalışan yayaya otomobil çarptı. Kazada yaya otomobilin ön camına çarptı. İhbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis Ambulans ekipleri yaralıya ilk müdahalenin yapılmasının ardından hastaneye kaldırıldı. 

OLAY YERİNDEN FOTOĞRAFLAR  SADECE BOMBA 32 DE 






burda herşey

kemal
05 Şubat 2015 Perşembe 22:37

normal .Nerden alıyorlar bu ehliyetleri bilmiyorum . genelde ıspartsa halkı sadece kendini düşünür . hiç önündeki çocok falan demez gaza sonuna kadar basar . gün gelip aynı şey kendi çoluk çocoğuna olur.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

BURASI ISPARTA

AZİZ GÜÇLÜ
05 Şubat 2015 Perşembe 16:46

ısparta lı sürücülerin tamamına yakını için geçerlidir bu söylediğim yayalara hiç saygıları yok inanın yaya geçitlerinde duran arabaların hepsi yabancı plakalı arabalar yaya geçidinden geçiyoruz yolu yarı etmişiz adam bizi asfalta yapıştıracak nerdeyse özellikle belediye önü yaya geçidinde

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik

sengetli
05 Şubat 2015 Perşembe 16:38

ya kardeşim allah aşkına ya.ya mimar sinan caddesinde yayalar istediği yerden geçiyo olmaz olmaz olmaz.çok yanlış.vali haydar öner zamanında olduğu gibi belli yerlerden geçiş olması lazım.ayrıca k.kapı kavşağında trafik laMbalarının olduğu yerde sağa sürekli araçlara yeşil yanıp sönüyo.yanlış yanlış.kırmızı yanıyosa SAĞA DA KIRMIZI OLCAK.LÜTFEN bu yanlışlar düzeltilsin.ama lütfen.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat !...

Objektif
05 Şubat 2015 Perşembe 12:09

Bir kişi yaya yolu olsun yada olmasın kaldırımdan yola inmiş ise araçların durması gerekiyor. Kırmızı yanmış yeşil yanmış fark etmez. Çünkü yaya olan kişi trafikte araçlara göre aciz durumdadır. Yaza Sarhoş, hasta, yada kriz geçiriyor olabilir. bu durumda Araç sürücülerinin yayalara karşı dikkatli olmaları gerekir.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla