visitor analyticsvisitor analytics

OTOMOBİL TAKLA ATARAK REFÜJE ÇIKTI

OTOMOBİL TAKLA ATARAK REFÜJE ÇIKTI
28 Haziran 2016 Salı 01:59

OTOMOBİL TAKLA ATARAK REFÜJE ÇIKTI

Migros Kavşağında meydana gelen kazada 4 kişi yaralandı. Kaza akşam saatlerinde meydana geldi. Sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle otomobil takla atarak refüje çıktı. Kazada sürücü ile birlikte araçta yolcu olarak bulunan 4 kişi yaralandı. İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Servis Ambulans ekipleri sevk edildi. Hastaneye kaldırılan yaralıların durumunun iyi olduğu öğrenildi. Polis kaza ile ilgili soruşturma başlattı. 




Medenıyet??

Nerde
28 Haziran 2016 Salı 16:10

Yorumlara bakılırsa bızden bı halt olacağı yok! Olm arabanın suçu ne? İçindeki adam olmayınca?? Kavşak hatalı!! Taraflı olmayın vızyon sahıbı oln azcık!!

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koy sabit radarı

Koy sabit radarı
28 Haziran 2016 Salı 15:16

Koy sabit radara bak bakalım kazalar nasıl azalıyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yolllll

Yol yap
28 Haziran 2016 Salı 11:39

Yonca kavşak ve battı çıktı tabır edılen yollarla bunlara engel olunabılırken, bız de ise ölen öldüğüyle kalır!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun.

ali dayı.
28 Haziran 2016 Salı 09:57

geçmiş olsun hasan ...arabayı çok hızlı sürüyorsun,şehir içinde 50yi geçmeyeceksin....trafik polisi sana ışık ihlali ve aşırı süratten ceza da yazmışlardır....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

takla atmamış.

orkun
28 Haziran 2016 Salı 09:52

takla atan arabanın tavanı çöker,arabanın ön tarafı yamuk yumuk olur,bu arabaya sağ arka çamurluktan indirmişler...takla atmamış....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaza geliyorum Der

Serdar
28 Haziran 2016 Salı 09:25

Kavşak ta sıkıntı yok aracı kullanandan kaynaklanan bi sıkıntı var, sürat ve dikkatsizlik her daim kazayı yanında getirir,Kavşağı suçlu bulmak çocuk ken bir yere vurduğunda veya düştüğünde orayı ah ah diyerek dövmeye benzer ki yanlış denenmiş kuralları denemeye kalkmak daha büyük yanlış

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

az

cezalar
28 Haziran 2016 Salı 09:20

bu kazanın nedenini bilmiyorum ama genel olarak cezalarımız caydırıcı değil.kişiliği oturmamış bir sürü kişi,hayatta bir yere gelememiş kişiler anca yollarda son sürat giderek drift atmayı sanki bir halt sanıyorlar.oysa dışarıdan zavallı beyni gelişememiş kişiler olarak gözüküyorlar.cezalarımız caydırıcı olmalı emniyetimiz kuş uçurtmamalı.hatta arabalarını ellerinden alın gözlerinin önünde yakın.böyle kişiler yüzünden masum kaldırımdan giden insanlar zarar görüyor hatta canlar gidiyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla